- Waardering
- 27.812
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice.De aders lopen nog steeds over m'n hele buik, dus mag wel zeggen dat ik nog goed lean ben ja.
612,5 mg Test-E, 262,5 mg NPP, 157,5 mg Tren-A, 2,5 IU/dag hGH dus LETSGOOO, volgende bulk ga ik zeker weer iets soortgelijks draaien.
Zou je doen #nohomo✔️ 115.1 kg vanmorgen. Ben ik nu officieel beetje buff?
Had ik het ook al met hem over.Nice.
Waarom denk je dat je deze keer zo goed lean bent gebleven? Heb je meer op je voeding gelet / minder groot kcal overschot of denk je dat het meer aan de tren/hgh ligt?
Misschien ooitMet welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?
Ik mis de100mg Anavar optie![]()

Wat @Bokito inderdaad aangeeft somt het wel op.Nice.
Waarom denk je dat je deze keer zo goed lean bent gebleven? Heb je meer op je voeding gelet / minder groot kcal overschot of denk je dat het meer aan de tren/hgh ligt?
Hnng ik jou ook
#fullhomoNiet drinken en geen drugs heeft inderdaad ook sowieso wel meegeholpenHad ik het ook al met hem over.
Cliffs:
Andere trainingsmethode(bb thangs)
GH
Minder r*tard gaan met kcal verhoging van cut naar bulk
Minder zuipen, feestjes etc zal ook wel geholpen hebben toch leo hihihihi
Mn abs zijn wel eens weggeweest hoorMeer gear meer dedication zal ongetwijfeld invloed hebben gehad maar Shadow is nog nooit echt fluffy geworden in een bulk.![]()

Toen stond je zeker in het donker? Man als dit het einde is van een bulk wil ik wel wat genen lenen
.Powerlift tijden kon ik wat hoger vetpercentage verantwoorden, nu wil ik wel leaner blijven.Toen stond je zeker in het donker? Man als dit het einde is van een bulk wil ik wel wat genen lenen.

Man als dit het einde is van een bulk wil ik wel wat genen lenen.

Goeie broscience weer, hgh werkt pas na 6 maanden!!!!!langere termijn op HGH, is alles beter te controleren. evt. aangekomen vet ben je dan ook sneller kwijt.
Langere termijn is niet 2 weken.Goeie broscience weer, hgh werkt pas na 6 maanden!!!!!
Toch toch

Is echt not true at all.

Ziet er goed uit man👌Rond de 113 kg direct uit bed.
Moet eigenlijk kcals weer een klein beetje uppen.
![]()
Niet alleen pinnen, maar voor degene voor wie het bericht geldt, weet wat ik bedoel.Slimme woorden gebruiken doet je niet perse slimmer ogen.
Exogeen impliceert ergens pinnen. Of misschien als je zulke goede MMC hebt dat je via je kuiten alle endogene hgh kan laten circuleren.
![]()
Is echt not true at all.![]()
Ben jij inmiddels al weer aan het trainen?Slimme woorden gebruiken doet je niet perse slimmer ogen.
Exogeen impliceert ergens pinnen. Of misschien als je zulke goede MMC hebt dat je via je kuiten alle endogene hgh kan laten circuleren.
![]()
Is echt not true at all.![]()