XXL Nutrition

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Peiling Peiling Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?

• Totaal stemmers
    73

Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?​

Ik mis de100mg Anavar optie :p

De aders lopen nog steeds over m'n hele buik, dus mag wel zeggen dat ik nog goed lean ben ja.
612,5 mg Test-E, 262,5 mg NPP, 157,5 mg Tren-A, 2,5 IU/dag hGH dus LETSGOOO, volgende bulk ga ik zeker weer iets soortgelijks draaien.
Nice.

Waarom denk je dat je deze keer zo goed lean bent gebleven? Heb je meer op je voeding gelet / minder groot kcal overschot of denk je dat het meer aan de tren/hgh ligt?

Nice.

Waarom denk je dat je deze keer zo goed lean bent gebleven? Heb je meer op je voeding gelet / minder groot kcal overschot of denk je dat het meer aan de tren/hgh ligt?
Had ik het ook al met hem over.

Cliffs:
Andere trainingsmethode(bb thangs)
GH
Minder r*tard gaan met kcal verhoging van cut naar bulk
Minder zuipen, feestjes etc zal ook wel geholpen hebben toch leo hihihihi

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.645

Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?​

Ik mis de100mg Anavar optie :p
Misschien ooit :p
Nice.

Wat @Bokito inderdaad aangeeft somt het wel op.
Hnng ik jou ook :o #fullhomo
Had ik het ook al met hem over.

Cliffs:
Andere trainingsmethode(bb thangs)
GH
Minder r*tard gaan met kcal verhoging van cut naar bulk
Minder zuipen, feestjes etc zal ook wel geholpen hebben toch leo hihihihi
Niet drinken en geen drugs heeft inderdaad ook sowieso wel meegeholpen :p
Te veel factoren in ieder geval om te zien welke het meest heeft bijgedragen maar voor al die punten ga ik inderdaad vanuit dat het een aandeel heeft gehad hierin.

Meer gear meer dedication zal ongetwijfeld invloed hebben gehad maar Shadow is nog nooit echt fluffy geworden in een bulk. :shrug:

• #1.647
  • #1.649
langere termijn op HGH, is alles beter te controleren. evt. aangekomen vet ben je dan ook sneller kwijt.

Laatst bewerkt:
Slimme woorden gebruiken doet je niet perse slimmer ogen. :clown:

Exogeen impliceert ergens pinnen. Of misschien als je zulke goede MMC hebt dat je via je kuiten alle endogene hgh kan laten circuleren.
1653042337489.png

Genen komen in vials en ampullen :p
Is echt not true at all. :p

Exogeen impliceert ergens pinnen. Of misschien als je zulke goede MMC hebt dat je via je kuiten alle endogene hgh kan laten circuleren.
1653042337489.png

Niet alleen pinnen, maar voor degene voor wie het bericht geldt, weet wat ik bedoel.

Slechte genen kun je niet goed pinnen.

Maar met slechte genen zou ik zeker pinnen, anders blijft het resultaat altijd poep. :o

1653042337489.png

Ben jij inmiddels al weer aan het trainen?

Terug
Naar boven