- Waardering
- 27.812
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ThanksMooi resultaat hoor 115 kg en nog zo lean erbij staan
Nu kan ik weer vredig dik worden
Ik verwacht dat er zo'n 2-3 kg vanaf gaat, in verband met het lager gaan doseren van AAS (cruise), dus minder vocht, minder glycogeen etc. Het plan is in ieder geval om voorlopig beetje rond onderhoud te zitten aangezien mijn vrouw over 5 weken is uitgerekend en het leven eerst een tijdje op z'n kop zal staan. Daarna zie ik wel weer verder, maar ooit wil ik met vergelijkbare shape in ieder geval 120 kg wegen.Ziet er goed uit inderdaad voor 115kg, klasse! Heb je een gewichtsdoel of nu maintainen voor bepaalde tijd?
Ewa ja natuurlijk

2e squatsessie even 220x4 gesquat met 2 vingers in mn neus, best ooit op 220 was 3 repsAfgaande hierop zou ik in no-time weer richting mn PR moeten kunnen halen.
Thanks man!![]()
File upload & sharing. Send large photos and videos. Online cloud storage.
File upload & sharing. Cloud file storage. Store, Share, Send or Sell your files, photos, videos, music and docs. Free signup.files.fm
Erg makkelijk met uploaden, link kopieëren en plakken.
Ben wel benieuwd😁

Phoo lekker hoor ziet er soepel en explosief uit!Thanks man!
![]()
De muziek is niet voor mensen met een zwak hart![]()
Sowww heel netjesThanks man!
![]()
god***domme geile schijven pik. Dikke pr ook nog is.Thanks man!
![]()
Dankje, zo voelde het ook.Phoo lekker hoor ziet er soepel en explosief uit!
Mijn buurman had al 6x aan de deur gestaan met die muziek🤣

Thanks
Altijd balls deep gaan, op squats en op je wijffie.
Thanks, soms ga ik een beetje overboard op dingen kopengod***domme geile schijven pik. Dikke pr ook nog is.

Als ik dit zie kriebelt het ook om weer even plus 200 te squatten :')Thanks man!
![]()
Heb ik vaak bij 300+.Als ik dit zie kriebelt het ook om weer even plus 200 te squatten :')
Goede PR en goede muziek!Thanks man!
![]()