XXL Nutrition

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Peiling Peiling Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?

• Totaal stemmers
    73
Dat is nou eens een goede bulk :flexbiceps:

Ziet er goed uit inderdaad voor 115kg, klasse! Heb je een gewichtsdoel of nu maintainen voor bepaalde tijd?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.663
Mooi resultaat hoor 115 kg en nog zo lean erbij staan
Dat is nou eens een goede bulk :flexbiceps:
Nu kan ik weer vredig dik worden
Ziet er goed uit inderdaad voor 115kg, klasse! Heb je een gewichtsdoel of nu maintainen voor bepaalde tijd?
Ik verwacht dat er zo'n 2-3 kg vanaf gaat, in verband met het lager gaan doseren van AAS (cruise), dus minder vocht, minder glycogeen etc. Het plan is in ieder geval om voorlopig beetje rond onderhoud te zitten aangezien mijn vrouw over 5 weken is uitgerekend en het leven eerst een tijdje op z'n kop zal staan. Daarna zie ik wel weer verder, maar ooit wil ik met vergelijkbare shape in ieder geval 120 kg wegen.

Blijf je wel GH zetten, broer?

Zie dat ik hier nog niet in was, dus in.. :D

• #1.667
Zoals verwacht is mijn gewicht ietsje gedropt, zit nu op 113 a 114 kg terwijl kcals nog ongeveer gelijk zijn.
Het jeukt weer om de squat, bench en deadlift terug in m'n programma te zetten, vanmorgen weer voor het eerst sinds december ofzo gesquat en 180 x 3 x 4 voelde alsof het echt alsof de bar leeg was. Ik kreeg zelfs opmerkingen dat het wel heel easy was. Afgaande hierop zou ik in no-time weer richting mn PR moeten kunnen halen.
Leuk ook om in de cruise weer ff te focussen op wat anders, plan voor nu is gewoon beginnen met deadlifts bij pull, bench bij push en squats bij legs, main lifts eerst lineair aanpakken verder voor de overige oefeningen de high-intensity aanpak erin houden.

• #1.668
Afgaande hierop zou ik in no-time weer richting mn PR moeten kunnen halen.
2e squatsessie even 220x4 gesquat met 2 vingers in mn neus, best ooit op 220 was 3 reps :roflol:
PRs here we come.

Krijg alleen geen video geupload, en als ik link van insta aanklik kom ik elke keer op hele andere filmpjes uit?

• #1.670
Zooooo. Die diepte. Lekker lekker man!!

• #1.675
Phoo lekker hoor ziet er soepel en explosief uit!

Mijn buurman had al 6x aan de deur gestaan met die muziek🤣
Dankje, zo voelde het ook.

Met thuis trainen heb ik de garagedeur ook altijd open staan dus de halve straat kan meegenieten van mijn muziek :D
Thanks
Zooooo. Die diepte. Lekker lekker man!!
Altijd balls deep gaan, op squats en op je wijffie.
god***domme geile schijven pik. Dikke pr ook nog is.
Thanks, soms ga ik een beetje overboard op dingen kopen :o

Is de liefde om toch wat powerliften terug te brengen weer opgebloeid? :) Vond jouw sumo deadlifts er ook erg dik uit zien!

Damn nice man!

Terug
Naar boven