Fitness Seller

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Peiling Peiling Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?

• Totaal stemmers
    73
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.621
Sinds bij mij de anadrol eruit ging werd mijn eetlust meteen een stuk beter. Weet niet of ik het nog een keer ga gebruiken.
Eetlust zit nog prima bij mij, constant honger, misschien dat het wat is in een cut :p
Klinkt veelbelovend. Hoeveel iu neem je? Heb zelf nog nooit GH genomen, maar altijd wel slaap issues tijdens blasts.

Herkenbaar. Ik had hetzelfde met dbol na een paar weken. Je voelt gewoon dat je lichaam aan het strugglen is. Al moet ik wel zeggen dat het verhogen van TUDCA significant verschil maakte in dat opzicht. Het enige probleem is dat TUDCA best prijzig is. Maar zeker een aanrader als je dbol/anadrol gebruikt.
Zette 2.5 iu, nu een week 3 iu maar ga terug naar 2.5 iu want heb echt crazy slapende handen.

Gebruik nu NAC, ben niet van plan vaak orals te gaan gebruiken. Al doe ik miss aan einde van deze blast nog ff paar weken dbol pwo, want die heb ik ook liggen
Begin dan maar niet aan halotestin :roflol:
Was ook niet mn plan :roflol:
Dan moet Samson weer bij Gert slapen :roflol:
Snap ik niet

@Shadow Project
hond die ik eerder noemde.

Samson en Gert

samson_en_gert_1743.jpg

• #1.624
Vorige week even met het vrouwtje op vakantie geweest, laatste vakantie met z'n tweeen. Weekje niks doen + veel troep vreten is niet echt bevorderlijk voor de shape.
Sinds de vakantie is anadrol eruit, wat ook niet bevorderlijk is voor de shape. Die troep heeft echt een leuk visueel effect op je lichaam. Maar voel me direct een stuk gezonder zo. Sinds terug van vakantie heb ik 22,5 mg tren ace ed toegevoegd dus 157.5 mg/week.
Ff rust heeft mn lichaam wel goed gedaan, altijd aanwezig pijntje in mn schouder die nu weer even weg is en op vrijwel alles kunnen plussen.
Not sure of het de tren is, of dat het ineens overal kapot benauwd is :o

Je gaat lekker man!

En over de lengte gesproken, a tall man can get big but a short man never gets tall!

• #1.627
  • Like
Waarderingen: vntl
Sinds de vakantie is anadrol eruit, wat ook niet bevorderlijk is voor de shape. Die troep heeft echt een leuk visueel effect op je lichaam. Maar voel me direct een stuk gezonder zo.
The true anadrol experience.
De lekkere vieze smerige anabooltje vibe terwijl je het gebruikt.

Enige kutte is dat het op deze lengte voor eeuwig duurt voordat je buff bent, nu op ~112.5 kg voel ik me nogsteeds een ecto, maar misschien is dat meer een stukje mentaal.
Zelfs op 120kg ga je je dat nog voelen wss helaas :')

Je ziet jezelf iedere dag dus dat werkt ook niet echt mee :p

Bodybuilding staat je goed. :thumbup:

• #1.634
Begin ondertussen wel moe te worden van het pushen met trainen en alles, merk dat ik veel meer slaap nodig heb laatste week en overdag ook veelal moe ben.
Vial NPP is nu ook precies leeg en ga daar geen nieuwe voor open trekken. Kan nog een weekje door en dan is het tijd om te cruisen, relaxen en mentaal voor te gaan bereiden op het aanstaande ouderschap.
Zal dus een lange cruise gaan worden en dat kan ook even helemaal geen kwaad, als ik komende periode mijn shape in ieder geval beetje weet te behouden zou ik prima zonder eerst te cutten eerst nog een bulk erin te gooien maar de tijd zal het leren want ga nu niet te ver vooruit plannen aangezien een baby toch alle plannen door de war gaat gooien :roflol:
Cruise wordt in ieder geval 210 mg test-e (2x weeks 0.3 ml) met 2 iu hGH

Ik mag in ieder geval echt niet klagen qua gains, ben tot dusver 9 kg aangekomen in 12 weken en vet toename is zeker beperkt gebleven, met meer kcals pushen had ik vast wat meer massa kunnen winnen maar ben er juist blij mee dat ik die kilo's lean heb gepakt, ik werk verder toch niet naar een wedstrijd oid toe, dus slow and steady wins the race voor nu. Terug op cruise zal ik vast wat glycogeen verliezen maar heb duidelijk goede gains gemaakt deze blast. Mijn zwaarste gewicht ooit was 114,9 kg en toen was ik echt vele malen vetter dan nu, zit nu tussen de 114.0 en 114.5 kg dus ik hoop komende week precies nog ff een bodyweight PR neer te zetten.

Begin ondertussen wel moe te worden van het pushen met trainen en alles, merk dat ik veel meer slaap nodig heb laatste week en overdag ook veelal moe ben.
Vial NPP is nu ook precies leeg en ga daar geen nieuwe voor open trekken. Kan nog een weekje door en dan is het tijd om te cruisen, relaxen en mentaal voor te gaan bereiden op het aanstaande ouderschap.
Zal dus een lange cruise gaan worden en dat kan ook even helemaal geen kwaad, als ik komende periode mijn shape in ieder geval beetje weet te behouden zou ik prima zonder eerst te cutten eerst nog een bulk erin te gooien maar de tijd zal het leren want ga nu niet te ver vooruit plannen aangezien een baby toch alle plannen door de war gaat gooien :roflol:
Cruise wordt in ieder geval 210 mg test-e (2x weeks 0.3 ml) met 2 iu hGH

Ik mag in ieder geval echt niet klagen qua gains, ben tot dusver 9 kg aangekomen in 12 weken en vet toename is zeker beperkt gebleven, met meer kcals pushen had ik vast wat meer massa kunnen winnen maar ben er juist blij mee dat ik die kilo's lean heb gepakt, ik werk verder toch niet naar een wedstrijd oid toe, dus slow and steady wins the race voor nu. Terug op cruise zal ik vast wat glycogeen verliezen maar heb duidelijk goede gains gemaakt deze blast. Mijn zwaarste gewicht ooit was 114,9 kg en toen was ik echt vele malen vetter dan nu, zit nu tussen de 114.0 en 114.5 kg dus ik hoop komende week precies nog ff een bodyweight PR neer te zetten.
Nice. :thumb:

Bij mij is 2x.3ml geen 210mg E of heb je geen 250mg/ml ?

• #1.638
  • #1.640
Zeker. Op die laatste foto’s die ik van je gezien heb was je echt nog goed lean.

Wat gebruik je nu eigenlijk allemaal? Misschien dat ik maar hetzelfde moet gaan doen om eens wat gheyns te maken
De aders lopen nog steeds over m'n hele buik, dus mag wel zeggen dat ik nog goed lean ben ja.
612,5 mg Test-E, 262,5 mg NPP, 157,5 mg Tren-A, 2,5 IU/dag hGH dus LETSGOOO, volgende bulk ga ik zeker weer iets soortgelijks draaien.

Terug
Naar boven