- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Holy shit. Netjes als laatste oefening zeg
Edit: Ik zie nu die DL training pas. Lekker man. Met zo'n talent moet je gewoon iets doen joh! Ehh.. meester!
Talent? Nee man, gewoon een goeie motivatie denk ik... Vergeet niet, ik ben best zwaar he.Best zwaar inderdaad. Des te meer respect voor die dips![]()

Keurige training weer @Conwa !
Weet je wat je ook zeker eens moet proberen? Het afwisselen van borst- en rugoefeningen. Dus bijv:
Rows
Bench
Pull-ups
Incline dumbell press
Etc..
En als je echt je conditie aan wilt pakken?
Supersets, waarbij je de antagonisten achter elkaar doorpakt en dan pas je rust neemt.
Succes!
@Basma
Bedankt voor deze tip! Vandaag dus uitgevoerd zoals je ziet! Het is even wennen, vooral een geestelijke blokkade lijkt het..
Blijkbaar heb ik een andere mindset tijdens borst en rug en nu moet ik dat samenvoegen.. Lastig uit te leggen..

Het zal inderdaad even wennen zijn, als je het voor lange tijd anders heb gedaan!
Zelf ben ik, net als vele anderen, sterker als ik de antagonisten om en om train in ieder geval.
Supersetjes pakken op deze manier is ook heerlijk. Borst supersetten met rug en biceps met triceps![]()
Hoe vind ik jeThnx man! Ja, leuk dat je ook daar volgt! Ik jou ook!
Mag in pm
conwa83Sterk weer kerel!! Welke PWO had je gebruikt dat je ervan moest kotsen?
Flinke lappen vlees trouwens...of een klein pannetje...![]()

mooie post conwa
je traint lekker zwaar - vroeger wel gedaan
tegenwoordig train ik alleen via slowreps
train ze man - zal af en toe eens effe je log checken
nice frontsquat en mp man!,Ik had gisteren side raises maar met 8kg gepakt en dan 3se. negatieven damn dat brandde!