MuscleMeat

Boris DeWitt

Bruut die front bicep pic!
Succes

---------- Toegevoegd om 23:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:26 ----------

tnx

heb het dieet op 16 weeks out gestart, om deze keer veel langzamer te zakken.
we zijn nu nog 11 weeks out.
ik heb mn schema en beslis refeeds op het oog. eens het carbcyclen van start gaat zijn er ook schone hicarb waarvan ik de frequentie op intuitie en de spiegel beslis.

Plaats je je voeding ook?

tnx

heb het dieet op 16 weeks out gestart, om deze keer veel langzamer te zakken.
we zijn nu nog 11 weeks out.
ik heb mn schema en beslis refeeds op het oog. eens het carbcyclen van start gaat zijn er ook schone hicarb waarvan ik de frequentie op intuitie en de spiegel beslis.

Ben benieuwd!

• Topic Starter Topic Starter
voor wat ik gezien heb, bij ons zijn er een 4 tal -80 (mijn categorie dus) waar ik me geen minste zorgen over maak, ook al gehoord over een andere waar er een drietal -80 zijn, volgens hen daar mag ik nog steeds op beide oren slapen. alleen op moment van inschrijving zaten we al een 15 in die categorie!!
wie het zijn, geen idee...maar goed, zoals steeds probeer ik gewoon het beste te komen dat ik maar kan.

wegens een hele week lowcarben met dat slechte trainen door teen, en dan WEEKJE medium en lowdays met vollegas training, vandaag refeeddagje want ik stond al plat, op het menu oa:

- american pancake (geen vetstof in) + maple syrop (canadese, en echte!)
- coco pops
- 1 marsreep posttraining (bovenop de rest van shakes)
- bergen waxy maize
- 2 magere rundsburgers en kippeburgers op sesambroodjes met lekka ketchup
- 1 stuk baveroise (magere kaastaart)

vervolgens is het schema voorlopig:

zondag: low
maandag: mid + benen + cardio
dinsdag: high + armen kuiten
woensdag low
donderdag: mid borst tricep cardio
vrijdag: high rug hamstrings kuiten
za: mid schouders biceps buik + cardio

als het niet snel genoeg meer gaat + woensdag ook cardio

been.jpg

voor wat ik gezien heb, bij ons zijn er een 4 tal -80 (mijn categorie dus) waar ik me geen minste zorgen over maak, ook al gehoord over een andere waar er een drietal -80 zijn, volgens hen daar mag ik nog steeds op beide oren slapen. alleen op moment van inschrijving zaten we al een 15 in die categorie!!
wie het zijn, geen idee...maar goed, zoals steeds probeer ik gewoon het beste te komen dat ik maar kan.

wegens een hele week lowcarben met dat slechte trainen door teen, en dan WEEKJE medium en lowdays met vollegas training, vandaag refeeddagje want ik stond al plat, op het menu oa:

- american pancake (geen vetstof in) + maple syrop (canadese, en echte!)
- coco pops
- 1 marsreep posttraining (bovenop de rest van shakes)
- bergen waxy maize
- 2 magere rundsburgers en kippeburgers op sesambroodjes met lekka ketchup
- 1 stuk baveroise (magere kaastaart)

vervolgens is het schema voorlopig:

zondag: low
maandag: mid + benen + cardio
dinsdag: high + armen kuiten
woensdag low
donderdag: mid borst tricep cardio
vrijdag: high rug hamstrings kuiten
za: mid schouders biceps buik + cardio

als het niet snel genoeg meer gaat + woensdag ook cardio

boris als je voor een gedeelte weet wie je concurrenten zijn is goed maar als er ook een aantal bij jou in de gym lopen zou ik voor het psychologische effect geen foto.s meer plaatsen en in de gym je hempje aanlaten

poseren als je alleen bent dan is de shock des te groter straks back stage imo

boris als je voor een gedeelte weet wie je concurrenten zijn is goed maar als er ook een aantal bij jou in de gym lopen zou ik voor het psychologische effect geen foto.s meer plaatsen en in de gym je hempje aanlaten

poseren als je alleen bent dan is de shock des te groter straks back stage imo

allemaal leuk om mensen te doen 'schrikken' maar schok backstage of niet, er zijn geen extra punten te verdienen voor het schokeffect dus mij maakt het niet echt iets uit. de tegenstanders van mijn gym weten dat ze niet voor de 1e plaats strijden als ik meedoe en nemen hier hun tevreden mee.
ikzelf weet dit ook niet op voorhand natuurlijk, ik ken niet iedereen, dus wie weet wat voor tegenstand krijgen we nog.
Mij maakt het niet uit dat ze op voorhand vooruit of achteruitgang van me zien, ook in dit log of op facebook mogen ze op voorhand al schrik krijgen haha. De facebookverhalen (of beloftes) van IEDEREEN ZAL VERSCHIETEN VAN MIJ, NU GEEN FOTOS MEER, WACHT MAAR AF HAHA IK ZAL IEDEREEN OMVER BLAZEN vind ik ook een beetje onozel. (een beetje veel), maar dat is enkel wat ik er van denk natuurlijk.

in de gym loop ik niet snel te posen, vindt te veel aandacht niet zo leuk. Enige wat voor mij telt is dat ik dit voornamelijk voor mezelf doe, en dat alles wordt beslist tijdens de vergelijkingen.

Waarom een high dag bij armen en niet bij benen?

En veel succes natuurlijk :)

Waarom een high dag bij armen en niet bij benen?

En veel succes natuurlijk :)

het glycogeen zit er in van de dag ervoor, dus normaal zal dit geen probleem zijn.
doch, als het me niet zo bevalt roteer ik die trainingsdagen, net als borst en rugdag, dan hebben die ook eens de highdagen gewisseld, maar dat zie ik wel naarmate ik verder ga

dankje

Leuke log. Ga ik zeker volgen.

Ben je natural??

Wel zieke gewicht voor je lengte.

hallo lieverds, refeeds zijn gevaarlijk.
ik had het vorige voorbereiding ook al meegemaakt, maar jezelf volstuffen als je al ff op dieet zit zonder rotzooi (6 weken bij deze), dat kan je wel even voelen. deze ochtend tien minuten na ik wakker werd (en de darmen weer op gang komen) enorme krampen in het hoge deel van mn colon, en dit en half uur lang verplaatsend naar het colon descendens, tot het eindelijk laag genoeg gezakt was, het voelde alsof mn buik zou scheuren.
blij dat het een lowdag is :D

mijn gewicht valt best mee hoor nu, max was 87, ik had gehoopt dat ik de 90 zou aangetikt hebben deze winter, maar zal niet voor dit seizoen zijn :)

---------- Toegevoegd om 09:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:31 ----------

tuurlijk wel, erko jun toch ook?!

Ga je volgen man ! Net ff alles terug gelezen en valt een hoop te leren hier haha nais fysieke man! Succes

hey peeps, niet veel te melden, buiten dat de progressie goed gaat, heb 1 refeed gehad op zaterdag, maar geen hele dag, gewoon van 3 tot 5 (post training), een grote spaghetti en dan wat koekjes (letterkoekjes enzo), de rest van de dag zelfs vervolgd als lowcarb ipv mid lol...dat guiltfeeling...

trainen gaat best lekker, gisteren wat kort moeten trainen door lichte aanrijding waarbij de verzekeringen behoorlijk zullen vechten met elkaar...en de man in kwestie ook bijna met mij :D maar ik heb mijn composure kunnen houden en gewoon de politie gebeld. Toen veranderde de man plots in erg aangenaam maar beschuldigde hij mij van poging tot vluchtmisdrijf (ik belde de politie zelf op...:rolleyes:) maar goed, ff nachtje slecht van geslapen omdat ik er niet van hou allerlei beschuldigingen te krijgen wanneer ik recht in mn schoenen sta.

weer focus op de wedstrijd, en updatepic!

contrast.jpg

4maart3.jpg

Vette side pic man , klote gezeik met die verzekeringen altijd als het tegen zit.

Vette side pic man , klote gezeik met die verzekeringen altijd als het tegen zit.

tnx
hehe ja ik was in mn recht, tegenpartij beweerde dat hij in zn recht was en gaf tot 3 verschillende verklaringen tot was het beste was voor hem, maar ik heb bewijzen genoeg om dit erg te betwisten. Schade is heel miniem maar ik weiger passiviteit te tonen als ik in mijn recht ben

het gaat best goed, iedereen gilt de hele week van hoe droog ik plots word, dus dat zal wel een goed teken zijn. Ik hou altijd wel wat vocht vast, wat ik op dit moment geen probleem vind, zelfs een voordeel om niet geblesseerd te raken.

ik was begonnen met de cut op 85kg met 9.54%, dus LBM was 76.9 en vet 8.11kg
het was gezakt naar een gewicht van 80kg bij 8.1%, LBM 73.5kg (dit is ook vochtverlies gelukkig)
deze ochtend 79.4kg bij 6.8%, LBM 74kg, en toch wat zichtbaar harder geworden = vocht kwijt (dit is volgens mij waarom iedereen plots deze week vindt dat ik droger ben)

ik verliest altijd vocht van de nacht na mijn highcarbdag, in lowcarb houdt mn lichaam vocht vast, wsh tegen, of als reactie op, een katabole toestand als mn glycogeen opraakt. de volgende 2 dagen zie ik er dan en plat, en meer vochtig uit, total mind****.
Mijn lage KHdag is nog steeds 210g KH, voor sommigen is dit wsh hoog.

mentaal gaat alles prima, ik voel me echt heerlijk.

vandaag weer refeed van een uurtje gehad, mijn refeedmanier (als ik zie dat ik plots, zelfs na een highdag plat oog) is mezelf voor een uurtje volproppen, mentaal ook weer lastig omdat ik niet wil cheaten (ook al heb ik er zo vaak zin in)

vandaag de eerste keer dat ik in mn training aders over mn borst en schouders zag naar buiten poppen, helaas enkel tijdens de oefening zelf

volgende foto is voor volgende week, dan zien we meer progressie dan week na week.

Nog 8 te gaan!

Vette pics!
Dit keer geen scheerschuimbaard foto ;)?
Ben je niet bang dat als je nu al rond de 7% staat en nog 8 weken moet je te vroeg piekt?

Vette pics!
Dit keer geen scheerschuimbaard foto ;)?
Ben je niet bang dat als je nu al rond de 7% staat en nog 8 weken moet je te vroeg piekt?

nee eigenlijk niet, ik ben al 8 weken bezig komende van 9.5, dus zo snel tuimel ik niet in elkaar, pieken doe ik de laatste week wel met vocht en glycogeen, vet% moet dan niet meer veranderen. ik voel me erg confident.

benieuwd of dat blijft duren :D

Terug
Naar boven