MuscleMeat

Boris DeWitt

Dat is hem wel volgens mij haha

• Topic Starter Topic Starter
Hey Boris

Kan het dat ik jou gezien heb bij de parenclub op vtm :p ?

Hier het filmpje waar ik denk jou te herkennen:
http://vtm.be/de-parenclub/de-fluit-van-sergio

Haha, dat klopt, ik wou er niet al te veel heisa over maken omdat het niet veel voorstelde maar dat was inderdaad ik. Was wel nog fijn om het te doen in de studios van VTM, achter de schermen, ook met sergio zelf wat staan praten. Het is nogal een excentriek persoon maar hij valt echt super goed mee, zeer relaxed man.

Sorry dat ik geen al te vele updates heb geplaatst, vorige week zat iedereen hier met een luchtweginfectie, uiteraard hoorde ik daar bij, op een gegeven moment kon ik enkel mn neus vrij maken met cortison, ik kan niet mondademen en krijg dan paniekaanvallen...
De cortison zorgde voor een plots puffy look en daar word je niet vrolijker van. Ook ln doopmeter is komen te overlijden en heb ik werk gehad aan het in elkaar zetten van mn site.

Bij deze staat ie online trouwens: http://www.aesthetics.be , neem zeker een kijkje en ook kritiek mag zeker gegeven worden, ik apprecieer alle input.
Er moet nog veel extra bij en wat beter geordernd worden, maar het is al presentabel en met mijn zero webbuilding knowledge vond ik het toch al een goed uitziend resultaat. Ik kan nu eindelijk beginnen met mijn zaak te promoten.

In verder nieuws, ik word weer harder, moet nog 2 dagen antibiotica (lees: lactose met schimmel in) en dan zie ik dat ook weer beteren. Heb dit weekend eindelijk de klik naar robotmodus gemaakt, fouten kunnen en mogen nu niet meer. Ik neem een volgende dagen wat nieuwe fotos, de lowmidhighdagen zoals boven gemeld blijf ik aanhouden, do not fix something if its not broken!

Vragen logen jullie allemaal stellen hoor, ik weet soms niet wat posten omdat het voor mij allemaal evident is, maar dan vergeet ik soms dat dit voor beginners helemaal niet zo is.

Groeten.

Niet om te haten maar wel redelijk prijzig imo die begeleiding.
En 75ct/km is ook best wel duur.

Als je weet dat ik drie uur werk steek in een eerste consultatie en dat 45% naar vadertje staat gaat helaas...hoe duur vindjet dan nog?

De kmvergoeding is niet benzineprijs, maar spendering in tijd, het is pas vanaf 15km enkel dat het wordt gerekend.

Valt srs goed mee hoor. Moest een tijd geleden van mijn moeder verplicht naar een 'voedingsconsulente'. Naar haar gegaan op aanraden van de huisdokter, we moeste meer betalen en het trok op niets.

tja, ik weet dat de fitnesseigenaar van mij 60 euro vraagt en dat hij als volgt werkt:

1.openen van een word document
2.wat random hoeveelheden (volledig onberekend) gekende bodybuildingsvoedingsmiddelen op het document zetten (en ook als ofwel 30g caseine (=25g traagverteerbaar eiwit) ofwel 4 eiwitten (= 12g snelverteerbaar eiwit)), van die kwaliteit dus lol.
3. 60 euro rekenen aan 6 minuten werk

nee afgaand van dat ik het op faktuur doe en het moet ingeven verdien ik er best niet zoveel op, en enkel de eerste keer kost het dat geld, de tweede keer is het al een stuk minder, ik hoop dat het niet te veel potentiele klanten afschrikt, maar ja...we zien in de toekomst wat het geeft en of het omlaag kan, gratis werken wil ik ook niet echt doen, passie of niet :p

even erg snelle update.

alles gaat langzaam maar zeker goed, komende 6 weken worden alle dingen die nog suiker bevatten (behalve vlak na training) weggelaten.
cardio opgedreven van 3 maal per week tot 4 of 5 maal, ook op low days, waar ik voorlopig nix deed, en ook sochtends na een low day.

bvb met de havermout at ik nog steeds ook een intant oats zakje, deze bevatten suiker, samen met gewone haver, nu wordt alles enkel gewone haver.
lactosevrije melk voor de caseine wordt vervangen door ook gewoon water.

vrijdag samen met michael de maesschalck een grappige scene geshoot voor een reclamespot voor sauzen (andalouse als ik me niet vergis), deze komt op alle zender en wordt supergrappig (onze scene is wsh 5 seconden lang ofzo, maar toch). als deze online mocht komen probeer ik em te posten.

bij deze, net wat fotos geshoot buiten (eigenlijk video om het posen te oefenen), we zijn 6 weken uit.

23maart1.jpg

23maart2.jpg

23maart4.jpg

23maart6.jpg

even erg snelle update.

alles gaat langzaam maar zeker goed, komende 6 weken worden alle dingen die nog suiker bevatten (behalve vlak na training) weggelaten.
cardio opgedreven van 3 maal per week tot 4 of 5 maal, ook op low days, waar ik voorlopig nix deed, en ook sochtends na een low day.

bvb met de havermout at ik nog steeds ook een intant oats zakje, deze bevatten suiker, samen met gewone haver, nu wordt alles enkel gewone haver.
lactosevrije melk voor de caseine wordt vervangen door ook gewoon water.

vrijdag samen met michael de maesschalck een grappige scene geshoot voor een reclamespot voor sauzen (andalouse als ik me niet vergis), deze komt op alle zender en wordt supergrappig (onze scene is wsh 5 seconden lang ofzo, maar toch). als deze online mocht komen probeer ik em te posten.

bij deze, net wat fotos geshoot buiten (eigenlijk video om het posen te oefenen), we zijn 6 weken uit.

BAM! gaat lekker zo te zien :thumbs:

heel snelle update want echt tijdsgebrek

5 weeks out 5.8% 79.9kg

30maart1.jpg

fototje van vorige dinsdag

deze namiddag oefen ik mn routine en standaard poses, ik film het altijd om het te evalueren dus later msh meer beelden.

nog 4 weken te gaan, en ik voel me nog steeds wonderbaarlijk goed, buiten soms de vlagen van vermoeidheid.
ik heb nu melatonine gehaald om vaster te slapen, want daar ben ik niet zo goed in, en heb 7 uur aan 1 ruk kunnen slapen, voel me uitstekend :D

79 kilo sochtends, maar het schommelt wel van dag tot dag

LBM berekend op 75.5, toen ik begon met cutten was dat 76.2 bij iets minder dan 10%, maar let wel met veel meer vocht natuurlijk. dus het gaat best goed :)

54a93605-3168-45d5-b764-5ebe89519923.png

poging twee voor foto

54a93605-3168-45d5-b764-5ebe89519923.png

poging drie dan (vorige mag weg, ikzelf kan het kennelijk niet verwijderen)

IMG_0257.jpg

ziet er erg goed uit!

WTF die aders op je buik! Wel vreemd btw, je buikspieren komen op die foto niet heel hard door maar je aders zijn heel goed zichtbaar.

Damn, bruut! Gaat goed ;)

WTF die aders op je buik! Wel vreemd btw, je buikspieren komen op die foto niet heel hard door maar je aders zijn heel goed zichtbaar.

de buikspieren komt door het vocht dat daar dikwijls nog zit,
de aders is gewoon van een dag hoog in koolhydraten

kleine update, gewicht gisternochtend: 79.2, maar platjes en vochtig
dit is typisch voor me, eens aan de 5% of lager ga ik erg snel in een katabole toestand, worden mn spieren erg plat, en hou ik vocht vast.
gisteren dus alweer refeed (high dag zoals gepland + 6 stuks koekjes/repen), slecht geslapen door mn buik natuurlijk, gewicht deze ochtend 78.5, iets voller al en minder vocht op te merken.
ik ga mn cardio op max 4dagen per week houden met max 30' (ik zat weer in de laatste loodjes, dus wat extra van alles, guess ill never learn...) en de nadruk op mijn krachttrainingen houden.
ik doe wel een low dag vandaag maar +10% extra vet en koolhydraten.

ik hou sinds vorige vrijdag een excel (eigenlijk numbers, de spreadsheet van apple) bij met hoe ik er dagelijks uitzie, hoeveel ik weeg, wat die dag was (low-med-high-refeed) en wat het beste voor de dag erna is gebaseerd op die dag. Dit kan ik iedereen aanraden want naar mijn ervaring kan echt alles verkeerd gaan als je niet jezelf constant evalueert die laatste weken.

nog ff (eigenlijk geen zin in cheats enzo)

Ziek fysiek man! Respect !!
Van jouw ga ik voorbeeld nemen ;)

Terug
Naar boven