AndroidHealthClinic

Boris DeWitt

• Topic Starter Topic Starter
De contest prep is gestart!

Voeding is voor de eerste maal aangepast en dit zal ik evoluerend doen.

Metingen gisteren gedaan:
Lengte 1.63
Gewicht 85
Vet% calippermethode: 9.54
Middelomtrek thv navel: 84 cm
Omvang thorax uitademhaling: 109 cm
Armomtrek koud opgespannen: 44 cm

Trainingen nog steeds zwaar met 1 dropsetoefening per spiergroep, of 1 fst7

Maandag benen:
Leg press
Hack squat
Front squat
Adductors
Lunges
Extensions
Leg curl liggend en zittend
Zittend en staande calfraises

Fotos komen er natuurlijk ook

Huge MF'er! Jou ga ik volgen.

Buff!

Over wie hebben jullie het toch? Of heb ik echt spierdysmorfie ontwikkeld lol :D

Anyway ik ga trainen!

Armen op dinsdag:

rope pushdowns
skull crushers
overhead dumbbell dropsets
one arm cable hand achterstevoren (pardon my french) pushdown

barbell curl
hammer curl
preacher curl
one arm cable curl

incline crunches
scharen

dit alles uiteraard na de 9.5uur lange werk werkdag met 2x 45' reistijd lol :)...dit is waarom ik januari haat, het is altijd donker, behalve als je aan het werk bent, bah!

omdat ik weer beter moet leren poseren komen er tegen het weekend wellicht wel beelden daarvan (fotos dus)
ik heb plots zin in koekjes, ook al had ik daar vorige week geen zin in, maar nu mag het niet meer dus wil ik ze obviously wel!

Over wie hebben jullie het toch? Of heb ik echt spierdysmorfie ontwikkeld lol :D

Anyway ik ga trainen!
Over het algemeen houd ik niet zo van die one-liners maar deze klopt toch wel verdomd goed :D ; "The day you started lifting is the day you became for ever small"

ps wat is "scharen"?

scharen is liggende benenheffen maar dan ook met je armen in die tegenovergestelde kant, zoals een schaar :D

hier is een in shape foto van begin augustus 2013, maar dan met een winters kantje.

bedoeling zal zijn nog een 1.5% lager, veel harder, en wat extra spiermassa erop dan dit.
en dit allemaal onder de 80 kilo.

volgende week maar es fotos van nu, maar das best lastig zelf te maken... ik verzin wel iets!

wintershaded.jpg

• Like
Waarderingen: YOGI
Ga je contest dieet nog neerzetten hier?

Heel bruut fysiek, zieke V!

Damn, redelijk jacked brah. Ben je naturel of paprika?

Ga je contest dieet nog neerzetten hier?

Dat ga ik niet neerzetten en wek om volgende reden.
In lijn gym doen 24 mensen mee aan die wedstrijd, in diverse categorieën.
Voor een recreant vraagt de eigenaar 60 euro voor een voedingsschema dat net hetzelfde is als dat voor de persoon die ervoor of erna kwam. Dit in worddoculent zonder enige berekeningen.

Ikzelf ben ook diëtist en begeleider om een centje bij te verdienen en werk aan een eerste consult ongeveer 4uur en reken evenveel eurotjes.
Voor eentweede gelijk een pak minder, tevens het minder werk, en ik maak ze wel allemaal persoonlijk obv een anamnese van die persoon. Mijn volledige voorbereiding besloeg tot nu 6 uur werk. Maar dat wil niet zeggn dt ze op iemnd die het hier wil kopieren even goed zal werken. Het is een proces van volgen en aanpassen.

Ik hoop dat jullie het begrijpen

even een vrolijke update:

sinds zondag plots buikgriep, kotsen en diarree, 3kg verlies op die dag, drinken lukt weer, eten heel erg weinig.
het lekken is gestopt maar na tien minuten rechtop staan ben ik weer uitgeput.

altijd leuk.

Beterschap, hopelijk ben je snel beter!

Beterschap, hopelijk ben je snel beter!

tnx, het is volledig over, alleen heb ik voor mijn laatste oefening gisteren het gewichtenrek van de seated calf machine op mijn teen gekregen...ik kan niet meer stappen nu. maar ik denk (en hoop) dat het snel bijtrekt, de teennagel zal uitvallen want ook heel de wortel is blauw en swole.
heb toch nog een na 1weekgriep fototje laten nemen, ik ga em zo proberen posten

Bij deze een fototje van mijn teen gisteren, een een wazige selfie haha.
Teen betert wel, de nagel valt er bijna uit, hij groeit er naar boven uit, vandaar het hematoom aan de wortel
Ik trainde deze week wat lichter, je steunt best veel op je voeten bij veel oefeningen...

---------- Toegevoegd om 14:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ----------

De fotos dus

vorige fotos waren een complete bust blijkbaar, kwam van op ipad, anyway, stel je een zwarte dikke teen voor met bloed overal :p

hier zijn de nieuwe na eindelijk een volledige week weer trainen! (kuiten lukt nog niet echt en dat begin je te zien ook...) cardio is gestart deze week 3x/week

16feb a.jpg

16feb b.jpg

16feb c.jpg

16feb d.jpg

16feb e.jpg

16feb f.jpg

16 feb g.jpg

Succes maat!

tnx

heb het dieet op 16 weeks out gestart, om deze keer veel langzamer te zakken.
we zijn nu nog 11 weeks out.
ik heb mn schema en beslis refeeds op het oog. eens het carbcyclen van start gaat zijn er ook schone hicarb waarvan ik de frequentie op intuitie en de spiegel beslis.

Terug
Naar boven