XXL Nutrition

Brab0 & Gains

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Balen man. Sterkte. Hoe is je bloeddruk?

Ik heb het inderdaad totaal verkeerd gelezen, excuus, beterschap kerel! hoop snel weer van je te lezen.

Als je eenmaal gewend bent aan lage bloeddruk dan hoef je er geen last van van te hebben.
Maar bij snel opstaan kan je in ene een bloeddruk val hebben. Wat helpt is rustiger opstaan en bij opstaan even bewust je bovenbenen aanspannen.

Stress is slopend. Soms denk je geen stress te hebben maar onbewust kan je er wel enorm last van hebben. Helaas uit t zich dan te laat. Luisteren Naar je lijf is lastig en zeker als je naar een doel werkt qua fysiek. Je herkent signalen dan niet.

Sterkte in ieder geval.

• Topic Starter Topic Starter
Als je eenmaal gewend bent aan lage bloeddruk dan hoef je er geen last van van te hebben.
Maar bij snel opstaan kan je in ene een bloeddruk val hebben. Wat helpt is rustiger opstaan en bij opstaan even bewust je bovenbenen aanspannen.

Stress is slopend. Soms denk je geen stress te hebben maar onbewust kan je er wel enorm last van hebben. Helaas uit t zich dan te laat. Luisteren Naar je lijf is lastig en zeker als je naar een doel werkt qua fysiek. Je herkent signalen dan niet.

Sterkte in ieder geval.

Dankje @marina1975 :kiss:

Wat bij mij o.a een boosdoener was was dat ik negen van de tien keer verkeerd adem haalde. Ademhalingsoefeningen helpen bij mij enorm. Ik heb een hele historie aan paniekaanvallen. Sinds ik fitness geen last meer van. Bij de eerste keer dacht ik ook dat mijn hart ermee zou kappen, die angstige gedachte hield de aanval in stand. Het lichaam maakte adrenaline aan terwijl daar totaal geen aanleiding voor was.

beterschap! hopen op een snel herstel :)

Beetje laat hier, maar in.
:flexbiceps:

Opstaan uit bed he, ben je niet te snel opgestaan. Heb ik zelf ook wel is gehad dat ik snel opstond om de gordijnen open te doen en ik flauwviel
Heb zat mensen na een avondje drugs zo nok zien gaan. Combi van weinig eten lang still zitten/liggen op een plek en dan in een x opstaan.

• Like
Waarderingen: Apw
blijf je wel benen trainen?

Benen zou je misschien nog wel kunnen een beetje blijven trainen (op peil houden) met wat simpele oefeningen. Beetje legpress, leg extension, leg curl, kuiten oid
Of beetje #fitgirl# met kickbacks (cable), glute bridge/hiptrust in de Smith #inbe4 smith sucks# :o

Het is inderdaad allemaal bar klote.. :(
Misschien wat meer aan LISS doen.. wandelen buiten. Uurtje wandelen houdt je in ieder geval nog wel een beetje fit.

:dunno: #probeermeetedenken# :o

Benen zou je misschien nog wel kunnen een beetje blijven trainen (op peil houden) met wat simpele oefeningen. Beetje legpress, leg extension, leg curl, kuiten oid
Of beetje #fitgirl# met kickbacks (cable), glute bridge/hiptrust in de Smith #inbe4 smith sucks# :o

Het is inderdaad allemaal bar klote.. :(
Misschien wat meer aan LISS doen.. wandelen buiten. Uurtje wandelen houdt je in ieder geval nog wel een beetje fit.

:dunno: #probeermeetedenken# :o

Lief dat je meedenkt, dat waardeer ik enorm :heart:

ik denk zelfs dat ik morgenvroeg even ga, inderdaad de benen proberen te onderhouden :)

woensdag weet ik meer (hoe lang gips etc.).

Update 80e training 06-03-2020

Leg press
1x20 / 50 KG
1x12 / 80 KG
1x12 / 120 KG
1x12 / 140 KG
1x10 / 150 KG
1x10 / 150 KG
Leg extension 3x10 / 45 KG
Seated leg curl hamstrings 3x10 / 45 KG
Seated ab machine 3x10 / 20 KG

Beter dan niks doen denk ik :o. Ik hoop zo in ieder geval krachtverlies tegen te gaan in mijn benen!
Zondagochtend ga ik weer...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven