- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
nee met deze gewichten niet en probeer zoveel mogelijk me lat te gebruiken ermee.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee met deze gewichten niet en probeer zoveel mogelijk me lat te gebruiken ermee.
is nog goed voor je form ooknee met deze gewichten niet en probeer zoveel mogelijk me lat te gebruiken ermee.

Ja drm. Lange range of motie
Nee niks, maar armen blijfen dan gestrekt vandaar
Ja en alles strapless ook volgens mij 200kg nog niet eerder zonder straps gepakt.Nog even wat flinke deads gedaan! Al het idee dat je sterker bent sinds de ananas?
Ja erg vervelend. Nog beter is soms even weekje of 2 niks doen maar dat is moeilijker.Blessures zijn een b*ch, het enige wat je kan doen is geduld hebben en er zoveel mogelijk omheen trainen.
Thnx bro.
word nog rustig getraind, zaterdag zondag rust gehouden, gister rug gepakt maar beschaafd niet gek gedaan, vandaag staat borst op het programma.
Nog steeds gevoelig, soms gaat het goed maar dan als ik slaap draai ik soms dat ik erop ga liggen ofzo dan word ik wakker erdoor.
pees/aanhechting. Maar het is erger geweest dus gaat de goede kant op.Wat is het eigenlijk? Scheurtje in de spier, of pees/aanhechting geiiriteerd?
toch nog iets om trots op te zijn

Thnx maat, benieuwd wat er na me cut over is.
Dankje rambrocop