AndroidHealthClinic

Bubs goes Ganbaru

Bezoekers in dit topic

Ziek van teveel lekker eten bedoelt Japio natuurlijk!
Top-29-eating-meme-1.jpg
 
Keuken ziet er heel mooi uit.... dat is de stress wel waard.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Super mooie keuken zeg. Erg mooi die combinatie van een deel met en een deel zonder bovenkasten. Zie tegenwoordig veel keukens zonder bovenkasten maar vind dat serieus geen porum gelijk. De combinatie kan ik echter wel waarderen kennelijk 😉
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Laatste weekend van ons zomerverlof, vanaf maandag weer werken :(. Voor mijn shape zal het nodig zijn, want de voorbije drie weken waren qua eten en drinken allesbehalve netjes :o. Geen idee wat mijn gewicht is atm, en ik wil het eigenlijk ook niet weten :roflol:.
De eerste twee weken wel gewoon 4x getraind, deze week 3x. Hardlopen ook 2-3x per week aangehouden. Maar ik zie er best fluffy uit, en voel me ook niet meer zo comfortabel in mijn jeans :p.

IMG_20210814_112536.jpg


IMG_20210814_112551.jpg

Ik overweeg om vanaf maandag een mini-cut van 4-6 weken te doen. Denk dat een gemiddelde van 1300kcals genoeg zou moeten zijn om wat gewicht te droppen zodat ik daarna gecontroleerd verder kan bulken.
 
Laatste weekend van ons zomerverlof, vanaf maandag weer werken :(. Voor mijn shape zal het nodig zijn, want de voorbije drie weken waren qua eten en drinken allesbehalve netjes :o. Geen idee wat mijn gewicht is atm, en ik wil het eigenlijk ook niet weten :roflol:.
De eerste twee weken wel gewoon 4x getraind, deze week 3x. Hardlopen ook 2-3x per week aangehouden. Maar ik zie er best fluffy uit, en voel me ook niet meer zo comfortabel in mijn jeans :p.


Ik overweeg om vanaf maandag een mini-cut van 4-6 weken te doen. Denk dat een gemiddelde van 1300kcals genoeg zou moeten zijn om wat gewicht te droppen zodat ik daarna gecontroleerd verder kan bulken.
Valt best mee als dit het resultaat is van al die taarten! :p
 
Geen gekke sprongen maken nu, je shape is nog best goed hoor Bubs. Schade lijkt goed mee te vallen
 
Valt best mee als dit het resultaat is van al die taarten! :p
Dat vind ik ook. En een paar weken genieten was wel even nodig na de stress van afgelopen tijd. Met je actieve leefstijl dropt dat gewicht ook snel weer.
 
Je shape is nog prima en zeker niet te vet.
Wat je zelf zegt je zomervakantie is bijna om en zal je weer meer structuur krijgen wbt je voeding. Ik zou zo doorgaan.
 
Valt best mee als dit het resultaat is van al die taarten! :p
Dit was het resultaat van donderdag, voor de taarten :o.
Geen gekke sprongen maken nu, je shape is nog best goed hoor Bubs. Schade lijkt goed mee te vallen
Heel lief, dank je :heart: .
Dat vind ik ook. En een paar weken genieten was wel even nodig na de stress van afgelopen tijd. Met je actieve leefstijl dropt dat gewicht ook snel weer.
Tijdens de werkweek ben ik, behalve trainen en rennen, niet echt actief. Een kantoorjob + 2u autorijden per dag verbruikt niet bepaald veel kcal :p.
Uit eten, feestjes met vrienden en sporten was ook het meest ontspannende wat er was de laatste drie weken.
Voor de rest bleef alles zijn gewone gangetje gaan, met veel telefoontjes, rondhollen, en dan nog een fikse ruzie tussen mijn zus en papa waardoor alles daar nu op mijn schouders valt...
Je shape is nog prima en zeker niet te vet.
Wat je zelf zegt je zomervakantie is bijna om en zal je weer meer structuur krijgen wbt je voeding. Ik zou zo doorgaan.
Dank je lieverd :heart: . Ik heb wel het gevoel nu een stuk ronder te zijn dan vorige week zaterdag :p.
Mentaal zal de structuur ook al veel doen, even nergens op letten is fijn maar ik voel nu wel de nood om terug wat controle te krijgen.

Nou, het mini-cut idee moet ik dan misschien toch laten varen en het tracken op pikken met 1700-1800kcals zoals voor de vakantie.
Ik ga ook terug mijn trainingen loggen vanaf volgende week. De laatste drie dagen rust genomen, ondanks de vakantie had ik daar nu écht wel nood aan, en volgende week deloaden.
Zo heb ik tijd om weer in het ritme werken (op kantoor), preppen, trainen,... te komen.

In de gym ging het best lekker de laatste weken.
  • PR gezet op front squat (47,5kg)
  • samen met Natty87 mijn 1RM getest op de bench (45kg alleen, 47,5kg met een vingertje hulp).
  • RDL PR 65kg
  • Hip thrust 97,5 voor 4 reps.
  • OHP nog eens 32,5kg genomen --> vlot 4x5
  • Pull-ups paar sets van 4reps, full ROM
Ik merk dat ik nog steeds opvallend minder kracht heb links, wel minder pijn nu ik een aantal weken niet moest werken. Hopelijk blijft dat zo nu ik een deftige home office heb :).
 
Dit was het resultaat van donderdag, voor de taarten :o.

Heel lief, dank je :heart: .

Tijdens de werkweek ben ik, behalve trainen en rennen, niet echt actief. Een kantoorjob + 2u autorijden per dag verbruikt niet bepaald veel kcal :p.
Uit eten, feestjes met vrienden en sporten was ook het meest ontspannende wat er was de laatste drie weken.
Voor de rest bleef alles zijn gewone gangetje gaan, met veel telefoontjes, rondhollen, en dan nog een fikse ruzie tussen mijn zus en papa waardoor alles daar nu op mijn schouders valt...

Dank je lieverd :heart: . Ik heb wel het gevoel nu een stuk ronder te zijn dan vorige week zaterdag :p.
Mentaal zal de structuur ook al veel doen, even nergens op letten is fijn maar ik voel nu wel de nood om terug wat controle te krijgen.

Nou, het mini-cut idee moet ik dan misschien toch laten varen en het tracken op pikken met 1700-1800kcals zoals voor de vakantie.
Ik ga ook terug mijn trainingen loggen vanaf volgende week. De laatste drie dagen rust genomen, ondanks de vakantie had ik daar nu écht wel nood aan, en volgende week deloaden.
Zo heb ik tijd om weer in het ritme werken (op kantoor), preppen, trainen,... te komen.

In de gym ging het best lekker de laatste weken.
  • PR gezet op front squat (47,5kg)
  • samen met Natty87 mijn 1RM getest op de bench (45kg alleen, 47,5kg met een vingertje hulp).
  • RDL PR 65kg
  • Hip thrust 97,5 voor 4 reps.
  • OHP nog eens 32,5kg genomen --> vlot 4x5
  • Pull-ups paar sets van 4reps, full ROM
Ik merk dat ik nog steeds opvallend minder kracht heb links, wel minder pijn nu ik een aantal weken niet moest werken. Hopelijk blijft dat zo nu ik een deftige home office heb :).
Ja joh, zonde om die gaintrain te stoppen 💪💪
 
Ja joh, zonde om die gaintrain te stoppen 💪💪
Nouja, de vetgaintrain mag toch wel wat minderen :rolleyes: .

Eerste training van de week was gepland voor vanavond, maar die is in het water gevallen.
Ik zou om 19u45 vertrekken, maar kreeg om half acht telefoon van mijn zus dat papa koorts had. Gebeld naar de oncoloog: chemotherapie in combinatie met koorts betekent onmiddellijk richting de spoeddienst...
Papa moeten achterlaten (met een klein hartje, want toen ik mama vorig jaar achterliet is ze daar ook gestorven...) en nu net terug thuis.
Ik had vorige nacht al barslecht geslapen (eerste werkdag na vakantie stress) en vrees dat het nu niet veel beter zal zijn...
Morgen proberen om te gaan rennen en om de deload UB van vandaag in te halen, en anders... geen training is ook deloaden I guess :dunno:.
 
Hopelijk zal het allemaal meevallen. :)
 
Hopelijk zal het allemaal meevallen. :)
We'll see... Hij had deze nacht in elk geval terug koorts, dus naar huis komen zal nog niet voor vandaag zijn.
Heel veel sterkte! ❤
Dank je wel lieve Fiel :heart: .

Deze ochtend rondje gaan rennen, en intussen gestopt bij papa thuis om de rolluiken omhoog te doen.
Ik voel het wel dat ik een paar extra kilo's mee moet sleuren :o (of het zit tussen mijn oren).
Laatste twee kilometer wat gas bij gegeven.

Training dinsdag 17 augustus 2021
  • Hardlopen: Week 1 - Tempoloop
    Cijfertjes: 44'; 8km; 5:30/km (10,9km/h); 404kcal (Garmin); AVG HR 161bpm

    1629187883155.png
    1629187950548.png
Als ik nog de energie heb ga ik vanavond ook even langs de gym.
Daarnet dankzij Mentat ook eindelijk twee fractional plates van 0,5kg besteld :cheer: .
Ineens ook maar een setje straps erbij gedaan, hoewel ik helemaal niet weet hoe ik die precies moet gebruiken :roflol: .
Youtube zal me daar wel in bijstaan vermoed ik.
 
Take care lieverd! Hopelijk valt het allemaal mee deze keer!:aai:
 
  • Heart
Waarderingen: Bubs
Wat ik al zei: sterkte of het nu een hobbel is of een bumpy road.

Gelukkig heb je ff kunnen genieten van je vakantie.
Ik voel het wel dat ik een paar extra kilo's mee moet sleuren :o (of het zit tussen mijn oren).
Gelukkig ben je niet zo groot, als die kilo's echt zo hoog zitten ben je snel uit evenwicht.

Er gebeurt nu genoeg tussen je oren en je bent weer meer aan het trainen om het allemaal net iets zwaarder te doen lijken.

dankzij @Mentat ook eindelijk twee fractional plates van 0,5kg
Vloeibaar bedankje will do... :klink:, maar als je een BotB-BP en/of FSQ haalt ben ik ook tevreden.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Take care lieverd! Hopelijk valt het allemaal mee deze keer!:aai:
Dank je :heart: . Vandaag mag hij normaal naar huis, bleek uiteindelijk Salmonella te zijn.
Als we niet al 1000x gezegd hebben dat hij restjes moet weggooien i.p.v. ze een week bij te houden en alsnog op te eten :windup:.
Ik denk dat hij niet beseft dat dit soort dingen hem nu echt ziek kunnen maken en mogelijks erger...
Wat ik al zei: sterkte of het nu een hobbel is of een bumpy road.
Lijkt een hobbel te zijn, gelukkig.
Gelukkig heb je ff kunnen genieten van je vakantie.
Qua food en booze zeker wel :).
Gelukkig ben je niet zo groot, als die kilo's echt zo hoog zitten ben je snel uit evenwicht.
Een groot stuk van de kilo's zitten gelukkig wel redelijk hoog :eyebrow:. Maar niet "hoofd hoog" :p.
Er gebeurt nu genoeg tussen je oren en je bent weer meer aan het trainen om het allemaal net iets zwaarder te doen lijken.
Hm, misschien.
Vloeibaar bedankje will do... :klink:, maar als je een BotB-BP en/of FSQ haalt ben ik ook tevreden.
:roflol: Dat vloeibare bedankje is wel makkelijker dan de twee andere. Daar ben ik lang nog niet...

Dinsdagavond nog tot in de gym geraakt, en ook gisterochtend gaan trainen.
Deze morgen dan weer een loopje voor ik richting kantoor vertrok (in mijn nagelnieuwe bolide).

Training dinsdag 17 augustus 2021 - UB/A DELOAD
OHP
1x12x12,5
1x10x17,5
1x8x22,5
5x6x25

Pull-ups
5x6xblauwe elastiek

Incline DB press
4x12x10

Straight arm pushdown
4x12x27,5

One arm cable tricep pushdown
4x10x7,5

Cable bicep curl
4x12x22,5

Ab rope pushdown
4x15x42,5

Lying bicycle crunch
4x10 per kant

Training woensdag 18 augustus 2021 - LB/A DELOAD

RDL
1x15x12
1x12x22
1x12x32
1x10x42
5x6x52

Hip thrust - pyramid
1x12x52
1x10x62
1x8x72
1x6x82
1x15x52

Leg press
4x15x70
DROPSET
20x50/40
25x30/20

Front foot elevated split squat
4x12x27,5 per kant

Leg extension
4x12x22,5

Abductor machine pyramid
1x12x37,5
1x10x42,5
1x8x47,5
1x6x52,5
1x15x37,5

Training donderdag 19 augustus 2021
  • Hardlopen: Week 1 -Interval (10' warm-up, 3x6'/2', cooldown)
    Cijfertjes: 43'; 7,75km; 5:28/km (11km/h); 450kcal (Garmin); AVG HR 166bpm

    1629361189037.png
    1629361218132.png
 
Fijn dat je paps weer naar huis mag. Zal voor iedereen een opluchting zijn, gezien de omstandigheden! :)
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Back
Naar boven