- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo'n dunne nek heeft. Ik zit (als skinny ecto) al op 38 cm.
Toch blijkt het zo te zijn
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo'n dunne nek heeft. Ik zit (als skinny ecto) al op 38 cm.
.
.Goed gedaan hoor ruim 3 kg, pics van abs en aderen zeiden ook al veel natuurlijk.
En terecht: de lies is nu prio 1!
Men kan jou geen dikke nek verwijten, nee![]()
.Idd, mijne is 27cm en ik zit qua lengte tussen jullie in25 cm lijkt mij nou niet zo raar. Mijn nek meet 29cm en ben nog een stukje groter dan jou.

.
.Sterkte, zal zwaar voor het bezige Bubsje zijn, zie het als opladen, ofzo.Ziek veel pijn in mijn glutes na de LB gisteren, en ik voel mijn schouders (en vooral elleboog) ook nog best na de UB van donderdagavond.
Mijn lies voelt beter dan in het begin van de week, maar is nog altijd om van te huilen.
Conclusie: het wordt een rustdag vandaag!
Want rust was het sleutelwoord voor mei, dus ik kan me er ook maar beter een beetje aan (proberen te) houden...
Vanavond lekker iets afhalen om te eten, dus ook aan kokkerellen moet ik niet denken.
Conclusie: een chill dagje relaxen op het programma!
.Sterkte, zal zwaar voor het bezige Bubsje zijn, zie het als opladen, ofzo.
Geniet ervan!
.Je kunt je nog altijd inschrijven 😏Achteraf gezien kon ik toch aan de contest meegedaan hebben.
.