- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Weer lekekr bezig geweest, je houdt het goed vol dat thuis trainen, respect hoor.
!
.Exactly my thougths...Ik kom hier om de paar dagen bijlezen en elke keer lees ik opnieuw dat je binnenkort misschien gaat rusten 😂

Ik blijf het ook altijd uitstellen tot ik verplicht word tot rust omdat ik weer een of andere blessure/ongeluk hebExactly my thougths...
Ik herken mezelf hier ook wel in...![]()

etenMijn energiepeil is superlaag de laatste dagen, dus moet ff naar mijn lijf luisteren.

Ik kom hier om de paar dagen bijlezen en elke keer lees ik opnieuw dat je binnenkort misschien gaat rusten 😂
Exactly my thougths...
Ik herken mezelf hier ook wel in...![]()
.Ik blijf het ook altijd uitstellen tot ik verplicht word tot rust omdat ik weer een of andere blessure/ongeluk heb![]()
.
?je straalt veel rust uit en katten voelen dat, die kijken in je zielHaar vrouwjte onder een dekentje, onweerstaanbaar voor katjes
Als ik me in de zetel zet, nog geen 5 seconden later heb ik een kat op men schoot. Of ze nu ergens aan het slapen was of niet![]()

Fixedje straalt veel rust nodig te hebben uit en katten voelen dat, die kijken in je ziel![]()
Die van mij lokt me altijd uit de zetel om te spelen of te wandelenHaar vrouwjte onder een dekentje, onweerstaanbaar voor katjes
Als ik me in de zetel zet, nog geen 5 seconden later heb ik een kat op men schoot. Of ze nu ergens aan het slapen was of niet![]()

Haar vrouwjte onder een dekentje, onweerstaanbaar voor katjes
.Lekker volume met de push-ups.
Alsook die wrist curls doen wonderen voor een elleboog.
je straalt veel rust uit en katten voelen dat, die kijken in je ziel![]()
.Die van mij lokt me altijd uit de zetel om te spelen of te wandelen
Als kitten leefde hij praktisch op mijn schoot en dat mis ik soms wel![]()
.
.