- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Al een tijdje lees ik mee in je log, en bij deze mijn eerste post hier om je te complimenteren met je resultaat!
Zo droog worden vergt discipline en doorzettingsvermogen. Je hebt laten zien dat je daar over beschikt, chapeau.
Meningen over je resultaat zullen altijd uiteenlopen.. Smaken verschillen. Het belangrijkste is dat je jezelf goed voelt en tevreden bent met waar je staat. Ik herken wel een soort psychologische ''cut verslaving'' waarin je bang bent om na een cut weer aan te komen. Alsof je resultaat dan als sneeuw voor de zon verdampt. Ik herinner mij gelezen te hebben dat je ook niet lang meer door gaat met cutten toch?
Wat een mooie complimentjes, bedankt! Voor mij heeft de Corona crisis het eigenlijk makkelijker gemaakt om deftig te cutten. Geen etentjes, terrasjes,...
Klopt wat betreft het resultaat, lez gouts et les couleurs on se discutent pas...
.Eigenlijk zou ik begin mei al stoppen met cutten, maar toen kon ik de dexascan opnieuw inplannen en ben ik toch nog maar door gegaan
. De scan staat aanstaande maandag gepland, dus nog vier dagen cutten (al mag onderhoud ook wel want deze ochtend woog ik exact 47kg). Volgende week zou ik dan proberen om écht weer meer te gaan eten. Want ja, mentaal is het ook wel een dingetje... Ben mezelf al aan het wijs maken dat ik beter nog een week door kan cutten, want 1juni is toch een mooiere datum om officieel te eindigen
.Intussen zit wandeling twee er ook al op: 4km á 6,3km/h.
Zo meteen vertrekken voor de derde ronde
.

.

.