MuscleMeat

Bubs goes Ganbaru

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.921
Al een tijdje lees ik mee in je log, en bij deze mijn eerste post hier om je te complimenteren met je resultaat! :)
Zo droog worden vergt discipline en doorzettingsvermogen. Je hebt laten zien dat je daar over beschikt, chapeau.

Meningen over je resultaat zullen altijd uiteenlopen.. Smaken verschillen. Het belangrijkste is dat je jezelf goed voelt en tevreden bent met waar je staat. Ik herken wel een soort psychologische ''cut verslaving'' waarin je bang bent om na een cut weer aan te komen. Alsof je resultaat dan als sneeuw voor de zon verdampt. Ik herinner mij gelezen te hebben dat je ook niet lang meer door gaat met cutten toch?

Wat een mooie complimentjes, bedankt! Voor mij heeft de Corona crisis het eigenlijk makkelijker gemaakt om deftig te cutten. Geen etentjes, terrasjes,...
Klopt wat betreft het resultaat, lez gouts et les couleurs on se discutent pas... :).

Eigenlijk zou ik begin mei al stoppen met cutten, maar toen kon ik de dexascan opnieuw inplannen en ben ik toch nog maar door gegaan :o. De scan staat aanstaande maandag gepland, dus nog vier dagen cutten (al mag onderhoud ook wel want deze ochtend woog ik exact 47kg).
Volgende week zou ik dan proberen om écht weer meer te gaan eten. Want ja, mentaal is het ook wel een dingetje... Ben mezelf al aan het wijs maken dat ik beter nog een week door kan cutten, want 1juni is toch een mooiere datum om officieel te eindigen :roflol:.

Intussen zit wandeling twee er ook al op: 4km á 6,3km/h.
Zo meteen vertrekken voor de derde ronde :p.

Wat een mooie complimentjes, bedankt! Voor mij heeft de Corona crisis het eigenlijk makkelijker gemaakt om deftig te cutten. Geen etentjes, terrasjes,...
Klopt wat betreft het resultaat, lez gouts et les couleurs on se discutent pas... :).

Eigenlijk zou ik begin mei al stoppen met cutten, maar toen kon ik de dexascan opnieuw inplannen en ben ik toch nog maar door gegaan :o. De scan staat aanstaande maandag gepland, dus nog vier dagen cutten (al mag onderhoud ook wel want deze ochtend woog ik exact 47kg).
Volgende week zou ik dan proberen om écht weer meer te gaan eten. Want ja, mentaal is het ook wel een dingetje... Ben mezelf al aan het wijs maken dat ik beter nog een week door kan cutten, want 1juni is toch een mooiere datum om officieel te eindigen :roflol:.

Intussen zit wandeling twee er ook al op: 4km á 6,3km/h.
Zo meteen vertrekken voor de derde ronde :p.
Herkenbaar. Voor veel mensen is cutten moeilijk, maar voor sommigen (inclusief ondergetekende) is het precies andersom. :roflol:
Als je eenmaal meer gaat eten, en even die psychologische drempel over bent, zul je ook de voordelen daarvan merken. Beter herstel, betere slaap, meer kracht, energie.. Althans, dat is mijn ervaring.

Ik ben heel benieuwd wat de scan voor resultaten oplevert! Hopelijk helpen die cijfers mentaal wat. Je hebt een mooie basis om langzaam van een cut naar een bulk, of recomp (?) te gaan. :)

• #3.923
Herkenbaar. Voor veel mensen is cutten moeilijk, maar voor sommigen (inclusief ondergetekende) is het precies andersom. :roflol:
Als je eenmaal meer gaat eten, en even die psychologische drempel over bent, zul je ook de voordelen daarvan merken. Beter herstel, betere slaap, meer kracht, energie.. Althans, dat is mijn ervaring.

Ik ben heel benieuwd wat de scan voor resultaten oplevert! Hopelijk helpen die cijfers mentaal wat. Je hebt een mooie basis om langzaam van een cut naar een bulk, of recomp (?) te gaan. :)

Op zich vind ik cutten inderdaad niet moeilijk, zeker niet nu ik het op 1400-1600kcal kan (met de nodige cardio) en eigenlijk amper honger heb.
Mijn vriend vindt me dan wel "ongezellig" omdat ik in het weekend ook strikt(er) ben, maar dat was dit jaar dus amper een probleem :p.

Ik ben ook benieuwd! Sowieso zal het een vooruitgang zijn in vergelijking met vorig jaar.
Toen ben ik daar ingewogen op 53,4Kg denk ik, dus dat is al een verschil van 7kg met nu :roflol:.
Alles onder de 22,5% zou ik al blij mee zijn, is het onder de 20%... dan knal ik een fles champagne open ;).

Recomp heb ik 0,0 ervaring mee, wel al goeie adviezen gekregen daaromtrent.
Ik zou me er eens in moeten verdiepen. Met bulken heb ik eigenlijk ook geen ervaring haha, toch niet op lange termijn.

Genoeg gewandeld vandaag, in totaal afgeklokt op maar liefst 20km!
Training donderdag 21 mei 2020 - Cardio
Wandelen ~20km
  • 5km à 5,8km/h
  • 4km à 6,3km/h
  • 4,5km à 6,2km/h
  • 4,5km 4,2km/h
  • 2km à 4,2km/h
De trage rondjes zijn met mijn ouders, en eigenlijk nog het lastigst.
Mijn mama is al een tijd ernstig ziek (geen behoefte om in detail te treden) en zit inmiddels in een rolwagen, die vooruit duwen in deze hitte is zweten en puffen.
Zeker bergop, want dan laat mijn papa het helemaal aan mij over haha :roflol: (gelijk heeft ie trouwens!).
Nu tijd om wat lekkers op tafel te toveren, en dan met de voetjes omhoog!

Goeie cardio hoor...rolstoel duwen :D

Enne... zet de champagne maar klaar!! :wijnfles:

Zeker bergop, want dan laat mijn papa het helemaal aan mij over haha :roflol: (gelijk heeft ie trouwens!).
Wel goed voor je kuiten... ;)

Sled push en pulls en wheelbarrows schijnen heel goed voor je te zijn, maar dit lijkt me veel dankbaarder.

Ik reken er ook op dat het champagne wordt, maar gezien de foto's is het behaalde percentage toch slechts een kers op de taart.

• Like
Waarderingen: Bubs
Ja die champagne mag je zeker al goed koud zetten! Een bak verse aardbeien erbij (gedipt in chocolade en kokos, dat matcht super goed met champagne geloof mij maar:)). Allemaal hartstikke verdiend! :heart:

Ik denk dat je ruim onder de 20% zit! Eerder rond de 15-17%. Ik kan er ook compleet naast zitten natuurlijk:p

• Wow
Je bent erg droog als je het mij vraagt (niet dat je het mij vroeg :p), zou niet heel veel dieper gaan om spierverlies te voorkomen.

• #3.930
Goeie cardio hoor...rolstoel duwen :D

Ja, dat is inderdaad goeie cardio! En het is ook nog gezellig :).

Wel goed voor je kuiten... ;)

Sled push en pulls en wheelbarrows schijnen heel goed voor je te zijn, maar dit lijkt me veel dankbaarder.

Dat is ook zo, en het is win-win.
Ik doe het graag, mijn ouders worden er ook blij van als ik mee ga, en het is een goeie work-out.
Ik voelde serieus mijn quads werken bij het bergop duwen :roflol:.

Enne... zet de champagne maar klaar!! :wijnfles:

Ik reken er ook op dat het champagne wordt, maar gezien de foto's is het behaalde percentage toch slechts een kers op de taart.

Ja die champagne mag je zeker al goed koud zetten! Een bak verse aardbeien erbij (gedipt in chocolade en kokos, dat matcht super goed met champagne geloof mij maar:)). Allemaal hartstikke verdiend! :heart:

Wat een positiviteit allemaal!
Toch pin ik me niet vast op die -20%, ik heb best nog veel vet op mijn onderlichaam wat wel eens "roet in het eten" zou kunnen gooien.
Vandaar dat alles tussen 20%-22,5% voor mij al prima is :).
Dat zou al 2,5% minder zijn dan vorig jaar en is best netjes, vind ik.

*wel demi-sec nemen, met brut past het niet.

Als het om wijn gaat, geloof ik alles wat je zegt. Dus het wordt demi-sec voor bij de aardbeien ;)!

Ik denk dat je ruim onder de 20% zit! Eerder rond de 15-17%. Ik kan er ook compleet naast zitten natuurlijk:p

Dat is wel heel optimistisch :p. Maandag laat ik weten hoe goed je inschattingsvermogen is, haha :P.

Je bent erg droog als je het mij vraagt (niet dat je het mij vroeg :p), zou niet heel veel dieper gaan om spierverlies te voorkomen.

Alle meningen zijn altijd welkom, zowel positief als negatief en gevraagd als ongevraagd ;).
Ik ben steeds bereid om tips aan te nemen, bij te leren,...
Dieper gaan is niet meer aan de orde. Ik wil nu bouwen, met focus op LB want die komt imo serieus achter.
Benen zoals @natty87 , @ProudPizza en een kont als @Kathlinoo . Dat zijn de doelen voor 2021 :D!

Vandaag een dagje rust nemen, morgen en overmorgen dan weer trainen.
Deze ochtend wel even kort de beentjes los gegooid met een wandelingetje.

Training vrijdag 22 mei 2020 - Cardio
Wandelen: 4km à 6,1km/h

[QUOTE="Bubs, post: 10466311, member:
Alle meningen zijn altijd welkom, zowel positief als negatief en gevraagd als ongevraagd ;).
Ik ben steeds bereid om tips aan te nemen, bij te leren,...
Dieper gaan is niet meer aan de orde. Ik wil nu bouwen, met focus op LB want die komt imo serieus achter.
Benen zoals @natty87 , @ProudPizza en een kont als @Kathlinoo . Dat zijn de doelen voor 2021 :D!
[/QUOTE]
Jeej. :)
Je hebt trouwens gisteren een kontfoto gemist. :roflol:

• #3.933
ik heb best nog veel vet op mijn onderlichaam wat wel eens "roet in het eten" zou kunnen gooien.
komt er al eerste aan en als laatste weg, hebben wij mannen ook met buik en onderrug....So be it
Gaat wel maar heel langzaam dus.....houd moed Bubsie!! :)

• Like
Mijn eigen dexa had ik op de % nauwkeurig gegokt :roflol: Maar goed, dat lukt mij vast niet nog een keer:emo:

• Wow
Ik had trouwens ook nog relatief veel vet op de benen. Benen kwamen op 20% uit en romp 8%:spaz:

• #3.938
komt er al eerste aan en als laatste weg, hebben wij mannen ook met buik en onderrug....So be it
Gaat wel maar heel langzaam dus.....houd moed Bubsie!! :)

Ik heb er geen probleem mee hoor, het is gewoon een feit.

Mijn eigen dexa had ik op de % nauwkeurig gegokt :roflol: Maar goed, dat lukt mij vast niet nog een keer:emo:

Wow, zeer goed inschattingsvermogen dus!

Ik had trouwens ook nog relatief veel vet op de benen. Benen kwamen op 20% uit en romp 8%:spaz:

:roflol: Story of a female life zeker? :p

In een poseerslip zie je meer en in een spoiler, de vorige was schrikken. Prima billen voor zover te beoordelen.

Childbearing hips :p

Die kan ze binnenkort goed gebruiken :p!

Niet alle vrouwen! Ben dus ook steevast jaloers op vrouwen met weinig vet op de benen haha:p Ik loop ook niet graag in korte broeken als ik boven een bepaald vet% zit:treuren:

• Like
Ik voel me gevleid 😍
Zet 'm op!

• Love
Terug
Naar boven