Sterkte!
Staat er voor morgen nog steeds een dexascan gepland?
Dank je.
Jaja, die gaat gewoon door hoor.
Kijk er al zo lang naar uit, ik ga die nu niet afzeggen...
Thanks.
Zie ik het dan verkeerd? alles is omlaag gegaan... Dus wat is er mis met je cut?

sterkte
Wat mis is, is dat ik eigenlijk zou stoppen met cutten en op onderhoud zou gaan eten vanaf 26 april.
Het was niet exact de bedoeling om nog zoveel gewicht extra te verliezen...
Maar wel goed voor morgen natuurlijk.
Dank je

.
Het leven is een cyclus van succes en mislukking, beide horen bij elkaar.
Want in mislukking zit ook succes en in succes zit ook mislukking. Als je het kunt accepteren...
maw hier ga je ook weer uitkomen, echt hoor!!
FORGET FORGIVE AND MOVE ON
Proberen we... Time heals all wounds zeggen ze, dat zal wel blijken I guess.
Kom op meid

, na regen komt zonneschijn. Probeer die knop om te zetten; een positieve mindset!
Dit heeft echt zijn tijd nodig, na zoveel jaren kun je niet gewoon "de knop omzetten".
Ik ga wel mijn best doen om mezelf zo snel mogelijk te herpakken, maar het zal nu een beetje "een dag met een keer" worden.
Zet 'm op
@Bubs!
Je hebt hoe dan ook een fantastisch resultaat neergezet en bent heel (te?) diep gegaan, dat verdient respect.
Het is wel spannend wat die scan zegt, maar de foto's zeggen al genoeg.
Morgen kan je in ieder geval weer eten, misschien dat dat je gemoed of perspectief wat doet verbeteren.
Dank je
@Mentat . Onder de 47kg was zeker niet het plan, eerder een samenloop van omstandigheden nu... Geen/weinig trek enzo.
Ik laat morgenavond asap de resultaten weten

!
Ik zal blij zijn als die scan achter de rug is, hopelijk met een mooi resultaat.
En dan weer beter eten, beter trainen, beter herstel, beter humeur
Dat is het plan in mijn hoofd, we zien wel wat het wordt...
Deze namiddag nog wat euh, cardio gedaan .
Stukje alleen gewandeld en kuiten getraind met een rondje rolwagen bergop duwen.
Training zondag 24 mei 2020 - Cardio vervolg
Wandelen
- 4,5km à 6,4km/h
- 4,5km à 4,7km/h
20km gewandeld en meer dan 30k stappen gezet vandaag

.
Morgen maar een dagje rustig aan doen (als in wandelen naar mijn ouders, daar poetsen enzo, en terug naar huis zonder extreem grote omwegen

).