MuscleMeat

Bubs goes Ganbaru

Die ligt al onder de tafel met een lege fles champagne. :roflol:

Of die moest daar blijven met een fles glucose aan d'r arm :p

Of ze heeft die felbegeerde 20% net niet gehaald en leeft nu op schijfjes komkommer ;)
Kom op @Bubs, laat ons niet langer in spanning! :clap:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.964

Het resultaat overtrof zeker mijn eigen verwachtingen!

Die ligt al onder de tafel met een lege fles champagne. :roflol:

Haha, I wish. Helaas niet in de stemming voor champagne.
Ik lag wel al te slapen, laatste vier dagen amper 7u slaap gehad in zijn totaliteit.
Volledige crash gisteravond...

Of die moest daar blijven met een fles glucose aan d'r arm :p

Ook dat niet, gelukkig maar :p.

Het resultaat was voor mij dus beter dan verwacht.
Totale vetpercentage is met +8% gezakt t.o.v. vorig jaar, en komt zo op 15,3% :cheer: !
@SP1988 kan dus nog steeds heel goed inschatten :p.
Zoals verwacht situeert het meeste vet zich nog steeds rond mijn benen.
Overall dus heel blij met het resultaat, van hier uit kan ik zeker verder bouwen!
Doel voor 2021: VVM op de benen de hoogte injagen!!

Bij deze een vergelijking tussen 2019 en 2020.

1590493899265.png

Geen mood voor champagne dus gisteren, maar ik had wel nog

1590493284860.png

En deze week ga ik nu eens écht genieten van eten.
Vanavond staan er Belgische frietjes op het menu inclusief een grote burger, morgen ga ik mini-pizza's maken en dit weekend vermoedelijk 2 BBQ's :D!
Volgende week dan weer netjes eten en mijn onderhoud opzoeken.
Ik heb van 23/03 tot nu een TDEE sheet bijgehouden die aangeeft 1725kcal/dag te moeten eten om op gewicht te blijven.
Eerlijk gezegd vind ik dat best veel, dus ik ga denk ik beginnen op 1600. Dit 2-4 weken aanhouden en zien wat het geeft.
Zak ik nog in gewicht, dan verhoog ik met 100kcal/dag tot ik (min of meer) stabiel blijf.

Voor de rest enkel nog gewandeld...
Gisteren ongeveer 9km, vandaag staat er al 8km op de teller maar daar komt vanavond nog wat bij.
De zin om te trainen is er wel ergens, maar ik heb door het slaaptekort, te weinig eten en alle stress van de laatste dagen echt 0,0 energie.
Dus ik denk dat ik eerst beter wat op krachten kom, en er dan volgende week weer helemaal in probeer te vliegen.
Een training deze week is zeker niet helemaal uitgesloten, we zien wel.
:wave2:

• #3.965
Of ze heeft die felbegeerde 20% net niet gehaald en leeft nu op schijfjes komkommer ;)
Kom op @Bubs, laat ons niet langer in spanning! :clap:

Gelukkig wel :).
Gewoon nog geen tijd gehad om te loggen, want ik wil het ook allemaal netjes en overzichtelijk bijhouden :roflol:.
Bij deze: zie bovenstaande post :).

kan je trots op zijn bubs! wel de vraag waar is de 100gr bot gebleven?

• Haha
Waarderingen: Bubs
giphy.gif

Super goed gedaan babe! Geniet lekker van je refeed, je hebt het meer dan verdiend! :heart:

• Love
Vetpercentage 8,5% omlaag in 10 maanden tijd, zonder verlies van vetvrije massa, heel netjes!

• Love
  • #3.969
kan je trots op zijn bubs! wel de vraag waar is de 100gr bot gebleven?

Zelf opgepeuzeld tijdens mijn cut :eatmeat:
Zal wel een fout van +/- 0.1 of zo opzitten.
Botdensiteit is wel gestegen, dat is dan weer goed nieuws (want was niet bijster hoog).

giphy.gif

Super goed gedaan babe! Geniet lekker van je refeed, je hebt het meer dan verdiend! :heart:

Dank je wel chick! Ga ik doen, even lekker alles loslaten zal goed doen op alle vlakken denk ik :).

Vetpercentage 8,5% omlaag in 10 maanden tijd, zonder verlies van vetvrije massa, heel netjes!

Thanks :D! Dat laatste vind ik ook best gek, maar ik ben ook zoveel mogelijk blijven door trainen met de beperkte mogelijkheden tijdens mijn cut.
Ondanks het laag aantal kcal soms ook altijd aandacht besteed aan het halen van mijn eiwitten enzo.
Hopelijk volgend jaar wel iets meer VVM :o.

Dit is toch echt wel een bijzondere prestatie hoor Bubsie.

1580894567897.png

Sjeemig 15,3% !!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd Bubs, echt een super resultaat, echt fantastische prestatie!! :birthday::kerst::bow2::thumbs::heart::D:)

• Love
Zie je nu wel!!! :D
Top meid!
Maar nu massa erop plakken he!
Enjoy vanavond. Je verdient het. :eating: :wijnglas:

• Love
Heel goed gedaan Bubsie. Toppertje

• Like
Super mooi resultaat:) Ga je na je bulk ook weer een dexa doen? Wel leuk om te zien wat er met je vvm gaat gebeuren:)

• Like
Heel sterk resultaat! Proficiat. Nu lekker genieten :)

• Like
Heeeeel knap gedaan meid ;)

geniet er van, dik verdiend!

• Like
Heel netjes, je mag trots zijn, op je sportieve prestaties, én op je zelf-discipline :flexbiceps:

• Love
Respect hoor, zo diep gaan en er een tijdje blijven hangen. (Lager vp dan ik)

Je hebt nu enorm veel bulktijd!

Maar geniet er eerst ff van.

• Love
Je hebt inderdaad lekker wat speling nu, al zou je wat stijgen in VP (waarover ik mij niet zo'n zorgen maak met jouw toewijding), dan is er nog geen man overboord. :)

• Like
  • #3.980
Dit is toch echt wel een bijzondere prestatie hoor Bubsie.

1580894567897.png

Dank je @Bosco55555 !

Sjeemig 15,3% !!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd Bubs, echt een super resultaat, echt fantastische prestatie!! :birthday::kerst::bow2::thumbs::heart::D:)

Zie je nu wel!!! :D
Top meid!
Maar nu massa erop plakken he!
Enjoy vanavond. Je verdient het. :eating: :wijnglas:

Jaaaah, I know... Ben zelf slecht in schatten (van alles eigenlijk, leeftijden, afstand,... :p) en liever iets hoger denken dan achteraf super teleurgesteld te zijn :o.
Massa pakken is het plan, nu nog kunnen uitvoeren...

Ga ik zeker doen! Het is bij mijn ouders, samen met mijn zus en haar gezin dus wordt sowieso gezellig :)!

Heel goed gedaan Bubsie. Toppertje

TY!

Super mooi resultaat:) Ga je na je bulk ook weer een dexa doen? Wel leuk om te zien wat er met je vvm gaat gebeuren:)

Bedankt!!
Hoh, daar had ik eigenlijk nog niet over nagedacht...
Het zou inderdaad wel interessant zijn, en een indicatie over hoe diep ik moet gaan cutten.
Ik ga even kijken hoe goed het bulken me lukt, en dan zie ik wel in februari/maart :p.

Heel sterk resultaat! Proficiat. Nu lekker genieten :)
Heeeeel knap gedaan meid ;)

geniet er van, dik verdiend!
Heel netjes, je mag trots zijn, op je sportieve prestaties, én op je zelf-discipline :flexbiceps:

Dank je allemaal!!

Respect hoor, zo diep gaan en er een tijdje blijven hangen. (Lager vp dan ik)

Je hebt nu enorm veel bulktijd!

Maar geniet er eerst ff van.

Eerst eventjes de zomer doorkomen op onderhoud (ongeveer) en daarna maandje of 6 bulken denk ik :).

Je hebt inderdaad lekker wat speling nu, al zou je wat stijgen in VP (waarover ik mij niet zo'n zorgen maak met jouw toewijding), dan is er nog geen man overboord. :)

Ja, klopt. Die speling ga ik gebruiken om mijn onderhoud te zoeken.
Nog twijfel of ik stabiel ga blijven op een aantal kcal of ga recompen om deze shape te behouden.
Over dat laatste ga ik me eerst wat inlezen :). Als iemand hier goede lectuur omtrent heeft, dan mag je mij die altijd bezorgen!

Terug
Naar boven