- Waardering
- 22.485
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit DBB artikel is wel van 2012. Ik weet niet of de inzichten inmiddels zijn gewijzigd:Nog twijfel of ik stabiel ga blijven op een aantal kcal of ga recompen om deze shape te behouden.
Over dat laatste ga ik me eerst wat inlezen. Als iemand hier goede lectuur omtrent heeft, dan mag je mij die altijd bezorgen!
Ik vroeg me ook af of je niet beter af bent met een lichte stijging voor:Dit DBB artikel is wel van 2012. Ik weet niet of de inzichten inmiddels zijn gewijzigd:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/how-to-recomp.303862/
Besef wel dat 15% zeer laag is voor een vrouw:
![]()
En lichte bulk met een langzaam oplopend vet% kun je je dus echt wel permitteren!
Om dit te handhaven is wel lastig idd, vergt veel van je lichaamAls je op dit vp blijft hangen, wat brengt dat je nog?

Prachtige prestatie!
Dat is nu eens keihard werken, je hebt je door enkele blessures geslagen en nog steeds de overwinning gehaald.
Hier mag je gerust trots op zijn!
!
.Dit DBB artikel is wel van 2012. Ik weet niet of de inzichten inmiddels zijn gewijzigd:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/how-to-recomp.303862/
Besef wel dat 15% zeer laag is voor een vrouw:
![]()
En lichte bulk met een langzaam oplopend vet% kun je je dus echt wel permitteren!
.Ik vroeg me ook af of je niet beter af bent met een lichte stijging voor:
1. spier- en krachtbehoud;
2. energie;
3. mentaal welbevinden?
Voor mannen schijnt de kracht laag in de 10 achteruit te gaan en Bell coaching suggereert voor massa niet lager te gaan dan 9% voor mannen, als ik het in de vluchtigheid zo begrijp.
Misschien zijn er wat ervaringsdeskundigen die daar eens hun licht over kunnen laten schijnen?
Als je op dit vp blijft hangen, wat brengt dat je nog?
.Om dit te handhaven is wel lastig idd, vergt veel van je lichaam
Voor mij is 12% al moeilijk om vast te houden
. J/k, ik weet wel dat behouden ook niet makkelijk is!Als je optimaal massa wilt bouwen (naturel) dan ontkom je er bijna niet aan dat een gedeelte ook vet zal zijn. Je shape behouden kan ook natuurlijk, maar dat is dan weer sub-optimaal voor spiergroei. Het is maar net wat je liever wil natuurlijk
Ik snap wel dat je hier wat langer van wilt genieten haha. Persoonlijk zou ik zodra de gym open gaat deftig bulken![]()
.
.
Dank je wel lieve peul!Heel mooi gedaan Bubs. Geen VVM ingeleverd ook
Die frietjes en BBQ zijn ruim verdiend, want het werd ook mentaal zwaar merkte ik wel.
.September is ook wel een mooi punt voor een bulk. Kan je mooi nog even in de zomer genieten van je huidige shape![]()
! We zien wel hoe goed het vasthouden lukt...
!
.
.Mijn oog valt dan weer op de Weberleuke speeltjes in de tuin voor de kinderen![]()
ben wel jaloers, ik heb maar een balkonnetje

en die dikke bicaps is ook oog verblindendMijn oog valt dan weer op de Weber
En het fitte poppetje natuurlijk![]()
💪leuke speeltjes in de tuin voor de kinderen![]()
ben wel jaloers, ik heb maar een balkonnetje
.Mijn oog valt dan weer op de Weber
En het fitte poppetje natuurlijk![]()
.
!
.Lekker aan de cardio weer!Training woensdag 27 mei 2020 - Cardio
Wandelen
- 6,65km à 6,2km/h
Training donderdag 28 mei 2020 - Cardio
Wandelen
Ochtendwandeling met een ommetje naar de fysio, en dan klein rondje extra naar huis om toch de 10km te halen
- 7,3km à 6,1km/h
- 2,7km à 6,4km/h
.
Denk niet dat trainen er vandaag nog zal inzitten, morgen misschien weer.
!!
.
.
.
.