- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
?Wat heerlijk lijkt mij dat om weer "normaal" te kunnen trainen. Ik mis het wel!
Uurtje is inderdaad krapVoor de lockdown zat ik op 1.15 a 1.30 per training (met af en toe wat gezelligheid tussendoor).
Voordeel is nu weer dat je noobiegains kan maken![]()
.
!
!
), wel nog rondje abs gedaan.
!!
.10kg..en barbell met max 42kg (in stappen van 5kg: 7kg-42kg dus)Hahaha, jou DB's zullen wel iets zwaarder zijn dan de mijne vermoed ik?
10kg..en barbell met max 42kg (in stappen van 5kg: 7kg-42kg dus)
.
.
.
!
.
.
.Omdat je zo aandringt.Voor er vragen of discussies ontstaat: mijn gym heeft enkel een Smith machine en geen volwaardig squat rek.
Als ik iets van écht squatten wil doen, dan moet in de Smith machine...

Omdat je zo aandringt.
DB Front Squat, DB Squat, split squats, KB Squat en natuurlijk de meest Rippetoenian: "I suggest you change gyms."
Fijn dat je weer iets kan doen in een gym, is toch een BW+ DL voor flink wat reps.
.
.Smith Squat is ook niet gewoon squatten!Ik ken de alternatieven, maar wil ook graag "gewoon" squatten.
DB squats, split squats,... daar heb ik geen gym voor nodig.
Change gym zou een optie zijn als ik niet in een boerengat woonde.
Deze gym is op 2km van huis, de andere dichtsbijzijnde is 14km.
Te ver om wekelijks 3x door weer en wind met de fiets te doen, dat ga ik niet volhouden.
Oja, DL is inderdaad +BW. Had ik nog niet bij stil gestaan.

Smith Squat is ook niet gewoon squatten!
Je gaat er nog serieus op in ook![]()
.
!
.
.Het is je gelukt niet te snel en niet te lang, ik duim dat het goed gaat.Tot zover "vandaag ga ik me maar kalm houden". Geen idee wat het was (zon, gym euforie, de conchiglioni,...) maar ik had vanavond een enorme drang om een poging te doen voor een rondje hardlopen.
En ik heb eraan toegegeven.
Wel mijn gezond verstand gebruikt: kort én traag!
Training donderdag 11 juni 2020 - Hardlopen
Cijfertjes: 21'; 3km; 8,8km/h; ~150kcal; AVG HR 132bpm
Lies deed het best goed. Op een schaal tot 10 geef ik de "pijn" een 3. Het was meer een ongemakkelijk gevoel dan echt pijn.
Goed gestretcht achteraf, nu bidden dat ik morgen weer pijnvrij opsta.
Als dit geen negatieve impact heeft op mijn lies, dan ga ik weer beginnen opbouwen! Eerste weken sowieso 1 sessie per week, max 3km en rustig aan. Niets forceren.
Het is je gelukt niet te snel en niet te lang, ik duim dat het goed gaat.
.Zo kennen we Bubs, ijzeren wilskracht.
Zelfs al zetten ze je benen af!
![]()
Ik mis(te) het gewoon heel erg... En na 2 maand vond ik dat het tijd was om weer eens te proberen.
.
!Oeeww een normale training, wat lijkt mij dat fijn
Ik vrees ook dat ik heel veel spierpijn ga krijgen![]()
.
.Er is hier weer een hoop gebeurd in 5 dagenDeze namiddag nog wat ontspannend wandelen met mijn wederhelft, en misschien het eerste terrasje sinds lockdown doen.

Er is hier weer een hoop gebeurd in 5 dagen
zojuist ook de eerste keer een terrasje gedaan in Leiden![]()
.
!
.
.
.