AndroidHealthClinic

Bubs goes Ganbaru

Dank je lieverd :heart: .
Tot nu toe brengt het vooral een dikkere pens, bredere taille en grotere boobs, en her en der een PR :p.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het was weer puffen geblazen in de gym, zweet liep letterlijk van mijn gezicht af (en ik zweet normaal echt niet snel) :eek: .
Desondanks ging het toch weer lekker, en heb ik zowaar voor het eerst 7 pull-ups op rij gedaan :cool: .
:titty:

Dank je lieverd :heart: .
Tot nu toe brengt het vooral een dikkere pens, bredere taille en grotere boobs, en her en der een PR :p.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het was weer puffen geblazen in de gym, zweet liep letterlijk van mijn gezicht af (en ik zweet normaal echt niet snel) :eek: .
Desondanks ging het toch weer lekker, en heb ik zowaar voor het eerst 7 pull-ups op rij gedaan :cool: .

Training donderdag 13 augustus 2020 - FB Week 8 Dag 3
Warm-up circuit met small band
  • Monster walks x30
  • Push ups x15
  • 90degree hip abduction x20
--> 3x herhaald

RDL
1x12x42
1x10x47
2x5x54,5
3x5x57

Pull-ups
1x7xBW PR Zevende was lastig, maar ie was er :p.

1x6xBW
1x4xBW
1x5xBW
Meeste van mijn kruit was precies al verschoten met de eerste set van 7 :o.

2DB Reverse lunges
4x10x14 per kant

Straight arm pushdown

3x12x32,5

Cable Glute kickback
3x12x25

DB Shoulder press
1x10x12
1x9x12
1x10x12

Palm down wrist curl (fysio)
3x12x3

Abductor machine
1x12x60
1x10x60
1x12x60

Cardio ~5,5km wandelen

Vandaag geen klusjes te doen, wel gaan fietsen en genieten van een (of twee, of drie, of...) loka(a)l(e) biertje(s).
We gaan namelijk een bierfietsroute doen :D!
Doeidoei!

Super!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.344

Uiteraard is dat hetgene wat onthouden wordt van die post :roflol: .

Klinkt lekkerder dan al die oefeningen :D

Het was heel fijn! 40km fietsen na een FB training is wel meer dan voldoende moet ik zeggen :p. De Sint-Bernardus en West-Vleteren met Paterskaas hebben wel gesmaakt! En we hadden geluk dat er tijdens de twee onweders net op een overdekt terras zaten :D.

Dank je :kiss: !

Het terras van West Vleteren is magistraal (als er niet zojuist te veel bussen met bejaarden zijn gelost, maar dat valt in de corona tijd mogelijk wel mee....)

• Haha
Waarderingen: Bubs
  • #4.346
Het terras van West Vleteren is magistraal (als er niet zojuist te veel bussen met bejaarden zijn gelost, maar dat valt in de corona tijd mogelijk wel mee....)

Het is daar inderdaad aangenaam zitten, maar Bar Bernard is toch indrukwekkender hoor!
Dus als je hier ooit in de buurt bent, ga dan zeker ook daar eens langs ;)!
1597400126200.png

1597400145896.png

1597400157698.png
Hoe dood mijn benen gisteren aanvoelden, zo semi fris waren ze vanochtend.
Omdat ik morgen nog wil trainen, en we zondag weer gaan fietsen (met mijn zus en haar gezin, ongeveer 42km) ben ik vanochtend dan maar een rondje gaan rennen.
We moesten er toch om 6u uit omdat mijn schoonbroer kwam helpen met het opmetsen van de terrasmuur.
Rustig aan gedaan bij een "frisse" 20 graden :p.

Training vrijdag 14 augustus 2020 - Cardio
  • Hardlopen: 49'; 8,1km; 9,7km/h; ~450kcal; AVG HR 156bpm
  • Wandelen: 2km
Intussen zijn de mannen volop aan het werk buiten, en hou ik me in stilte bezig in huis :p.
Veel meer dan de noodzakelijke dingen (boodschappen, koken, vaat, was,...) zal er niet gebeuren vandaag.
Mogelijks deze namiddag wel, voor het eerst in mijn leven, een korte broek gaan kopen om in te trainen.
STRESS!!

Deze week netjes op mijn trainingsdagen rond de 2400kcals gegeten (gisteren vast een stuk meer met de trappistjes en uit eten te gaan :fluit:) en 1900 op rust-/loopdagen.
Soms voel ik me al wat ongemakkelijk (geen platte buik meer, bredere taille,...), maar algemeen vind ik het best nog prima.
Wat héél fijn is, is dat ik nu meer definitie zie op mijn benen dan aan het einde van mijn cut.
Dus er gaat alleszins iets goed wat dat betreft :D!

• #4.348
wat een transformatie hier Bubs, je bent helemaal om met je food, bulkmodus it is! :)

• Like
Bernardus bar ziet er prachtig uit ja. Moeten we zeker nog maar eens de westhoek bezoeken :)

• Like
Klopt, ik dacht er ook aan dat ik waarschijnlijk verder zou moeten zakken.
Het is ook nog work in progress natuurlijk, als ik er 10 haal op deze manier ga ik werken aan de full ROM :D!
Dat heb ik gemist dan. Whatever works for you. Er zal vast een goede reden zijn waarom je het zo aanpakt. Persoonlijk vind ik het een beetje onlogisch om eerst te 'progressen' op partial ROM en pas daarna aan full ROM te werken.

• #4.352
Weging en meting (1 maand vakantie/bulk-modus)

Aangezien dit mijn eerste echte bulk is heb ik geen idee of de toename qua gewicht en cm's "normaal" is.
Naar mijn idee gaat het wat snel, aan de andere kant heb ik wel genoten van de laatste drie weken en was er ook de hitte golf...
Dus het is misschien ook niet helemaal representatief.
Vreemd genoeg heb ik best wat cm's bij overal, maar geeft de meting met de calliper niet zo'n extreme stijging.

1597471328777.png

1597471389003.png

Ik blijf opvolgen en 4-wekelijks meten, dus we zien wel hoe het gaat :).
Nu een ontbijtje binnen werken, naar de gym voor een korte training (niet zoveel tijd) en daarna het jaarlijke visuitje met de familie!
Uiteraard met een BBQ als afsluiter van de dag drool:.

Aangezien dit mijn eerste echte bulk is heb ik geen idee of de toename qua gewicht en cm's "normaal" is.
Naar mijn idee gaat het wat snel, aan de andere kant heb ik wel genoten van de laatste drie weken en was er ook de hitte golf...
Vreemd genoeg heb ik best wat cm's bij overal, maar geeft de meting met de calliper niet zo'n extreme stijging.

1597471328777.png

1597471389003.png

Nu een ontbijtje binnen werken, naar de gym voor een korte training (niet zoveel tijd) en daarna het jaarlijke visuitje met de familie!
Ik heb hier geen ervaring mee op BB gebied dus ga me er niet mee bemoeien 😊
Zelf ook middenin dus wel zeer benieuwd naar de reacties, ik lees mee!
Veel plezier in de gym vandaag én het jaarlijkse visuitje, wat super Leuk!

• Like
Niet te druk maken om die cijfertjes, je zal nu ook meer vocht vasthouden. Netjes bulken kan best moeilijk zijn 🤦‍♀️Maar de kracht die je erbij krijgt maakt veel goed! Veel plezier vandaag!

• Like

1597471328777.png

1597471389003.png

vlak na een (best diepe) cut is het heel normaal dat er een beetje omtrek bij komt, zolang je je voeding onder controle hebt zal dit weinig tot geen vet zijn :)

1597471328777.png

1597471389003.png

Zoals @Saus ook zegt geene druk maken om cijfertjes.
Je shape zal sowieso wat veranderen na een tijd bulken. Geniet gewoon van de pr's die je zet. En volgend jaar opt einde van de cut zal je het resultaat zien van je bulk. En uiteraard ook genieten van het extra eten!

Welk uur was de BBQ weer?

• #4.357
Ik heb hier geen ervaring mee op BB gebied dus ga me er niet mee bemoeien 😊
Zelf ook middenin dus wel zeer benieuwd naar de reacties, ik lees mee!
Veel plezier in de gym vandaag én het jaarlijkse visuitje, wat super Leuk!

Dank je, komt goed!

Niet te druk maken om die cijfertjes, je zal nu ook meer vocht vasthouden. Netjes bulken kan best moeilijk zijn 🤦‍♀️Maar de kracht die je erbij krijgt maakt veel goed! Veel plezier vandaag!

Numbers are life :o. Hoewel ik me er al een stuk minder druk in maak dan vroeger, blijf ik toch nog steeds beïnvloedbaar door cijfertjes. Gelukkig hoor ik genoeg dat het niet alles zegt en kan ik het steeds beter loslaten.
Bedankt voor je reactie!

vlak na een (best diepe) cut is het heel normaal dat er een beetje omtrek bij komt, zolang je je voeding onder controle hebt zal dit weinig tot geen vet zijn :)

Vanaf maandag begint het "gewone leven" weer, dus dan ga ik sowieso weer minstens 6/7 netjes tracken :).

Zoals @Saus ook zegt geene druk maken om cijfertjes.
Je shape zal sowieso wat veranderen na een tijd bulken. Geniet gewoon van de pr's die je zet. En volgend jaar opt einde van de cut zal je het resultaat zien van je bulk. En uiteraard ook genieten van het extra eten!

Welk uur was de BBQ weer?
Genieten van eten kan ik gelukkig ook alweer wat beter :p.

Haha, meer dan welkom hoor er is toch altijd veel teveel! Moet je wel helpen met de forellen schoonmaken, en een paar flessen wijn meebrengen ;).

Dank je, komt goed!

Numbers are life :o. Hoewel ik me er al een stuk minder druk in maak dan vroeger, blijf ik toch nog steeds beïnvloedbaar door cijfertjes. Gelukkig hoor ik genoeg dat het niet alles zegt en kan ik het steeds beter loslaten.
Bedankt voor je reactie!

Vanaf maandag begint het "gewone leven" weer, dus dan ga ik sowieso weer minstens 6/7 netjes tracken :).

Genieten van eten kan ik gelukkig ook alweer wat beter :p.

Haha, meer dan welkom hoor er is toch altijd veel teveel! Moet je wel helpen met de forellen schoonmaken, en een paar flessen wijn meebrengen ;).
Mmmm forel!
Wijn is geen probleem, maar of ze nog vol zijn bij aankomst dat is weer wat anders.

Dat laatste zou betekenen dat je helemaal niet zoveel vet, maar vooral VVM bent aangekomen. Helemaal goed toch! Daar hoop je juist op.

• Like
  • #4.360
Mmmm forel!
Wijn is geen probleem, maar of ze nog vol zijn bij aankomst dat is weer wat anders.

Ze waren lekker hoor! Allemaal zalmforellen drool: , klaargemaakt door chef Bubs uiteraard :P.
Het gutten laat ik wel aan de mannen over :roflol: .
Bij gebrek aan je aanwezigheid en wijn, heb ik dan maar gedeeld met de vis (een shotje voor de vis, een shotje voor Bubs, een shotje voor de vis, een shotje voor Bubs,...).

Dat laatste zou betekenen dat je helemaal niet zoveel vet, maar vooral VVM bent aangekomen. Helemaal goed toch! Daar hoop je juist op.

Tuurlijk is dat helemaal goed! Het resultaat verbaast me gewoon :p. Ik had niet gedacht op zo'n tijdsspanne al dit resultaat te hebben...
Maar wel heel blij mee natuurlijk :D!

Nog even de training van gisterochtend loggen!

Training zaterdag 15 augustus 2020 - FB Week 8 Dag 4
Warm-up with small band
  • Monster walks x30
  • 90degree hip abduction x20
--> 3x herhaald

Horizontal leg press
1x15x45
1x12x77
5x10x117

Bench press - Heavy
1x12x30
1x8x35
2x3x42,5 :wl:
1x4x40
1x5x40

BB Hip thrust
4x10x65

Rear delt raises
3x12x7

Seated leg curl
1x12x27
2x10x31

Lat pulldown
Skipped omwille van tijd

Adductor machine
1x20x15
3x12x35

Single arm chest press
Skipped omwille van tijd

Cardio: wegrennen van wespen aan de visput, voor de rest: niets, nothing, nada

Straks gaan we fietsen met mijn zus en haar man, 42km ongeveer. Net al even mijn banden gaan pompen, want ik voelde donderdag dat de druk verre van ideaal was.
Nu weer lekker 3 bar erin, dus ik ga straks vast als een speeeeeeerrrrrrrrrr!
Eerst had ik eraan gedacht om ook nog een klein rondje te rennen vanochtend (:o), maar uiteindelijk naar mijn gezond verstand geluisterd en niet gedaan :p.
Morgen is het namelijk ook weer train-day en dan wil ik toch iet of wat frisse beentjes!
Fijne zondag iedereen!

Terug
Naar boven