MuscleMeat

Bubs goes Ganbaru

Bezoekers in dit topic

Gisteren toch op wat meer kcal geëindigd dan initieel voorzien, maar al bij al valt het nog mee:
  • 1592kcal
  • EKV verhouding 24/42/34
  • EKV gram 91/158/ 56
Wel stom dat je dat direct op de weegschaal ziet de dag erna :rolleyes:
Misschien moet ik me inderdaad even niet meer wegen, of het weer beperken tot 1x/week.
Al is het maar voor wat meer mentale rust na een dagje meer eten, zonder dat het erover is.

Legday in Gym2, ben ik niet gewoon en vond het dus "ambetant".
Veel tijdverlies met zoeken naar toestellen, gerief,... Niet supertevreden dus, maar het ging ook niet slecht.

Training vrijdag 31 mei 2019 - LB2 @gym2
Incline plateloaded leg press
2x15x40
3x12x80
3x10x100

Donkey calve machine
1x12x40
3x12x60

BB Hip thrust SS Cross body crunch
2x8x47 // 2x12 per kant
3x8x49,5 (PR) // 3x12 per kant

Cable pullthrough SS Ab pulldown
1x12x18 // 1x12x41
1x12x23 // 1x12x41
2x12x27 // 2x12x41

Goblet squat - heels elevated
2x12x18
2x12x20

Seated leg curl
1x12x22,5
1x12x27,5
2x12x31

Glute machine
Skipped, hebben ze niet in gym2 en had geen tijd meer voor een alternatief

Adductor machine
1x20x15
2x15x30
2x15x35

Cardio (575kcal)
  • 45' Crosstrainer, heuvels, lvl 8
Dadelijk vertrekken richting Utrecht om iets op te halen voor mijn vriend, in het terugrijden stoppen we nog in Breda.
Er is daar een Grieks restaurant waar we het heerlijk vinden, dus als we er dan toch eens voorbijkomen... :D
De rest van de dag wel netjes houden qua eten (ontbijt + lunch + snack = 663kcal, ekv 39/27/34 - 63/43/24).
Ik zal weer los over de1250kcal gaan dus, gelukkig wel veel kcal verbruikt de laatste dagen en morgen ook weer richting gym!
 
Flinke wandeltocht zeg:p!

Hele weekend dicht?? Ik zou best pissed zijn! Ik baalde al dat hij gisteren dicht was:/

Nouja, ik ook. Zijn sowieso luilakken daar...
Openingsuren zijn al super beperkt, en vanaf juli sluiten ze ook nog eens een half uur vroeger!

Wandelen doe ik echt graag, kan superveel kilometers maken als ik wil.
Helaas vindt mijn wederhelft het na een paar uur meestal wel genoeg geweest :roflol:
 
Dadelijk vertrekken richting Utrecht om iets op te halen voor mijn vriend, in het terugrijden stoppen we nog in Breda.
Er is daar een Grieks restaurant waar we het heerlijk vinden, dus als we er dan toch eens voorbijkomen... :D
De rest van de dag wel netjes houden qua eten (ontbijt + lunch + snack = 663kcal, ekv 39/27/34 - 63/43/24).
Ik zal weer los over de1250kcal gaan dus, gelukkig wel veel kcal verbruikt de laatste dagen en morgen ook weer richting gym!
Ik reken het goed:marvin:

Misschien moet ik me inderdaad even niet meer wegen, of het weer beperken tot 1x/week.
Al is het maar voor wat meer mentale rust na een dagje meer eten, zonder dat het erover is.
Haha, pure zelfkastijding! Toch doe ik het ook vaak na gevreet..:o
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
vanaf juli sluiten ze ook nog eens een half uur vroeger!
Klinkt bekend ...veel sportscholen hanteren een zomerrooster
Vaak alleen 's morgens en 's avonds enkele uren open
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Doe je mee aan de dodentocht?

Nee, dat dan weer niet. Zou de rest van mijn trainingen in het gedrang brengen denk ik :)

Ik reken het goed:marvin:


Haha, pure zelfkastijding! Toch doe ik het ook vaak na gevreet..:o

Ik heb me voorgenomen om me wat in te houden... Maar we zijn er al twee jaar niet meer geweest, dus hoogstwaarschijnlijk wordt dat een dikke fail xD
Morgen maar weer zelfkastijding haha :p
 
Toch best ingehouden hoor vrijdag! Enkel een hoofdgerecht en 1 glas rode wijn, geen andere buitensporigheden.
Blij dat ik enkel dat nam, want meer kon er eigenlijk toch niet meer bij. Bord lag gigantisch vol! Maar wel heerlijk :eating:
Blijkbaar was het ook "Breda jazz festival", dus we hebben daar nog een hele tijd rondgehangen en optredens meegepikt :)
Ondanks dat we dan laat thuis waren, gisteren toch op tijd uit bed voor de laatste training van de week!

Training zaterdag 1 juni 2019 - UB2 Gym2
Seated pulley row
1x12x21
3x12x31,5
1x8x35

Lat pulldown behind neck
1x12x24,4
3x12x31,5
1x8x35

BOR
2x12x26
3x12x30

Assisted pull-ups
1x12x18
2x12x16
1x10x14

Straight arm pushdown SS Cable one arm tricep extension
1x12x24,5 // 1x15x4,5
2x12x27 // 2x15x4,5
2x10x29,5 // 2x10x7

DB Bicep curl 9 --> 1 (45reps) SS Bench dips
1x6 // 1x12x10
3x5 // 3x12x10

Abdominal crunch machine
1x15x20
2x15x25
2x15x30
1x12x35

Cardio (550kcal)
  • 36' Fietsen naar gym2 (14km, 23km/h)
  • 42' Fietsen naar huis (andere rout genomen :) 16km, 23km/h)
In de namiddag weer eens vrijwilligerswerk gaan doen in het rustoord en 's avonds nog naar een auto-evenement.
Ik wilde daar niet eten, dus uiteindelijk te weinig kcal binnen gehad :o
LeFood zaterdag:
  • 1000kcal
  • ekv verhouding: 31/37/32
  • ekv gram 76/94/35
Vandaag gaan wandelen in Frans Vlaanderen.
Warm, omhoog/omlaag, puffen, zweten.
Maar een lekkere beloning: broodje beenham en Franse picon drool:
In totaal 18,3km gewandeld aan een 5,5-6km/h, 725kcal verbruikt en een stijging van 463m :D

upload_2019-6-2_15-48-52.png


Wordt even aanvoelen hoe mijn benen morgen zijn voor ik beslis om al dan niet te gaan lopen :)
Nu nog beetje mealpreppen en daarna nog tourke doen met de cabrio en een terrasje doen!

Oja, de weegschaal gaat achter slot en grendel tot 4juli. Vandaag voor het laatst gewogen.
De laatste twee dagen voelde ik me top toen ik opstond, vooral omdat ik (naar mijn idee) niet veel had gegeten, gedronken of gecheat.
Toch telkens gewicht bij als ik me op de weegschaal zette... Het effect dat dat heeft op mijn humeur en zelfbeeld is te groot, dus beslist om me tot aan de dexascan niet te wegen!

Geniet nog van het mooie weer iedereen, toedels! :wave2:
 
Toch best ingehouden hoor vrijdag! Enkel een hoofdgerecht en 1 glas rode wijn, geen andere buitensporigheden.
Blij dat ik enkel dat nam, want meer kon er eigenlijk toch niet meer bij. Bord lag gigantisch vol! Maar wel heerlijk :eating:
Blijkbaar was het ook "Breda jazz festival", dus we hebben daar nog een hele tijd rondgehangen en optredens meegepikt :)
Ondanks dat we dan laat thuis waren, gisteren toch op tijd uit bed voor de laatste training van de week!

Training zaterdag 1 juni 2019 - UB2 Gym2
Seated pulley row
1x12x21
3x12x31,5
1x8x35

Lat pulldown behind neck
1x12x24,4
3x12x31,5
1x8x35

BOR
2x12x26
3x12x30

Assisted pull-ups
1x12x18
2x12x16
1x10x14

Straight arm pushdown SS Cable one arm tricep extension
1x12x24,5 // 1x15x4,5
2x12x27 // 2x15x4,5
2x10x29,5 // 2x10x7

DB Bicep curl 9 --> 1 (45reps) SS Bench dips
1x6 // 1x12x10
3x5 // 3x12x10

Abdominal crunch machine
1x15x20
2x15x25
2x15x30
1x12x35

Cardio (550kcal)
  • 36' Fietsen naar gym2 (14km, 23km/h)
  • 42' Fietsen naar huis (andere rout genomen :) 16km, 23km/h)
In de namiddag weer eens vrijwilligerswerk gaan doen in het rustoord en 's avonds nog naar een auto-evenement.
Ik wilde daar niet eten, dus uiteindelijk te weinig kcal binnen gehad :o
LeFood zaterdag:
  • 1000kcal
  • ekv verhouding: 31/37/32
  • ekv gram 76/94/35
Vandaag gaan wandelen in Frans Vlaanderen.
Warm, omhoog/omlaag, puffen, zweten.
Maar een lekkere beloning: broodje beenham en Franse picon drool:
In totaal 18,3km gewandeld aan een 5,5-6km/h, 725kcal verbruikt en een stijging van 463m :D

Bekijk bijlage 456782

Wordt even aanvoelen hoe mijn benen morgen zijn voor ik beslis om al dan niet te gaan lopen :)
Nu nog beetje mealpreppen en daarna nog tourke doen met de cabrio en een terrasje doen!

Oja, de weegschaal gaat achter slot en grendel tot 4juli. Vandaag voor het laatst gewogen.
De laatste twee dagen voelde ik me top toen ik opstond, vooral omdat ik (naar mijn idee) niet veel had gegeten, gedronken of gecheat.
Toch telkens gewicht bij als ik me op de weegschaal zette... Het effect dat dat heeft op mijn humeur en zelfbeeld is te groot, dus beslist om me tot aan de dexascan niet te wegen!

Geniet nog van het mooie weer iedereen, toedels! :wave2:
Goede beslissing om die weegschaal eindelijk eens aan de kant te schuiven! :o
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Je trainingen gaan lekker Bubs. En die beenham zag er heerlijk uit!
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Die bodygroom is toch niet voor jou? :D
 
Dikke armen:D
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Goede beslissing om die weegschaal eindelijk eens aan de kant te schuiven! :o

Beter laat dan nooit? :o

Je trainingen gaan lekker Bubs. En die beenham zag er heerlijk uit!

Dank je Sweatdaily!
Het was ook heel erg lekker, in juli en oktober organiseren ze weer een wandeling dus ik heb die al in mijn agenda gezet :eating:
De katten vinden de "restjes" (twee potten vol) ook heerlijk :roflol:

Ziet er goed uit!:D

Thanks Marv! :)

Die bodygroom is toch niet voor jou? :D

Nee haha, die is van mijn vriend :p
Zijn spulletjes staan allemaal rechts, de mijne links :rolleyes:


Jahaa, ik schrok gisteren zelf van hoe ze eruit zagen.
Op foto zie je het dan nog niet eens zo goed als irl...
Bicepader rechts zit intussen ook weer mooi uit, en links begint er ook eentje door te piepen :D

Vannacht verschrikkelijk geslapen, voel me echt een vod vandaag.
Kan hier amper wakker blijven aan mijn bureau, dus het mag snel 17u30 zijn...
Ook niet gaan lopen dus, na 6 dagen cardio op rij verdienden mijn beentjes ook wel een beetje rust.
Morgen is het immers weer LB dag!
 
Gisteren op tijd bed in, lekker geslapen, voel me stukken beter :)
Dag twee zonder weegschaal, nog geen afkickverschijnselen :p
LeFood Ma
  • 1221Kcal
  • EKV verhouding 38/27/35
  • EKV gram 112/80/46
Nu heb ik nog een paar (erg)rijpe bananen liggen thuis, en die zou ik in een shake/smoothie willen draaien met wat whey (1 banaan, 250mL ongezoete amandelmelk, 24g whey).
Zou dan als pre work-out dienen morgen, maar kan ik dat vanavond/morgenochtend al maken en (koel) bewaren tot morgenavond?
Of kan whey daar niet zo goed tegen?
 
Hoi Bubs,

Je kunt banaan goed bewaren in de vriezer. Als je dan whey mengt met bevroren banaan en een klein beetje water, krijg je een heerlijke ijsachtige substantie.
Dit is top inderdaad! Vooral wanneer je het even in de blender stopt:zuip:
 
Back
Naar boven