MuscleMeat

Bulk logje..

• Topic Starter Topic Starter
Proef je niks van, behalve als je 100gram whey doet met 200ml chocolade melk.

Ik heb vanille met chocolade melk, proef de whey niet eens.

Ik ga het wel proberen man. Maar die syntha 6 heeft een erg sterke smaak dus ik moet gewoon iets hebben wat een sterkere smaak heeft zeg maar. Maar ik ga gewoon wat dingen uitproberen en er moet vast wel iets lekkers tussen zitten :D

Ik ga denk deze week niet trainen. Omdat ik morgen examenstunt heb en ik ga de hele nacht op school zitten (nachtje door) en dan morgen om 12 uur de kroeg in tot 6 uur. Dus ik denk dat ik dan wel een tijdje nodig heb om te herstellen :p Normaal gesproken drink ik nooit. Maar examenstunt maak je maar 1 keer in je leven mee dus wil ik wel ff gebruik maken van deze gelegenheid :D Ik heb ook besloten om te stoppen met me Revenge en whey omdat het niet echt nut heeft als ik brak ben en toch niet ga trainen. Zaterdag zal ik weer gaan beginnen :thumbs:

Veel plezier, ik heb vrijdag stunts :D

Thnx :D Jij ook veel plezier :p Eigenlijk best wel k*t die examenstunt want van trainen komt de hele week niks :o Maarja af en toe plezier maken is ook goed :D

Jep, vorige week zelf gehad, dood vermoeiend, maar wel allemachtig vet.

Goede vraag :D uhhm dat is dat de leerlingen voor een dag de baas zijn zeg maar. En dan afscheid nemen van school en de leerlingen hebben alles voor het zeggen :thumbs:

Hebben jullie al ideen phantom?

Jaa!! ZUIPEN :hamer: Nee, het is nogal slecht geregeld op onze school. Ik weet niet eens wat het thema is. Maarja dat zie ik morgen allemaal wel als ik nog leef tenminste :o

Wtf... Heb jij niet op school gezeten of zo?

Examenstunt is de shit, schapen op het plein loslaten, leeraren met ME-busjes laten ophalen om 4 uur 's ochtends, etc....
Dikke lol is dat altijd.
Tot mijn 15 of zo, dan examens via examencommissie, maar examenstunt heb ik sowiso nooit van gehoord :o

Mannen,

examenstunt was lachen. Nachtje door en daarna tot 4 uur (middag) in de kroeg gezeten. Toen eenmaal thuis gegeten en gelijk me bedje opgezocht. En ik ontwaakte pas om 12 uur.. De alcohol geur hangt nog in me kamer :p. Desondanks heb ik toch zin om weer te gaan bikkelen in de sportschool.. Maar ik weet niet of dat wel zo verstandig is. Dus ik kijk even wat mijn lichaam vanavond zegt. En anders begin ik morgen weer met mijn training :D

EDIT: Vandaag/Morgen benendag :D heerlijk

Damn... Met een half zotte kop squaten... Blijf nog maar even liggen. :D

Whaha idd je hebt gelijk. Ik wacht wel tot morgen :(

Vandaag benendag achter de rug. Ik voelde nog steeds de drank in me hoofd van de examenstunt dus het was best een k*t training..

Benen:
- Squat 12*50, 10*70, 8*90, 6*110 (ging erg moeilijk:()
- Leg curl 12*30, 10*40, 8*50, 6*60 (ook klote)
- Leg extension 12*30, 10*40, 8*50, 6*60 (op de manier van trey brewer, t*ring wat voelde dat goed :eek:)
- Lunges 2*40 (opeens niet normaal last van me knieen ??? Ik even stoppen en nog een x proberen maar nog steeds last. Ik hoop dat het te maken heeft met vermoeidheid en dat als ik weer uitgerust ben weg is..)
- Leg press niet gedaan had teveel last
- Rotary calf 12*30, 10*40, 8*50, 6*65 (full stack)

Daarna naar huis gegaan. Nog steeds last van me knieen :mad:. Maar dat gaat wel weer over..

Gr.

Voorzichtig aan met de knie kerel.

Squats = :thumbs:!

Thnx man. Ja normaal draag ik van die knie dingen voor extra stevigheid want ik heb altijd al zwakke knieen gehad. Maar ik hoop dat het binnen een weekie hersteld is..

Terug
Naar boven