- Waardering
- 1
Close, 73 of zo, geef me 2 weken.
@FF: mmhz.. Waar kan ik whey halen?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Proef je niks van, behalve als je 100gram whey doet met 200ml chocolade melk.
Ik heb vanille met chocolade melk, proef de whey niet eens.

Normaal gesproken drink ik nooit. Maar examenstunt maak je maar 1 keer in je leven mee dus wil ik wel ff gebruik maken van deze gelegenheid
Ik heb ook besloten om te stoppen met me Revenge en whey omdat het niet echt nut heeft als ik brak ben en toch niet ga trainen. Zaterdag zal ik weer gaan beginnen Jep, vorige week zelf gehad, dood vermoeiend, maar wel allemachtig vet.

Tot mijn 15 of zo, dan examens via examencommissie, maar examenstunt heb ik sowiso nooit van gehoordWtf... Heb jij niet op school gezeten of zo?
Examenstunt is de shit, schapen op het plein loslaten, leeraren met ME-busjes laten ophalen om 4 uur 's ochtends, etc....
Dikke lol is dat altijd.

Wtf... Heb jij niet op school gezeten of zo?
Examenstunt is de shit, schapen op het plein loslaten, leeraren met ME-busjes laten ophalen om 4 uur 's ochtends, etc....
Dikke lol is dat altijd.
haha
. Desondanks heb ik toch zin om weer te gaan bikkelen in de sportschool.. Maar ik weet niet of dat wel zo verstandig is. Dus ik kijk even wat mijn lichaam vanavond zegt. En anders begin ik morgen weer met mijn training 
heerlijk
)
)
Ik even stoppen en nog een x proberen maar nog steeds last. Ik hoop dat het te maken heeft met vermoeidheid en dat als ik weer uitgerust ben weg is..)
. Maar dat gaat wel weer over..