Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij kunnen wel advies geven maar je luistert toch niet![]()
shots fired 
Wij kunnen wel advies geven maar je luistert toch niet![]()

Hoezo, ik heb toch geluisterd met de deload en de bulk? Alleen bulk is lastign omdat ik nu moet vasten.
Waarom moeten die calorieen in 5 uur gepropt worden? Kan je niet eerst eten voordat je in de keuken moet?
shots fired
![]()
Gokje...Ramadan - Wikipedia
Nee hij is aan het cutten met intermittent fasting. Daarom 'vasten'
.Hij cut omdat hij 'moet' vasten....Nee hij is aan het cutten met intermittent fasting. Daarom 'vasten'.

. Hij cut omdat hij een buikje heeft.Wij kunnen wel advies geven maar je luistert toch niet![]()
)Hij zegt toch echt "moet"

uhu, en hij kan op deze gewichten met deze verhogingen ook nog eventjes doorcutten als ie dat graag wil.
Ik heb ook harde een squatreset gedaan in mijn cut een tijd terug, is mij heel goed bevallenuhu, en hij kan op deze gewichten met deze verhogingen ook nog eventjes doorcutten als ie dat graag wil.
Cutten? Ik dacht dat dit topic road to 85kg heette niet road to 55 kgIk heb ook harde een squatreset gedaan in mijn cut een tijd terug, is mij heel goed bevallen

Betekent dat dat je 85 op 25% moet zijn?Cutten? Ik dacht dat dit topic road to 85kg heette niet road to 55 kg![]()
hyperbool I know, maar je prettig voelen in je lichaam vind ik persoonlijk meer prioriteit hebben dan zwaarder worden, en dat zeg ik als groot voorstander van de "klep dicht en vreten" aanpak 
Whatever man, niks beter dan 4000+kcal per dag in je strot te rammen imo. Tijd om te bulkkkkennnnnnnn.Betekent dat dat je 85 op 25% moet zijn?hyperbool I know, maar je prettig voelen in je lichaam vind ik persoonlijk meer prioriteit hebben dan zwaarder worden, en dat zeg ik als groot voorstander van de "klep dicht en vreten" aanpak
![]()

Whatever man, niks beter dan 4000+kcal per dag in je strot te rammen imo. Tijd om te bulkkkkennnnnnnn.![]()

4000 is net boven onderhoud voor mijWhatever man, niks beter dan 4000+kcal per dag in je strot te rammen imo. Tijd om te bulkkkkennnnnnnn.![]()