XXL Nutrition

Carrotpower!!! (Road to 85kg)

Wij kunnen wel advies geven maar je luistert toch niet :P

• Topic Starter Topic Starter
Hoezo, ik heb toch geluisterd met de deload en de bulk? Alleen bulk is lastign omdat ik nu moet vasten.

Waarom moeten die calorieen in 5 uur gepropt worden? Kan je niet eerst eten voordat je in de keuken moet?

:schoot:shots fired :flipoff:

Gokje...Ramadan - Wikipedia

Ik zou ook niet dagelijks in zo weinig tijd 3500 kunnen eten :/ als het inderdaad verpplicht vasten is vind ik kort cutten niet eens zo'n slecht idee. Het is dan twee/drie weken ofzo en dan hij daarna met een fijn gevoel bulken

Laatst bewerkt:
3500 kcal moet toch wel lukken in 2maaltijden.. ofnie @Basma :p

Laatst bewerkt:
Wij kunnen wel advies geven maar je luistert toch niet :P

maarrrrr
toch nog een keer proberen

neem nou dit eens als uitgangspunt en ga hier mee werken, uitgaande van 5x5( want dit is wel eens wisselend bij je :rolleyes: )

squat 65 kg / deadlift 75kg / bor 40kg / ohp 30 / bench 55kg dit zijn vanaf nu je startgewichten
sq, dl en bor per workout 2.5 kg ophogen
bench en ohp 1 kg per workout ophogen.
eerst een volledige 5x5 volmaken en dan pas ophogen ( dus 5.5.5.5.4 ) = volgende workout zelfde gewicht
desnoods wat chins erbij en 1 tricep oefening
3x per week je A en B schema afdraaien zoals bedoeld in SL 5x5

:finger::finger:. Hij cut omdat hij een buikje heeft.
Hij zegt toch echt "moet" ;)

Overigens, ik zie een hoop goed bedoeld advies, maar als hij graag wil cutten moet hij dat ook lekker kunnen doen. Een sport beoefen jr ook omdat je je er goed bij voelt (vind ik). Droopy geeft overigens wel een mooie oplossing op het vorm probleempje :)

Cutten? Ik dacht dat dit topic road to 85kg heette niet road to 55 kg :trollface::trollface:
Betekent dat dat je 85 op 25% moet zijn? :P hyperbool I know, maar je prettig voelen in je lichaam vind ik persoonlijk meer prioriteit hebben dan zwaarder worden, en dat zeg ik als groot voorstander van de "klep dicht en vreten" aanpak :D

Betekent dat dat je 85 op 25% moet zijn? :P hyperbool I know, maar je prettig voelen in je lichaam vind ik persoonlijk meer prioriteit hebben dan zwaarder worden, en dat zeg ik als groot voorstander van de "klep dicht en vreten" aanpak :D
Whatever man, niks beter dan 4000+kcal per dag in je strot te rammen imo. Tijd om te bulkkkkennnnnnnn. :D:D

Terug
Naar boven