- Waardering
- 2.615
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 50kg
- Vetpercentage
- 35%

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)en dat jullie het een beetje duidelijk hebben gemaakt (en beetje voor me hebben opgenomen
).
.Wat stance betreft, doe eens alsof je moet poepen op de grond terwijl je gehurkt zit, de meest comfortabele stance komt dan vrij dichtbij de meest ideale stance om te squatten.

Goeie cueWat stance betreft, doe eens alsof je moet poepen op de grond terwijl je gehurkt zit, de meest comfortabele stance komt dan vrij dichtbij de meest ideale stance om te squatten.

Wat stance betreft, doe eens alsof je moet poepen op de grond terwijl je gehurkt zit, de meest comfortabele stance komt dan vrij dichtbij de meest ideale stance om te squatten.

ik heb mijn squat gefilmd, en hij zag er gewoon goed uit. Maar toch bedankt voor je tip haha 
OuchGoeie cue
Doe nu eens alsof je je gat moet afvegen met 100 kg op je schouders![]()

Knap dat je dat opmerkt neetIk denk dat de beste stance voor iedereen persoonlijk is. Gewoon uitproberen. Waar je oa nog op kan letten is, of je knieeen niet naar binnen zakken bij het omhoog komen, dat is niet goed voor de knieeen.
. Ik had hier ook last van, maar je moet de grond onder je wegduwen met je voeten. Zo sta je stabiel en gaan je knieën niet wiebelen bij het omhoog komen. Wat ik doe, is normaal naar beneden gaan tot op de helft en dan accelereren naar onder parallel. Zo pak je die bounce mee.Of stel je voor dat je op een kleine stoel gaat zitten. Doe ik ook altijd![]()
.