Hij zou 78 kilo wegen dus valt net op 25 kg, moet alleen nog een weegschaalpic posten dan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij zou 78 kilo wegen dus valt net op 25 kg, moet alleen nog een weegschaalpic posten dan.
Hij moet nog even een stoel pakken om er lichtjes op te leunen.Hij zou 78 kilo wegen dus valt net op 25 kg, moet alleen nog een weegschaalpic posten dan.

Zo kennen we er nog een paar25 reps met 30kg voor een 1e poging.
Kennelijk mag je niet reracken.
20 reps met 30kg voor een 1e poging
Heb dit echt onderschat, groet Jan.

Meeste reps die ik in een training doe zijn er 8 op de assistance 🤡Ik vond het ook erg rap verzuren.. knap dat men er zoveel meer doen!
we gaan er natuurlijk wel gewoon van uit dat iedereen eerlijk z'n ding doetHij moet nog even een stoel pakken om er lichtjes op te leunen.
![]()
gisteren ook ff een poging gedaan en kom tot dezelfde conclusie, best snel beetje dood op deze hoge reps, kan best aardig ohp-en maar altijd redelijk zwaar en low reps, des te groter de uitdaging.Ik vond het ook erg rap verzuren.. knap dat men er zoveel meer doen!
Wanneer mogen wij jouw poging verwachten?

Dit is veel duidelijker, thanks!Nieuw filmpje, via de spiegel dit keer
Je kan zie dat ik mezelf filmen niet gewend ben omdat op het eind m'n telefoon van de stelling afdondert
27,48 dus 25kg is het dichtstbijzijnde vijfvoud. 78,5kg is overigens einde van de dag gewogen in spijkerbroek met riem. In de ochtend of sportkleding nog meer ecto.
Denk het effe niet aub. pls.Zoveel mogelijk 50% bodyweight deadlifts gedurende 90 seconden.
Ik na 60 seconden:
![]()
Oké, jij mag dus niet meer meedoen.Deze week had ik de challenge al eens gedaan, maar enorm veel verzuring..
Poging vandaag
Bw 78.4kg
Barbell 25kg
Reps 52