XXL Nutrition

WEDSTRIJD Challenge #1 (november)

• Topic Starter Topic Starter
Huh?
Het is dus 25 of 30?. Snap dat het naar boven afronden moet zijn.
Nee, naar het dichtsbijzijnde vijfvoud. Als iemand 25.5 kg moet doen is het nogal oneerlijk dat ie moet gaan verhogen naar 30 kg, dat is meteen 4.5 kg erbij :o
@Kathlinoo even voor de duidelijkheid. Het gewicht dat je gebruikt is bodyweight * 0,35 afgerond naar het dichtstbijzijnde vijfvoud. In mijn geval 78kg * 0,35 = 27,3 dus mag ik 25kg gebruiken?
Inderdaad.
Als je net op de rand valt (27.5kg) is het naar boven afronden.
Er valt niks te verzinnen. En waar maakt gij u nu kwaad over? Zoveel mogelijk reps binnen de 90 seconden kan toch niet duidelijker. Ik zal volgende keer de barbell wel op mijn borst houden, pannekoek

Jij doet uberhaupt zelfs niet mee :D

Zei testraks nog toevallig tegen mijn collega dat hier waarschijnlijk wel iemand over zou zeiken. Dit weerspiegelt tegenwoordig dit forum ook...

Dus bij deze @Kathlinoo.
Bij de oefening die ik in mijn hoofd had was het niet de bedoeling om de barbel in de tussentijd te re-racken, maar heb dat inderdaad niet echt gespecificeerd.
Heb geprobeerd om aan alles te denken bij het beschrijven en alsnog wat vergeten kennelijk :o

• Topic Starter Topic Starter
is altijd leuk deze opzet, heb er een behoorlijke tijd uitgelegen met trainen en het is tijd dat ik weer aan de bak ga,
kan deze challenge goed gebruiken om dat weer te doen, is een mooie start.
morgen even kijken wat ik een beetje fatsoenlijk kan reppen me 30 kg.
Ik weet niet of je het inschrijftopic hebt gezien? Het is de bedoeling dat de deelnemers proberen mee te doen aan alle challenges, dus je kan er niet eentje uitpikken om mee te doen en de rest laten vallen.
Moest je je ook nog willen inschrijven kan ik je er wel bij zetten, zijn toch nog maar aan de eerste challenge bezig.

mag ik ook reracken, koffie halen, schijten, een andere oefening doen, een dag rust tussendoor houden, een refeed houden en daarna weer door gaan?

Goes without saying kennen ze meestal niet bij de challenges 😬

Ik stel voor een 1rm deadlift in februari :-)

Gaan we ook op niveau indelen? Dat is toch veel eerlijker dan bodyweight. 😌

1 rep pr is gewoon vragen voor blessures, vooral voor een bber. De meeste bbers hier doen ik geen DL.

Wat zijn jullie voor brekebeentjes dat je bij een 1rm gelijk een blessure oploopt.

Wat zijn jullie voor brekebeentjes dat je bij een 1rm gelijk een blessure oploopt.
Een bber traint op een andere manier dan een PLer. Een PLer boeit het alleen om gewicht van a naar b te verplaatsen, waar een bber uitsluitend spiergroep x wilt gebruiken voor een sessie.

Zoveel mogelijk 50% bodyweight deadlifts gedurende 90 seconden.

Ik na 60 seconden:
oxygen-mask.gif

Terug
Naar boven