Maximum Effort
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.877
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, naar het dichtsbijzijnde vijfvoud. Als iemand 25.5 kg moet doen is het nogal oneerlijk dat ie moet gaan verhogen naar 30 kg, dat is meteen 4.5 kg erbijHuh?
Het is dus 25 of 30?. Snap dat het naar boven afronden moet zijn.

Inderdaad.@Kathlinoo even voor de duidelijkheid. Het gewicht dat je gebruikt is bodyweight * 0,35 afgerond naar het dichtstbijzijnde vijfvoud. In mijn geval 78kg * 0,35 = 27,3 dus mag ik 25kg gebruiken?
Bij de oefening die ik in mijn hoofd had was het niet de bedoeling om de barbel in de tussentijd te re-racken, maar heb dat inderdaad niet echt gespecificeerd.Er valt niks te verzinnen. En waar maakt gij u nu kwaad over? Zoveel mogelijk reps binnen de 90 seconden kan toch niet duidelijker. Ik zal volgende keer de barbell wel op mijn borst houden, pannekoek
Jij doet uberhaupt zelfs niet mee
Zei testraks nog toevallig tegen mijn collega dat hier waarschijnlijk wel iemand over zou zeiken. Dit weerspiegelt tegenwoordig dit forum ook...
Dus bij deze @Kathlinoo.

Ik weet niet of je het inschrijftopic hebt gezien? Het is de bedoeling dat de deelnemers proberen mee te doen aan alle challenges, dus je kan er niet eentje uitpikken om mee te doen en de rest laten vallen.is altijd leuk deze opzet, heb er een behoorlijke tijd uitgelegen met trainen en het is tijd dat ik weer aan de bak ga,
kan deze challenge goed gebruiken om dat weer te doen, is een mooie start.
morgen even kijken wat ik een beetje fatsoenlijk kan reppen me 30 kg.
Koffie zie ik door de vingers. Met schijten kan je dit beter niet hebbenmag ik ook reracken, koffie halen, schijten, een andere oefening doen, een dag rust tussendoor houden, een refeed houden en daarna weer door gaan?
Je hebt 90 seconden. Maar als je de timer op pauze zet heb je daar prima de tijd voor.mag ik ook reracken, koffie halen, schijten, een andere oefening doen, een dag rust tussendoor houden, een refeed houden en daarna weer door gaan?
Tijdens het kakken de bar meenemen zodat je harder druk kan zetten. Slim!mag ik ook reracken, koffie halen, schijten, een andere oefening doen, een dag rust tussendoor houden, een refeed houden en daarna weer door gaan?
Daar was ik mij nochtans van bewustGoes without saying kennen ze meestal niet bij de challenges 😬

is goed, zet me er maar bij, zie wel wat voor oefeningen er gedaan moeten worden, gaat mij meer om het meedoen.Moest je je ook nog willen inschrijven kan ik je er wel bij zetten, zijn toch nog maar aan de eerste challenge bezig.
Jammer genoeg teveel die vrezen hun te blesseren bij een 1rm dus volgens wat ik hoor komen er geen 1rms in

Tssk, dus wij doen al die multi culti oefeningen wel maar die mensen niet voor ons? :-(Jammer genoeg teveel die vrezen hun te blesseren bij een 1rm dus volgens wat ik hoor komen er geen 1rms in![]()
Ja, er was gevraagd om geen 1RM's te doen ivm (al bestaande) blessures.Jammer genoeg teveel die vrezen hun te blesseren bij een 1rm dus volgens wat ik hoor komen er geen 1rms in![]()
Door 1 iemand?Ja, er was gevraagd om geen 1RM's te doen ivm (al bestaande) blessures.
Een bber traint op een andere manier dan een PLer. Een PLer boeit het alleen om gewicht van a naar b te verplaatsen, waar een bber uitsluitend spiergroep x wilt gebruiken voor een sessie.Wat zijn jullie voor brekebeentjes dat je bij een 1rm gelijk een blessure oploopt.