AndroidHealthClinic

WEDSTRIJD Challenge #1 (november)

Voor het bepalen van het gewicht. Afronden naar boven? Dus per 2.5kg?
In mijn geval kom ik uit op 28kg of mag ik dan 27.5kg nemen :p?

Out, ik kan max laten zakken tot kin hoogte zonder dat mijn schoudergewricht naar de t*ring gaat

En dan begin ik nog niet eens over de flexibele buiging van de schandknaap zijn polsen in het instructiefilmpje

Ik heb net al eens gekeken hoe lang 90 seconden is hiervoor. Dat gaat mss toch pijn doen haha. Heb gisteren wel press gehad waardoor mijn lats en schouders nog goed moe waren. Maar 90sec heb je best wat tijd om je reps te verdelen! Ik zal mijn test dan ook maar posten he, ff de challenge van start laten gaan 😁.

Als ik het goed heb zijn dit 26 reps. 94.7kg BW = 33kg dus heb 35kg genomen.

Bijlagen

• 20231101_113920.jpg
    20231101_113920.jpg
    61,7 KB · Weergaven: 35
  • Topic Starter Topic Starter
Ik heb net al eens gekeken hoe lang 90 seconden is hiervoor. Dat gaat mss toch pijn doen haha. Heb gisteren wel press gehad waardoor mijn lats en schouders nog goed moe waren. Maar 90sec heb je best wat tijd om je reps te verdelen! Ik zal mijn test dan ook maar posten he, ff de challenge van start laten gaan 😁.

Ik was het toevallig net ook eens aan het uittesten en ik was al verzuurd voordat m'n tijd op was. Maar ik ben nou ook geen goed voorbeeld :roflol:

Ik was het toevallig net ook eens aan het uittesten en ik was al verzuurd voordat m'n tijd op was. Maar ik ben nou ook geen goed voorbeeld :roflol:
Same, maar dat had ik wel verwacht na mijn training van gisteren, maar dan nog denk ik als ik fris ben tegen 60sec toch aardig verzuurd zal zijn :) denk dat doseren iets beter is misschien.

Btw ook echt geen reet van plaats in men homegym op dit moment hahaha maarja genoeg om dit te doen dus blijkbaar xD

Goeie. Geen geouwehoer van auwa pols of auwa kin of whatever, gewoon doen.

En dan begin ik nog niet eens over de flexibele buiging van de schandknaap zijn polsen in het instructiefilmpje
Polsen gewoon recht houden en schouders naar achter zodat ze niet naar voorkomen? Dan krijg je normaal geen problemen, toch zeker niet met light weights.

Btw moet er ook geen regel komen als je een filmpje maakt dat je hem daadwerkelijk ook die zelfde dag upload? Zodat je niet je rank 1 filmpje kan opsparen tot de laatste minuut ookal is ie in de eerste week gemaakt? Als ik me herinner was dit vroeger ook een regel om het wat eerlijker te houden. Anders heb je achterhouden van filmpjes, gaat de challenge dood tot net op de laatste dag.

Dan ben je wss de enige 🤣.

Niet specifiek naar jou toe!

Maar damn dit is gewoon een inschrijf topic. Schrijf je in en laat de organisatie zijn werk doen? Er is al gezegd dat er rekening gehouden word dat iedereen kan meedoen qua materiaal. En dat er van alles wat zal inzitten. Zo vaak dat zagen en klagen. En ik wil dit en dat, ik kan dit niet en dat niet. Zo werken challenges niet, je kiest je oefeningen en uitvoering niet. Je doet mee hebt plezier en hopelijk geraak je ergens.
Jij denkt dat de mod tijd heeft om alle filmpjes na te lopen wanneer ze gemaakt zijn.

Doe gewoon mee heb plezier en hopelijk geraak je ergens :pressing:

Jij denkt dat de mod tijd heeft om alle filmpjes na te lopen wanneer ze gemaakt zijn.

Doe gewoon mee heb plezier en hopelijk geraak je ergens :pressing:
Daar ga ik wel van uit ja dat ze de filmpjes nalopen :) waarom zouden ze dit anders maken? En waarom plaats je een quote van een ander topic in dit topic?

Vanavond eerste poging wagen, even kijken zo of de weegschaal het nog doet. Al maanden mezelf niet gewogen. :angstig:

Terug
Naar boven