AndroidHealthClinic

WEDSTRIJD Challenge #1 (november)

• Topic Starter Topic Starter
Btw moet er ook geen regel komen als je een filmpje maakt dat je hem daadwerkelijk ook die zelfde dag upload? Zodat je niet je rank 1 filmpje kan opsparen tot de laatste minuut ookal is ie in de eerste week gemaakt? Als ik me herinner was dit vroeger ook een regel om het wat eerlijker te houden. Anders heb je achterhouden van filmpjes, gaat de challenge dood tot net op de laatste dag.
Hoe werd dat dan gecontroleerd?

Btw moet er ook geen regel komen als je een filmpje maakt dat je hem daadwerkelijk ook die zelfde dag upload? Zodat je niet je rank 1 filmpje kan opsparen tot de laatste minuut ookal is ie in de eerste week gemaakt? Als ik me herinner was dit vroeger ook een regel om het wat eerlijker te houden. Anders heb je achterhouden van filmpjes, gaat de challenge dood tot net op de laatste dag.
Ik ga de hele maand oefenen en stuur de beste dan in. Neem aan dat de meesten dat doen.

Ik ga de hele maand oefenen en stuur de beste dan in. Neem aan dat de meesten dat doen.
Ik stuur meestal elke poging in die ik doe (als die beter is dan mijn vorige). Houd het topic levend. En zo weet je een beetje wat de uitdaging is ipv in het nieks tasten.

Ik zie er ook geen kwaad in als mensen meerdere pogingen posten. Als er dan iemand net een rep meer heeft gehaald kan je opnieuw een poging doen om die nog binnen te maand in te halen ed? Maar zou idd niet allemaal wachten tot het einde, dan is het maar saai.
Als je maar één poging wilt doen en klaar is het ook oké :p

Ik heb net al eens gekeken hoe lang 90 seconden is hiervoor. Dat gaat mss toch pijn doen haha. Heb gisteren wel press gehad waardoor mijn lats en schouders nog goed moe waren. Maar 90sec heb je best wat tijd om je reps te verdelen! Ik zal mijn test dan ook maar posten he, ff de challenge van start laten gaan 😁.

Als ik het goed heb zijn dit 26 reps. 94.7kg BW = 33kg dus heb 35kg genomen.

Kan iemand bevestigen dat dit de juiste vorm is of kan het ook zonder head swings?

35%bw?
30 reps easy. 40 moet wel lukken.

Wie push pressed is af.

.

Laatst bewerkt:
35% bw 35kg boven je hoofd tillen op 100kg bw…. Dit word een lang filmpje

Ben benieuwd of 't zo gemakkelijk gaat zijn als dat jullie denken 👀

Misschien kom ik wel van een koude kermis thuis

Terug
Naar boven