- Waardering
- 1.502
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben benieuwd welWe gaan het zo zien. kga met een half uurtje trainen en push staat op het programma.

Ik ga alleen huilen als @Steks meer reps doet dan ik.
30+ moet ik wel halen als ik frisse schouders en rug heb maar 35+ weet ik niet. Verzuring kwam redelijk snel op in men schouders. Maar zou goed zijn als de lat er ligt dan kan er naar gewerkt worden haha. Nu niet dat ik er voor ga trainen specifiek, maar ga wel proberen 1keer per week een attempt te doen.Ik zal morgen de lat wel leggen op 35 en als iemand daaroverheen gaat dan ga ik ervoor trainen aangezien ik deze oefening nooit doe, maar van een brug afspring als ik niet met 2 vingers in me neus 35 haal.
Lijkt me wel lastig voor de uitvoering, met 2 vingers in je neus...Ik zal morgen de lat wel leggen op 35 en als iemand daaroverheen gaat dan ga ik ervoor trainen aangezien ik deze oefening nooit doe, maar van een brug afspring als ik niet met 2 vingers in me neus 35 haal.

Ik zal ook een filmpje maken dat ik 2 vingers in me neus heb en het met 1 hand dus doe.Lijkt me wel lastig voor de uitvoering, met 2 vingers in je neus...![]()
Je hebt de mooiste nagels hier dus jij mag blijven ✌️
30 reps op 35kg. Volle reps tot op de borst. BW=106
35 moet makkelijk lukken na een goede nacht rust zonder verkoudheid. 40 wordt pittig.
*is slechts een test. Niet mijn final upload. Gewoon om alvast de druk wat op te voeren.

Kleinste weights zijn 2,5kg. Hoe had je dat in gedachte te doen?

1 2,5 kg erbij doen moest naar boven afronden tochKleinste weights zijn 2,5kg. Hoe had je dat in gedachte te doen?![]()

Ja en hoe ga je die 37,5 doen dan met weights van 2,5kg?Technisch gezien is het 37.1kg dus 37.5maar wel netjes 30reps! Of als je microplates hebt gewoon 37?
![]()

Ach, iets minder dan een maandje om te bulken/cutten totdat het gewicht wel voordelig uitkomt, kan je wel!Ja en hoe ga je die 37,5 doen dan met weights van 2,5kg?
Thnx!