- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Man man wat een ramp. Anyway poging 2, zonder rack. 29 reps.
![]()
Komt er nog aan, maar grieperig momenteel@psycomantje en @apfelstrudel jullie hebben enkel een "oefenpoging" gedaan, moesten jullie willen dat deze echt meetelt moeten jullie ook nog een weegschaalpic posten.
@Perzik de jouwe mist ook nog volgens mij.
NOG 2 WEKEN PEOPLE![]()
![]()
Boeiend
Er zijn hier mensen met een tenenfobie.
![]()
Lijkt wel of je heel wat reps maar tot aan je kin zakt? Als je fan ff pauze neemt is er heel groot verschil in range of motion?
Tot kin is toch voldoende Squat hoeft toch ook niet tot de grond?Lijkt wel of je heel wat reps maar tot aan je kin zakt? Als je fan ff pauze neemt is er heel groot verschil in range of motion?
Je elleboog zakt toch tot of onder horizontaal?Is idd wat lastig te zien zo van achteren gefilmd. Maar volgens mij doe ik het niet anders dan de rest qua uitvoering en ROM, van de filmpjes die ik van anderen heb gezien?
We gingen het toch ook zo doen?@kat.
Toch zou ik graag zien iedereen die niets instuurt wel 0 punten krijgt en de eerste inzending met de laatste reps daarop. Wel de punten krijgt.
Dus 5 mensen die op 0 staan en dat nummer 6 van onderen wel 6 punten krijgt ipv 1.
ThanksIk ben altijd beetje laat op het feestje, maar superleuk Kathlinooo!

Ja is gewoon hetzelfde. Het is gewoon een challenge voor plezier.Uuuhhh, is de challenge hetzelfde voor natty en enhanced? Ik lees iets hierboven? Of gaat dat over de herhalingen van 1 persoon specifiek?
En ja. Onder de kin, niet tot de kin. Ik zou zelfs zeggen onder adamsappel.