AndroidHealthClinic

WEDSTRIJD Challenge #1 (november)

Gekke sokken.

Man man wat een ramp. Anyway poging 2, zonder rack. 29 reps.

IMG_3632.jpeg

Is zwaar ja. Ik kwam nog niet tot 20 hh met dat gewicht.

• Heart
Waarderingen: Vonk
@kat.

Toch zou ik graag zien iedereen die niets instuurt wel 0 punten krijgt en de eerste inzending met de laatste reps daarop. Wel de punten krijgt.

Dus 5 mensen die op 0 staan en dat nummer 6 van onderen wel 6 punten krijgt ipv 1.

Lijkt wel of je heel wat reps maar tot aan je kin zakt? Als je fan ff pauze neemt is er heel groot verschil in range of motion?

Is idd wat lastig te zien zo van achteren gefilmd. Maar volgens mij doe ik het niet anders dan de rest qua uitvoering en ROM, van de filmpjes die ik van anderen heb gezien?

Moeilijk te zeggen zonder te weten hoe lang z'n kin is :thinking:

Ik ben altijd beetje laat op het feestje, maar superleuk Kathlinooo!

• Topic Starter Topic Starter
@kat.

Toch zou ik graag zien iedereen die niets instuurt wel 0 punten krijgt en de eerste inzending met de laatste reps daarop. Wel de punten krijgt.

Dus 5 mensen die op 0 staan en dat nummer 6 van onderen wel 6 punten krijgt ipv 1.
We gingen het toch ook zo doen?
Ik ben altijd beetje laat op het feestje, maar superleuk Kathlinooo!

@Pindakaas. meldt zich af.
Jammer weer dit.

Uuuhhh, is de challenge hetzelfde voor natty en enhanced? Ik lees iets hierboven? Of gaat dat over de herhalingen van 1 persoon specifiek?

En ja. Onder de kin, niet tot de kin. Ik zou zelfs zeggen onder adamsappel.

Uuuhhh, is de challenge hetzelfde voor natty en enhanced? Ik lees iets hierboven? Of gaat dat over de herhalingen van 1 persoon specifiek?

En ja. Onder de kin, niet tot de kin. Ik zou zelfs zeggen onder adamsappel.
Ja is gewoon hetzelfde. Het is gewoon een challenge voor plezier.

Heel eerlijk denk dat een natty niet onder hoeft te doen voor de juicers. :)

Terug
Naar boven