MuscleMeat

WEDSTRIJD Challenge #1 (november)

Is helemaal zakken plus beetje momentum niet makkelijker dag iets hoger stoppen :trollface:

Man man wat een ramp. Anyway poging 2, zonder rack. 29 reps.

IMG_3632.jpeg

Pro tip: Weeg je naakt, dan weeg je minder dan met kleren aan en hoef je misschien minder zwaar te doen.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Als iedereen zich nu gewoon bezig houdt met zijn of haar poging(en) en eventuele correcties overlaat aan de Mods, dan hoeven we hier niet pagina’s lang te gaan discussiëren over wat wel en niet volstaat.

Had daarnet nog eens een poging gedaan.
Eerste poging 26 reps.
Tweede poging all time PR met 32 reps, maar is halverwege gestopt met filmen want geheugen vol.
giphy (3).gif

35 moet er dan wel in zitten toch met nog kleine 2 weken te gaan. Ik ga ook proberen de 35 te halen.

• Topic Starter Topic Starter
35 moet er dan wel in zitten toch met nog kleine 2 weken te gaan. Ik ga ook proberen de 35 te halen.
Ik hoop het. Merk wel dat er progressie in zit :o
Ga het wel beginnen doen op m'n rustdagen want het is vermoeiend, jeetje. Deed het nu op de dagen dat ik LB train maar zelfs m'n benen vinden het niet leuk :roflol:

nervous-scared.gif

Had daarnet nog eens een poging gedaan.
Eerste poging 26 reps.
Tweede poging all time PR met 32 reps, maar is halverwege gestopt met filmen want geheugen vol.
giphy (3).gif
Ik had ier laatst ff een lege bar gepakt omdat ik ff men schouders moest loswerken voor ik logpress ging doen. Zelfs met 20kg ben ik verzuurd aan 20 reps 🤣🤣 kzal nog een poging doen maar verwacht dus niet meer dan 26 reps hahahhaha. FEELSWEAKMAN

Overhead is dan ook wel mijn zwakste lift… best blij met mijn resultaat! Ook een wakeupcall dat ik gewoon meer high rep werk moet doen lol

Terug
Naar boven