- Waardering
- 5.195
Ik ben altijd beetje laat op het feestje, maar superleuk Kathlinooo!
:')En ja. Onder de kin, niet tot de kin. Ik zou zelfs zeggen onder adamsappel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben altijd beetje laat op het feestje, maar superleuk Kathlinooo!
:')En ja. Onder de kin, niet tot de kin. Ik zou zelfs zeggen onder adamsappel.
Nee als je 60 kilo bent en gewoon kracht hebt 😂Ja is gewoon hetzelfde. Het is gewoon een challenge voor plezier.
Heel eerlijk denk dat een natty niet onder hoeft te doen voor de juicers.![]()
Zie eerste post: hals, dus tot onder de kin.Tot kin is toch voldoende Squat hoeft toch ook niet tot de grond?
Lekker discriminerend.
Man man wat een ramp. Anyway poging 2, zonder rack. 29 reps.
![]()
Pro tip: Weeg je naakt, dan weeg je minder dan met kleren aan en hoef je misschien minder zwaar te doen.
Zo zien jullie maar weer, met jullie neppe spieren.Top 3 is natty, wat een kut mietjes zijn jullie anabolic homos.
Waar blijft jou poging?
Misschien makkelijker en minder schroom als je wel je kuit(en) mag bedekken?Das hooguit een kg. Blijft het nog steeds 35kg. Naakt in de gym is wel nog bucketlist werk.

Ik probeer hem morgen te doen. Laatst eentje geprobeerd en tot 15 gekomen in 40 seconden 😌 toen was het op. 🫠
Had daarnet nog eens een poging gedaan.
Eerste poging 26 reps.
Tweede poging all time PR met 32 reps, maar is halverwege gestopt met filmen want geheugen vol.
![]()
Ik hoop het. Merk wel dat er progressie in zit35 moet er dan wel in zitten toch met nog kleine 2 weken te gaan. Ik ga ook proberen de 35 te halen.

Je hebt alleen diepte geraakt als je ballen de grond raken met squatten.Das hooguit een kg. Blijft het nog steeds 35kg. Naakt in de gym is wel nog bucketlist werk.
Inb4 diarree pillen sauna water laden gewicht cuttenDas hooguit een kg. Blijft het nog steeds 35kg. Naakt in de gym is wel nog bucketlist werk.
Ik had ier laatst ff een lege bar gepakt omdat ik ff men schouders moest loswerken voor ik logpress ging doen. Zelfs met 20kg ben ik verzuurd aan 20 reps 🤣🤣 kzal nog een poging doen maar verwacht dus niet meer dan 26 reps hahahhaha. FEELSWEAKMANHad daarnet nog eens een poging gedaan.
Eerste poging 26 reps.
Tweede poging all time PR met 32 reps, maar is halverwege gestopt met filmen want geheugen vol.
![]()