MuscleMeat

WEDSTRIJD Challenge #1 (november)

Kut

Deze had ik gewonnen

edit: Bij nader inzien weet ik het niet gezien de homofiele gewichten die gebruikt moeten worden, crossfit gebruikt nog meer gewicht.

Maar leuk om te zien

Eerste poging maar 20 x 35 kg. Maar ik moet naar boven afronden met gewicht en ik ga meer excuses verzinnen, okay doeg

Kut

Deze had ik gewonnen

edit: Bij nader inzien weet ik het niet gezien de homofiele gewichten die gebruikt moeten worden, crossfit gebruikt nog meer gewicht.

Maar leuk om te zien
Grote mond heb je wel altijd over alles en iedereen

• Topic Starter Topic Starter
Ben ik te laat? Niet dat ik Denk dat ik kan winnen, misschien als ik 30 kg kan down ipv 35. Maar ik woog net teveel...
Van mij mag je nog meedoen gezien het toch nog maar de eerste challenge is.
Maar als je meedoet is 't aan alle challenges.

Misschien kan je eerst even bekijken wat 't concept is.

Bijna een jaar niet getraind. Sinds de knie al pijn doet bij airsquats geen zin meer. Nu 3x per week boulderen. Zag ineens dat er weer een challenge was, kom hier ook niet meer actief. Was benieuwd of ik out of the blue nog een beetje bovenaan zou komen, maar dat viel toch wel erg tegen.

f**k my life man. Doe net een poging. Komt aan 28 reps men madam binnen.... vol in beeld natuurlijk en men gsm van statief. Zal dus later nog wel eens doen en 30+ halen dan hopelijk voor een iets betere ranking :p

Terug
Naar boven