Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had al wel een filmpje gemaakt. Maar las daarna dat het zonder terug leggen moest. Ik ga nog een nieuwe maken voor de dealine.

Ik zou de huisarts ff vragen om een verwijzing naar urologie.Je hebt alleen diepte geraakt als je ballen de grond raken met squatten.
Neejoh, bij jou zie je m alleen niet.
Grote mond heb je wel altijd over alles en iedereenKut
Deze had ik gewonnen
edit: Bij nader inzien weet ik het niet gezien de homofiele gewichten die gebruikt moeten worden, crossfit gebruikt nog meer gewicht.
Maar leuk om te zien
Wat wil je er aan doen, Boca?Grote mond heb je wel altijd over alles en iedereen

Lukt je vast!20 reps [30kg] 60 seconden. Hopelijk 25 reps binnenkort

Jij had je toch niet ingeschreven?Eerste poging maar 20 x 35 kg. Maar ik moet naar boven afronden met gewicht en ik ga meer excuses verzinnen, okay doeg
Ben ik te laat? Niet dat ik Denk dat ik kan winnen, misschien als ik 30 kg kan down ipv 35. Maar ik woog net teveel...
Van mij mag je nog meedoen gezien het toch nog maar de eerste challenge is.Ben ik te laat? Niet dat ik Denk dat ik kan winnen, misschien als ik 30 kg kan down ipv 35. Maar ik woog net teveel...
Oef na het eten toch nog ff een poging gedaan dan. Toch een verbetering
35 reps 35kg.
Thx opzich wel blij ja. Zeker gezien ik de laatste 4 weken nieks hoger dan 4 reps gezien heb op een oefening 🤣. Plaatst me toch weer wat hoger