- Waardering
- 10.369
90 reps in 90 seconden was het toch?Heb je ondervonden dat je toch niet iedereen de moeder lift?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
90 reps in 90 seconden was het toch?Heb je ondervonden dat je toch niet iedereen de moeder lift?
Misschien is het een tactiek van me om me eind lift vanavond te sturen aangezien dan niemand de tijd heeft om het te verbeteren.Heb je ondervonden dat je toch niet iedereen de moeder lift?
We wachten allemaal in veel spanning af.Misschien is het een tactiek van me om me eind lift vanavond te sturen aangezien dan niemand de tijd heeft om het te verbeteren.
Volgende kampvuur met je vegan vrienden neem je jou kip maar mee, 60 reps eet ik hem op.
Ik tel er 33. Als het rusten op de borst niet mag. Dan fuark
Gewicht 77.8kg.
Morgen een herkansing als ik frisser ben.

Hij staat al klaar
en ik ben al voorbereid op meer gejank gezien er strenger gaat beoordeeld worden 
Ja.Als ik er 80 doe in een filmpje krijg ik dan een etentje met @Kathlinoo ?
Ik tel er 33. Als het rusten op de borst niet mag. Dan fuark
Gewicht 77.8kg.
Morgen een herkansing als ik frisser ben.
Ok ik weeg 110 hoeveel kg is akkoord?Hij staat al klaaren ik ben al voorbereid op meer gejank gezien er strenger gaat beoordeeld worden
Ja.
Ik tel PLers niet mee, dus selfclaimed nr1 sterkste bber snapte.
Ik tel PLers niet mee, dus selfclaimed nr1 sterkste bber snapte.
#denkpositief
In ander nieuws, til ik jullie nog allemaal de moeder. Tot de volgende opdracht!