- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Ik ben bereid dat te overwegen voor de juiste prijs

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ben bereid dat te overwegen voor de juiste prijs![]()
Vraagje aan @Kathlinoo ,
Waarom tel je 1, 2, 2, 3 en niet 1, 2, 2, 4?
Bij een challenge waarbij de kans kleiner is dat mensen dezelfde score hebben ligt jet veld dan opeens veel verder uiteen en kom je niet uit met de punten?
Heeft hij vast ergens gelezen want hij leest heel veel over sporten.
Klopt wel imo wat @Mentat zegt, in elk geval als je de punten gaat verdelen. Zijn 21 inzenders nu als ik t goed tel, nr 1 zou dus 21 pt moeten krijgen en nr laatst 1. Degenen die niks ingestuurd hebben 0 pt.
Gedeelde plaats zijn dan halve punten. Is t meest eerlijk.
Dus
#1 21 pt
#2 19,5 pt
#2 19,5 pt
#4 18 pt

is het dan niet gewoonKlopt wel imo wat @Mentat zegt, in elk geval als je de punten gaat verdelen. Zijn 21 inzenders nu als ik t goed tel, nr 1 zou dus 21 pt moeten krijgen en nr laatst 1. Degenen die niks ingestuurd hebben 0 pt.
Gedeelde plaats zijn dan halve punten. Is t meest eerlijk.
Dus
#1 21 pt
#2 19,5 pt
#2 19,5 pt
#4 18 pt
Volgens mij is het voor de competitie beter dit nu te behandelen dan halverwege, dat leidt tot veel meer scheve gezichten.
Volgens mij is het voor de competitie beter dit nu te behandelen dan halverwege, dat leidt tot veel meer scheve gezichten.

Ik zie idd in t algemene topic hierover dat er een andere puntentelling gehanteerd wordt, dus discussie gesloten.
Is overigens verre van eerlijk dit vind ik maar goed maakt niet uit.@Kathlinoo zei:
- Plaats 10: 1 punt
- Plaats 9: 2 punten
- Plaats 8: 3 punten
- ...
- Plaats 1: 10 punten
Zou ook kunnen inderdaad, zoals ik t postte is de gangbare strongman puntentelling. Eerlijker weet ik niet, als je een rep meer had gepresst had je alleen die punten gehad.is het dan niet gewoon
1 21
2 20
2 20
4 18
etc anders word je bendadeeld met een halve punt omdat er iemand anders hetzelfde aantal heeft behaald
Dat was gewoon als voorbeeld omdat we minstens 10 mensen moesten hebben.

Deze manier was ook mijn plan. Leek mij het makkelijkste en overzichtelijkste.is het dan niet gewoon
1 21
2 20
2 20
4 18
etc anders word je bendadeeld met een halve punt omdat er iemand anders hetzelfde aantal heeft behaald
Onnodig kwetsend dit.Heeft hij vast ergens gelezen want hij leest heel veel over sporten.

Weet je ook eens hoe dat voeltOnnodig kwetsend dit.
Probeer ik op mijn manier een positieve bijdrage te leveren, doe je zo...
![]()
Doe eens gek, schrijf je lastminute in en doe nog mee.Onnodig kwetsend dit.
Probeer ik op mijn manier een positieve bijdrage te leveren, doe je zo...
![]()