AndroidHealthClinic

WEDSTRIJD Challenge #1 (november)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben bereid dat te overwegen voor de juiste prijs :eyebrow:
R (1).gif

• Heart
Waarderingen: Vonk
Vraagje aan @Kathlinoo ,

Waarom tel je 1, 2, 2, 3 en niet 1, 2, 2, 4?

Bij een challenge waarbij de kans kleiner is dat mensen dezelfde score hebben ligt jet veld dan opeens veel verder uiteen en kom je niet uit met de punten?

• Wow
Waarderingen: Vonk
Klopt wel imo wat @Mentat zegt, in elk geval als je de punten gaat verdelen. Zijn 21 inzenders nu als ik t goed tel, nr 1 zou dus 21 pt moeten krijgen en nr laatst 1. Degenen die niks ingestuurd hebben 0 pt.
Gedeelde plaats zijn dan halve punten. Is t meest eerlijk.
Dus
#1 21 pt
#2 19,5 pt
#2 19,5 pt
#4 18 pt

Klopt wel imo wat @Mentat zegt, in elk geval als je de punten gaat verdelen. Zijn 21 inzenders nu als ik t goed tel, nr 1 zou dus 21 pt moeten krijgen en nr laatst 1. Degenen die niks ingestuurd hebben 0 pt.
Dus
#1 21 pt
#2 19,5 pt
#2 19,5 pt
#4 18 pt

Ik dacht dat alleen de top 10 punten kreeg en de rest niet.

Kijk @Mentat wat je hebt gedaan weer :mad:

Dus
#1 21 pt
#2 19,5 pt
#2 19,5 pt
#4 18 pt
is het dan niet gewoon
1 21
2 20
2 20
4 18
etc anders word je bendadeeld met een halve punt omdat er iemand anders hetzelfde aantal heeft behaald

Ik dacht dat alleen de top 10 punten kreeg en de rest niet.

Kijk @Mentat wat je hebt gedaan weer :mad:
Ik zie idd in t algemene topic hierover dat er een andere puntentelling gehanteerd wordt, dus discussie gesloten.

@Kathlinoo zei:
  • Plaats 10: 1 punt
  • Plaats 9: 2 punten
  • Plaats 8: 3 punten
  • ...
  • Plaats 1: 10 punten
Is overigens verre van eerlijk dit vind ik maar goed maakt niet uit.

is het dan niet gewoon
1 21
2 20
2 20
4 18
etc anders word je bendadeeld met een halve punt omdat er iemand anders hetzelfde aantal heeft behaald
Zou ook kunnen inderdaad, zoals ik t postte is de gangbare strongman puntentelling. Eerlijker weet ik niet, als je een rep meer had gepresst had je alleen die punten gehad.

Dus wat wordt het nu? :D

• Topic Starter Topic Starter
Had ik er toch beter 40 gepresst. Men hoofd zei 40 maar lichaam deed er maar 39 🤣 en 40 zat er ook echt niet meer in haha

Terug
Naar boven