- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Af en toe mag je elkaar best een beetje proberen te motiveren, toch? 😊
Af en toe mag je elkaar best een beetje proberen te motiveren, toch? 😊

Jij bent goed mee met de contest hé

Dit is wel hoe normaal gesproken een rangschikking zou gaan.is het dan niet gewoon
1 21
2 20
2 20
4 18
etc anders word je bendadeeld met een halve punt omdat er iemand anders hetzelfde aantal heeft behaald
Zo ben jij.
Had je mijn zielige poging nog niet gezien?

Waarschijnlijk afgeleid door joen batterij
Moet je dan nog vanaf het totaal aantal deelnemers tellen ipv het aantal inzendingen voor die oefening? Anders krijg je dat oefeningen minder in score meewegen wanneer er meer uitvallers in die oefening waren. ?Klopt wel imo wat @Mentat zegt, in elk geval als je de punten gaat verdelen. Zijn 21 inzenders nu als ik t goed tel, nr 1 zou dus 21 pt moeten krijgen en nr laatst 1. Degenen die niks ingestuurd hebben 0 pt.
Gedeelde plaats zijn dan halve punten. Is t meest eerlijk.
Dus
#1 21 pt
#2 19,5 pt
#2 19,5 pt
#4 18 pt
Iets in mij zegt dat een vast percentage van het lichaamsgewicht niet helemaal eerlijk is.Misschien kunnen we aan het einde ook nog een exotische formule toepassen op alle einduitslagen?
Iets in mij zegt dat een vast percentage van het lichaamsgewicht niet helemaal eerlijk is.
EN T.M.I.Eens, VP zou ook meegenomen moeten worden, eveneens lengte van de deelnemers en afmeting ROM per challenge.
Ik denk ook dat het verband tussen lichaamsgewicht en trainingsgewicht (bij gelijke gespierdheid en getraindheid) niet helemaal lineair is, zeker niet in de range van deze lage trainingsgewichten.Eens, VP zou ook meegenomen moeten worden, eveneens lengte van de deelnemers en afmeting ROM per challenge.
Het indekken begint nu al?Alle lifts onder de 30kg gewoon wegstrepen en een nieuwe lijst maken vanaf de 30kg+
Het is ook voor de lolIets in mij zegt dat een vast percentage van het lichaamsgewicht niet helemaal eerlijk is.
Heb je ondervonden dat je toch niet iedereen de moeder lift?Alle lifts onder de 30kg gewoon wegstrepen en een nieuwe lijst maken vanaf de 30kg+