AndroidHealthClinic

WEDSTRIJD Challenge #2 (december)

Beetje unfair als we voor jou een uitzondering op de regels zouden moeten maken.
1000011144.jpg

Graag bonuspunten voor avondgains.

Net even een poging gedaan. Vergeten te wegen, doe ik morgenochtend wel gelijk. En mijn kerstmuts vergeten. 🙈
20231215_222712.jpg20231215_222725.jpg
4 x 210 kg
Start @1.08

Net even een poging gedaan. Vergeten te wegen, doe ik morgenochtend wel gelijk. En mijn kerstmuts vergeten. 🙈
20231215_222712.jpg20231215_222725.jpg
4 x 210 kg
Start @1.08

Lekker man! Als ik ff mag, wel opletten voor je biceps man! Je trekt serieus mee met je armen... das zowat de enige reden waarom je bicep tears ziet bij deadlifts. Je armen moeten gewoon haken zijn, hoef je helemaal niet mee te liften. Beetje denken dat je armen een tricep extention doen, volledig uitstrekken ( krijg je tegelijk ook kortere rom).

Lekker man! Als ik ff mag, wel opletten voor je biceps man! Je trekt serieus mee met je armen... das zowat de enige reden waarom je bicep tears ziet bij deadlifts. Je armen moeten gewoon haken zijn, hoef je helemaal niet mee te liften. Beetje denken dat je armen een tricep extention doen, volledig uitstrekken ( krijg je tegelijk ook kortere rom).
We hebben anders een forumlid die dit gewicht gewoon kan curlen.

Ik zie nu ook, bedankt. Verbaast mij wel bij dit gewicht. Ik zie het bij Shrugs bij heel veel mensen, die doe ik altijd met armen gestrekt, veel mensen kunnen dat niet ofzo.

In ieder geval:
117.1 kg
IMG_20231216_123406.jpg

van mn coach mocht ik helaas niet hoger dan dit, een beetje de eddie coan sumo stance gekozen om toch wat andere leverage te krijgen dan wide sumo. Conventional zal ik zo’n 20/30kg meer kunnen pakken

Terug
Naar boven