AndroidHealthClinic

WEDSTRIJD Challenge #2 (december)

Waarom zouden we jou niet geloven? Wat mij betreft was je filmpje gewoon legit en niemand gaat in de buurt komen bij jouw lifts.
IMG_0990.jpeg

Echt heel ziek. Welke bond of evenement?
Zag nog niks op de knkf kalender staan
Geen, sinds ik ben gaan genruiken heb ik kij iotgeachreven bij de ipf/knkf omdat ik dat niet fair zou vinden. Zou menig lifter wat van kunnen leren imo.
Ergens rond december 2021 was mijn laatste comp (sbd cup) in een pb wil ik best mijn social geven zodat je het kan terugkijken.
Waarom zouden we jou niet geloven? Wat mij betreft was je filmpje gewoon legit en niemand gaat in de buurt komen bij jouw lifts.
Er was iemand gaan klagen dat mijn ijzeren olates fake zouden zijn en dat mijn bumperplates niet zouden kloppen. Vandaar dat ik ook publiekelijk iedereen uitnodig om mee te liften :-)
Verder zou niemand mij kennen of geloven gezien mijn filmpje binnen poeerlifters is gegaan. Gelukkig ben ik een strongman en zijn er wat zwakkere onder ons die gelijk niemand geloven :)

Naam rugnummer graag.

“Klagen”, dat kan er maar een zijn!

Geen, sinds ik ben gaan genruiken heb ik kij iotgeachreven bij de ipf/knkf omdat ik dat niet fair zou vinden. Zou menig lifter wat van kunnen leren imo.
Ergens rond december 2021 was mijn laatste comp (sbd cup) in een pb wil ik best mijn social geven zodat je het kan terugkijken.
Hoopte stiekem dat je bij de beginnerswedstrijd 380 ging liften 🥲

Smooth bb smooth

• Topic Starter Topic Starter
Nog één dag de kans om nog snel over iemand te hoppen :cheer:

Tussentijdse ranking:

Nog één dag de kans om nog snel over iemand te hoppen :cheer:

Tussentijdse ranking:
Brb morgen 220 laden

Fu bobby

Terug
Naar boven