- Waardering
- 32.557
- Massa
- 160kg
Waarom zouden we jou niet geloven? Wat mij betreft was je filmpje gewoon legit en niemand gaat in de buurt komen bij jouw lifts.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zouden we jou niet geloven? Wat mij betreft was je filmpje gewoon legit en niemand gaat in de buurt komen bij jouw lifts.
Geen, sinds ik ben gaan genruiken heb ik kij iotgeachreven bij de ipf/knkf omdat ik dat niet fair zou vinden. Zou menig lifter wat van kunnen leren imo.Echt heel ziek. Welke bond of evenement?
Zag nog niks op de knkf kalender staan
Er was iemand gaan klagen dat mijn ijzeren olates fake zouden zijn en dat mijn bumperplates niet zouden kloppen. Vandaar dat ik ook publiekelijk iedereen uitnodig om mee te liften :-)Waarom zouden we jou niet geloven? Wat mij betreft was je filmpje gewoon legit en niemand gaat in de buurt komen bij jouw lifts.

@bodybuilding.nl kan Ak een mietjesbanner krijgen als hij morgen geen 301 kg lift?
Hoopte stiekem dat je bij de beginnerswedstrijd 380 ging liften 🥲Geen, sinds ik ben gaan genruiken heb ik kij iotgeachreven bij de ipf/knkf omdat ik dat niet fair zou vinden. Zou menig lifter wat van kunnen leren imo.
Ergens rond december 2021 was mijn laatste comp (sbd cup) in een pb wil ik best mijn social geven zodat je het kan terugkijken.
Geen zorgen morgen komt de qlimax, bij 300kg voor 1 rep mag ik dan jou kip opeten?@bodybuilding.nl kan Ak een mietjesbanner krijgen als hij morgen geen 301 kg lift?
Ik zou voor haar zalm gaan. : 👅Geen zorgen morgen komt de qlimax, bij 300kg voor 1 rep mag ik dan jou kip opeten?
Wat is die obsessie met mijn kip tochGeen zorgen morgen komt de qlimax, bij 300kg voor 1 rep mag ik dan jou kip opeten?

Geen rosbief?

Brb morgen 220 ladenNog één dag de kans om nog snel over iemand te hoppen
Tussentijdse ranking:
- (1) @LittleStrongGuy 168.53 dots
- (2) @psycomantje 151.52 dots (+bonuspunt bij eindscore)
- (3) @lloydatoni 137.80 dots (+bonuspunt bij eindscore)
- (4) @Jaap ja 132.60 dots (+ bonuspunt bij eindscore)
- (5) @HeekFitness 128.75 dots
- (6) @Stijneke 128.59 dots
- (7) @BB_ 127.81 dots (+ bonuspunt bij eindscore)
- (8) @ak 121.57 dots
- (9) @Sanca Saxon 117.22 dots
- (10) @Furryx94 98.32 dots
- (11) @bobby37 97.33 dots (+ bonuspunt bij eindscore)
- (12) @Loca 90.01 dots
- (13) @Kathlinoo 89.60 dots
- (14) @ThaWasteland 88.0 dots
- (15) @Wengstertje 1 dot
- (16) @MPVA80 0 dots
- (16) @apfelstrudel 0 dots
- (16) @Perzik 0 dots
- (16) @Vonk 🪦
Zolang je mij maar niet de moeder lift is alles best xDGeen zorgen morgen komt de qlimax, bij 300kg voor 1 rep mag ik dan jou kip opeten?
Dat is dus 250 voor mij,Zolang je mij maar niet de moeder lift is alles best xD
Dat zal niet meer gebeuren xDDat is dus 250 voor mij,
Dan zou ik morgen nog een poging wagen als ik jou was ✌️
Up the dose met 20kg 💪Moet ik de eer weer redden van team #anabolic, al die PL gasten zetten ons voor lul.
Helaas mag ik daar niet meer aan meedoenHoopte stiekem dat je bij de beginnerswedstrijd 380 ging liften 🥲