XXL Nutrition

WEDSTRIJD Challenge #2 (december)

1000028327.jpg

De rest volgt later vandaag

Potverdikke, de gewichten zie je niet in de video. Ik moet nu voorbereidingen treffen voor vanavond, dus ik weet niet of ik nog een attempt kan doen. Mag anders gewoon afgekeurd worden, bak er toch niks van :-).

20231231_114612.jpg

73.6kg bw
120kg (20, 10, 10, 5, 5 * 2 + 20kg bar)
87.14541463634542 dots

Hele fijne jaarwisseling,
grt Gerda!

Potverdikke, de gewichten zie je niet in de video. Ik moet nu voorbereidingen treffen voor vanavond, dus ik weet niet of ik nog een attempt kan doen. Mag anders gewoon afgekeurd worden, bak er toch niks van :-).

20231231_114612.jpg

73.6kg bw
87.14541463634542 dots

grt Gerda!

je moet de bar ook 4x optillen he.

20231231_114612.jpg

73.6kg bw
87.14541463634542 dots

grt Gerda!

Correcte video waar ook geen drol op te zien is :-)

Als echt alles tegenzit, bedenk dat dit jaar bijna voorbij is. :thumb:
Gelukkig wel. Halve nacht met een mug gevochten en toen moest een of andere leipo een ambulance bestellen in de straat, leuk wakker worden zo'n volle sirene

GROET GERDA

Dat zijn 3 reps? Wel fokking sterk

Correcte video waar ook geen drol op te zien is :-)

Gelukkig wel. Halve nacht met een mug gevochten en toen moest een of andere leipo een ambulance bestellen in de straat, leuk wakker worden zo'n volle sirene

GROET GERDA

Train jij bij sanca?

Dat zijn 3 reps? Wel fokking sterk
Ik doe iig geen poging meer, want bloedneus is meestal wel het teken dat je ff moet dimmen dus bij deze “out”.

Overigens dit was me 2de keer ever sumo DL, dus denk als ik het beetje train er wel wat meer in zit alleen heb andere prioriteiten en ik ken mezelf dat ik te ver door push en risico's ga nemen die ik beter niet kan nemen.

Ik doe iig geen poging meer, want bloedneus is meestal wel het teken dat je ff moet dimmen dus bij deze “out”.

Overigens dit was me 2de keer ever sumo DL, dus denk als ik het beetje train er wel wat meer in zit alleen heb andere prioriteiten en ik ken mezelf dat ik te ver door push en risico's ga nemen die ik beter niet kan nemen.
Ziek sterke poging man om nooit sumo te doen! Eerlijk gezegd dacht ik dat je blufte, had helemaal niet verwacht dat je zoveel ging liften xD
Kreeg al de groeten van @Kathlinoo kip:

IMG_1007.jpeg

Nog 4 opdrachten de kans om hem op te vreten 🙏
ZALIG hahahaha

• Heart
Waarderingen: AK
Ziek sterke poging man om nooit sumo te doen! Eerlijk gezegd dacht ik dat je blufte, had helemaal niet verwacht dat je zoveel ging liften
Misschien piek bulk over x maanden ik het nogmaals probeer, want de 300kg is wel een lifegoal. Vooralsnog heb ik niet het idee dat uitvoering slecht was, nergens last van en doe alles zonder belt dus deze lift ook.

Misschien piek bulk over x maanden ik het nogmaals probeer, want de 300kg is wel een lifegoal. Vooralsnog heb ik niet het idee dat uitvoering slecht was, nergens last van en doe alles zonder belt dus deze lift ook.
Lijkt me wel haalbaar voor jou met een goeie peak en belt idd. Uitvoering ziet er van de eerste keer eigenlijk wel heel netjes uit. Mede daardoor dat je ook wel deze weights trekt wss. Met sumo kom je minder snel weg met kut techniek dan met conventional.

• Heart
Waarderingen: AK
  • Topic Starter Topic Starter
Ook nog snel een poging gedaan. 100kg wou absoluut niet van de grond :sad:
Bij 95kg blijven steken.

Had thuis bij 't herbekijken pas door dat er iemand mij zat aan te moedigen, thanks stranger :o
IMG_20231231_164003.jpg

95.23 dots

Terug
Naar boven