MuscleMeat

WEDSTRIJD Challenge #3 (januari)

Ik ben benieuwd of iemand 50 reps haalt.

Net eens een poging gedaan, zoals ik al dacht na jaren geen curls doen bevalt dit me niet haha. Heb zelfs geen idee of ze allemaal mogen meegerekend worden maar heb er 19 op deze poging, zit nog wel meer in ofcourse. Zal em ook maar uploaden voor de funz en wat leven in te houden xD Niet op de rommel letten haha, ben een serre aan het bouwen en zit nog met tons aan rommel van de verbouwing xD

@Kathlinoo
Mag dit?
17047180239688434138641917402046.jpg

Dumbell zelf weegt 5.5kg: https://www.fitness-seller.nl/gungnir-dumblers/
5.5 + 5 + 2.5 = 13kg.
Heb ook 2x 1.25kgs liggen, maar dan zitten we onder de 12kg.

Tilt wel kut dit :P

• Topic Starter Topic Starter
  • Haha
Waarderingen: Vonk
  • Heart
Waarderingen: AK
Toppppp. Kilootje meer dan @ak en dat zullen we straks wel degelijk gaan terugzien in de gainz!!!!
Ik doe deze challenge gewoon mee, maar tel me score niet bij het totaal aangezien ik wel van mening ben dat bw een zeer grote impact hierin heeft en simpelweg jij of freek 0.0 kans hebt, puur door jullie bw.

Ik lift jullie allemaal de moeder, maar wil wel een eerlijke strijd.

Ik doe deze challenge gewoon mee, maar tel me score niet bij het totaal aangezien ik wel van mening ben dat bw een zeer grote impact hierin heeft en simpelweg jij of freek 0.0 kans hebt, puur door jullie bw.

Ik lift jullie allemaal de moeder, maar wil wel een eerlijke strijd.

Noem je mij nu ecto of juist dik? :sad:

Noem je mij nu ecto of juist dik? :sad:
Perzik en freek wegen de helft van littestrongguy, dat gaat zeker meespelen. Was het bw verschil 10/20kg oke dan zou ik het nog kunnen verdragen, maar met de lichtste vs de zwaarste 70kg gaat hem niet worden.

Zon x% bw voor max reps of dot systeem was voor iedereen eerlijker in mijn ogen.

Welke Freek? :roflol: Of weegt Littlestrongguy 206kg?

Maar hoger bw betekent ook een zwaardere voorarm. :thinking:

• Haha
Waarderingen: Vonk
Alles onder de 200 pounds is een vrouw dus lijkt me dat betreffende personen gewoon met 6 kilo mogen zwaaien

Terug
Naar boven