- Waardering
- 32.550
- Massa
- 160kg
Ik post morgen een video van me eerste poging en mag jij kijken of je eroverheen komt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik post morgen een video van me eerste poging en mag jij kijken of je eroverheen komt.
Ik probeerde het makkelijker te maken.Waarom maken mensen toch alles moeilijker dan het is 😆

Waarom doe je niet 2,5+1,25 aan beide kanten dan?@Kathlinoo
Mag dit?
![]()
Dumbell zelf weegt 5.5kg: https://www.fitness-seller.nl/gungnir-dumblers/
5.5 + 5 + 2.5 = 13kg.
Heb ook 2x 1.25kgs liggen, maar dan zitten we onder de 12kg.
Tilt wel kut dit![]()
Heb maar 2 stuks 2.5 en 2 stuks 1.25, niet genoeg voor 2 dumbells dus
Zolang het niet onder de 12 kilo is, is het oké.@Kathlinoo
Mag dit?
![]()
Dumbell zelf weegt 5.5kg: https://www.fitness-seller.nl/gungnir-dumblers/
5.5 + 5 + 2.5 = 13kg.
Heb ook 2x 1.25kgs liggen, maar dan zitten we onder de 12kg.
Tilt wel kut dit![]()

Toppppp. Kilootje meer dan @ak en dat zullen we straks wel degelijk gaan terugzien in de gainz!!!!Zolang het niet onder de 12 kilo is, is het oké.
Dan denk je een makkelijk even getal te pakken dat iedereen wel heeft![]()
Moet ak dan niet eigenlijk ook met 13 kg als hij iedereen de moeder wil liften?Toppppp. Kilootje meer dan @ak en dat zullen we straks wel degelijk gaan terugzien in de gainz!!!!
Ik doe deze challenge gewoon mee, maar tel me score niet bij het totaal aangezien ik wel van mening ben dat bw een zeer grote impact hierin heeft en simpelweg jij of freek 0.0 kans hebt, puur door jullie bw.Toppppp. Kilootje meer dan @ak en dat zullen we straks wel degelijk gaan terugzien in de gainz!!!!
Ik doe deze challenge gewoon mee, maar tel me score niet bij het totaal aangezien ik wel van mening ben dat bw een zeer grote impact hierin heeft en simpelweg jij of freek 0.0 kans hebt, puur door jullie bw.
Ik lift jullie allemaal de moeder, maar wil wel een eerlijke strijd.

Perzik en freek wegen de helft van littestrongguy, dat gaat zeker meespelen. Was het bw verschil 10/20kg oke dan zou ik het nog kunnen verdragen, maar met de lichtste vs de zwaarste 70kg gaat hem niet worden.
Bedoelt waarschijnlijk @HeekFitness
Zon x% bw voor max reps of dot systeem was voor iedereen eerlijker in mijn ogen.