Fitness Seller

Chemical Ali 's log

• Topic Starter Topic Starter
Deze morgen zo slap als een vod opgestaan, verkoudheid is verhuist van mijn keel naar mijn neus en dan ben ik niets meer waard. Trainen had geen zin, maar omdat ik toch niet kan stil zitten, maar een uurtje lichte cardio gedaan.
Straks nog wat buik als ik het niet vergeet en morgen normaal weer gaan trainen.

morge knalle dus

en verander je hantekening naar big ass lover

aighttttttttttttttttttt

Beterschap bro'

morge knalle dus

en verander je hantekening naar big ass lover

aighttttttttttttttttttt

Zo goed? Of moeten die namen weg?

Thanks, is al wat beter nu.

Heb de voorbije weken bijna altijd met een andere split getraind en dat was nogal rommelig. Nu dus eens een deftige split gemaakt die ik een paar weken ga aanhouden. Ik wou er dan ook niet meer van af weken en dus vandaag schouders en triceps getraind. Benen zou mss beter geweest zijn, maar dan moest ik weer schuiven en ik doe ze vanaf nu 2x per week (de woensdag en de zaterdag normaal). Schouders was niet echt ideaal aangezien er maar 1 dag tussen zat, maar ze moeten er maar tegen kunnen :D
Dus vanmorgen het volgende gedaan:
schouders + traps + triceps + wat chins:

MP 6s
opwarming:
8x20
8x25
werksets:
8x35
6x40
4x45
3x50 PR

side raises 3s
3x8x16

bent-over side raises 3s
3x8x12

power shrugs 5s
8x100
6x110
4x120
3,5x120 (niet volledig omhoog)
8x100

triceps dips 8s
opwarming:
2x8xBW
werksets:
2x8x(BW+10)
2x6x(BW+20) PR
2x4x(BW+30) PR

CGBP 3s
6x70
2x8x60

french press (staand) 3s
3x8x32

chins 6s
3x6xBW
3x5xBW

Comment:
Vandaag weer in een ander zaal gaan trainen dan normaal. Vond geen dunne lange halter (dikke 5kg zo) om shoulder dislocates mee te doen. Dan maar direct beginnen presses, gaat daar wel goed met het gunrack. Halterset is ook verre van compleet, dus was behelpen. Dippen ging echt goed, CGBP kon zwaarder, maar voelde dat ik mijn schouders mss kon blesseren, dus maar iets rustiger aan gedaan.

mooie pr's bro' :thumbs:

By the way, ik doe dislocates gewoon met een handdoek ;)

Dislocates moet je gewoon met iets 'gewichtloos' doen.

netjes chemical

mooie pr's bro' :thumbs:

By the way, ik doe dislocates gewoon met een handdoek ;)

Dislocates moet je gewoon met iets 'gewichtloos' doen.

Ik doe ze zoals in dit filmpje: YouTube - Shoulder Dislocations
Als je dit vb met een handdoek doet, moet je hem 'uit mekaar trekken' om hem op spanning te houden en dan ook tot tegen de rug?
Pak anders ook altijd de lichtste staaf die ik kan vinden, 5kg ofzo.

Ik doe ze zoals in dit filmpje: YouTube - Shoulder Dislocations
Als je dit vb met een handdoek doet, moet je hem 'uit mekaar trekken' om hem op spanning te houden en dan ook tot tegen de rug?
Pak anders ook altijd de lichtste staaf die ik kan vinden, 5kg ofzo.

Yep, ik trek gewoon aan de uiteinden van de handdoek en doe ze voor de rest hetzelfde, ik deed ze eerst ook met een barbell maar dat word afgeraden, met een bezemsteel of handdoek is beter dan ;)

gisteren: 45 min cardio en buik

vandaag: benen en biceps:

full squat 8s
10x50
10x60
8x70
7x70
5x80 PR
4x80
7x70
6x70

high pulls (uit stand) 3s
3x10x20
Gewicht niet belangrijk, ben de techniek aan het leren om daarna hang cleans te doen. Heb die nodig voor mijn MP's te doen, want ik ben te groot (lengte) voor ons squatrack. Heb ze bij benen gezet, omdat je vooral op leg-drive moet liften.

leg extension 2s
8x55
6x65

leg curl 2s
8x35
8x40

calf raises (zittend) 4s
8x80
8x90
2x5x100

palms-up chins 3s
2x8xBW
7xBW

preacher curl 3s
8x31
2x6x35 PR

BB curl 3s
8x40
6x45
8x40

one arm DB curl, elleboog steunend op 60° bankje 3s
8x16
6x16
4x20 PR

21 2s
25kg
30kg

Comment:
Tempo lag weer vrij hoog (33 sets in 55 minuten), zeker bij de squats, was een soort interval training :D Maar ik vind het wel lekker zo. Biceps zijn nog niet op hun oude niveau (vooral BB curl, PR is 10x45), maar zal niet lang meer duren. Gewicht bij full squat is dus te laag, maar dieper kan ik echt niet meer zakken. Maar met 2x in de week vanaf nu, moet dat wel goedkomen.

nette training, brutal calve raises

schouders, rug en traps, 1u bezig geweest:

shoulder dislocates 4s
4x8

MP 9s
opwarming:
8x20
8x25
werksets:
8x35
2x7x40 PR
2x5x45
2x3x50

side raises 3s
2x8x16
5x18

bent-over side raises 3s
3x8x12

chins 4s
6xBW
hierna heeft er iemand mijn voet vastgehouden, want hij zei dat ik niet mocht slingeren (was niet echt overdreven, maar een beetje)
7xBW
8xBW
6xBW

front pulldown 3s
8x65
6x65
8x65 met hulp

BOR 3s
3x7x50

low pulley rows 4s
gewichten en reps ben ik vergeten

power shrugs 5s
2x6x100
4x110
hierna met straps:
6x110
5x120
grip was wat op na de rugtraining, maar ga vanaf nu alles met straps doen denk ik.

3 min stokdraaien

Terug
Naar boven