MuscleMeat

Chemical Ali 's log

Mooie Mp's !

schouders, rug en traps, 1u bezig geweest:

shoulder dislocates 4s
4x8

MP 9s
opwarming:
8x20
8x25
werksets:
8x35
2x7x40 PR
2x5x45
2x3x50

side raises 3s
2x8x16
5x18

bent-over side raises 3s
3x8x12

chins 4s
6xBW
hierna heeft er iemand mijn voet vastgehouden, want hij zei dat ik niet mocht slingeren (was niet echt overdreven, maar een beetje)
7xBW
8xBW
6xBW

front pulldown 3s
8x65
6x65
8x65 met hulp

BOR 3s
3x7x50

low pulley rows 4s
gewichten en reps ben ik vergeten

power shrugs 5s
2x6x100
4x110
hierna met straps:
6x110
5x120
grip was wat op na de rugtraining, maar ga vanaf nu alles met straps doen denk ik.

3 min stokdraaien

nice training bro' :thumbs:

Ik zou de straps alleen bij de echt zware gewichten gebruiken ;)

• Topic Starter Topic Starter
nice training bro' :thumbs:

Ik zou de straps alleen bij de echt zware gewichten gebruiken ;)

Maar zijn nog p*ssy-gewichten he ;)
Probleem is alleen dat ik dan minder reps doe door mijn grip ipv mijn traps. En ik dacht als ik de andere oefeningen gewoon zonder doe, zal mijn grip ook wel verbeteren. Of denk je dat ik anders later in de problemen ga komen, dus zelfs met straps falen op grip?

This might sound stupid but ... Talk ! Ik zou zeker niet bij elke oefening straps gaan gebruiken want dan gaat ten koste van je grip gaan , daarom zou ik zeggen probeer het eens met talk . Bij mij helpt het enorm hard .

goede training

keep it up bro

This might sound stupid but ... Talk ! Ik zou zeker niet bij elke oefening straps gaan gebruiken want dan gaat ten koste van je grip gaan , daarom zou ik zeggen probeer het eens met talk . Bij mij helpt het enorm hard .

word, magnesium doet wonderen, mja, dat mag je niet overal gebruiken

brute schouder/traps training!

ps; gewoon straps gebruiken bij traps zodra je last begint te krijgen, niet moeilijk doen je traint je grip al met zat andere oefeningen.

Ok, zal eens vragen of we talk/magnesium mogen gebruiken, maar heb het nog niemand zien doen bij ons, dus vrees er een beetje voor.
Als het niet kan, zal ik dus geen straps gebruiken bij de lichte gewichten, maar als ik begin te falen op grip, zal ik ze erbij halen, want shrugs zijn nogal een prioriteit voor mij.

Ok, zal eens vragen of we talk/magnesium mogen gebruiken, maar heb het nog niemand zien doen bij ons, dus vrees er een beetje voor.
Als het niet kan, zal ik dus geen straps gebruiken bij de lichte gewichten, maar als ik begin te falen op grip, zal ik ze erbij halen, want shrugs zijn nogal een prioriteit voor mij.

Effe afwachten, in de ene gym mag het, in de andere niet...

Ook goed je grip trainen, je kunt misschien static holds in je schema inpassen, grippers aanschaffen...

Effe afwachten, in de ene gym mag het, in de andere niet...

Ook goed je grip trainen, je kunt misschien static holds in je schema inpassen, grippers aanschaffen...

Ok, ga het morgen ff navragen en dit weekend wat lezen over grip training.

Vandaag 1u cardio gedaan en straks nog wat buik (als ik het niet vergeet, want dat gebeurt nogal eens)

rug foto's van 2,5 week geleden, kwam toen uit de cut. Ben ondertussen 4 weken aan het clean bulken.
Stats: 1m92 86kg BF 10%

Back double biceps:
6o0j62d.jpg

Poging tot latspread:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Punten waaraan ik moet werken hoor ik graag.
Ben ook nog gaan trainen vandaag, training post ik straks wel.

Ziet er al goed uit man :wl:

training deze morgen:
benen en borst, 1u:

full squat 7s
8x50
8x60
2x8x70
2x5x80
6x70

high pulls uit stand 3s
10x20
2x10x30

leg extension 2s
8x60
6x70

leg curl 3s
8x40
6x35
8x40

calf raises (zittend) 4s
2x8x90
?x100
5x110 PR

shoulder dislocates 4s
4x10

incline 30° BP 6s
opwarming:
8x45
werksets volgens Timed Total Tonnage 5x10 in 6min40s + laatste set:
10x60
10x65
10x70
8x65
10x60
=> totaal = 3070kg PR

incline 45° DB BP 3s
2x6x26
7x26

fleys 3s
3x8x18

2 min stokdraaien

Comment:
Benen gingen net iets beter dan woensdag, borst voelde minder aan, maar is al 9 dagen geleden en mijn schouders waren nog gaar van donderdag.

wow brutal back pose hoor, goede massa heb je al

nice training ook

@ buffels ciko en sanca: thanks, maar er is nog veel werk aan de winkel, moet nog 10-12 kg VVM pakken, nog wat droger en harder worden en dan wat aan mijn krachtstats werken en dan zal ik ongeveer tevreden zijn.
Of om het met Daft Punk te zeggen: harder better faster stronger :D
Een echt beest moet ik niet worden, meer zoiets:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
check die poten :eek:

morgen ga ik niet trainen of cardio (ben er nog niet uit, zie hieronder) en buik

Kan ik eigenlijk beter 1 complete rustdag nemen of dan toch maar cardio doen en iets meer eten tijdens mijn clean bulk? edit: dus 1 rustdag/week

dat is ook een echt beest al ;)

goodluck kerol :thumb:

Terug
Naar boven