MuscleMeat

Chemical Ali 's log

Goeie armen en schouders heb je al zeker , vind je lats dan weer iets minder maar misschien is de pose ietwat mislukt? Hoe zit het met die benen ?

• Topic Starter Topic Starter
Goeie armen en schouders heb je al zeker , vind je lats dan weer iets minder maar misschien is de pose ietwat mislukt? Hoe zit het met die benen ?

Benen zijn zeker niet super, maar ook niet zwaar uit verhouding, ze meten 59cm en boven het midden van de onderst binnenste kop 49cm, heb er wel een foto van, maar is echt met een raar persectief (van boven) en geeft nogal een vertekend beeld, spijtig want had graag een deftige gepost. Ben wel volop aan het squatten nu om ze bij/voor te trekken.
Wat die lats betreft, ben zeker geen poseerkraan, maar kan best zijn dat ze wat achterlopen tegenover schouders en armen. Maar groter kan nooit geen kwaad. Latspread kan denk ik beter, back double biceps is wel goed gelukt.
Eigenlijk zegt iedereen die mij irl ziet meestal dat alles vrij in verhouding is.

gisteren: rustdag, wel beetje buik gedaan
vandaag:
heerlijke trainig op het programma: schouders, traps en triceps en het was MP PR-time :cool:
trainingstijd: een klein uur

shoulder dislocates 4s
4x8

MP 8s
opwarming:
8x20
8x25
werksets:
10x35 PR
8x40 PR
6x45 PR
3x50
4x50 PR
9x35

side raises 3s
10x14
8x16
6x18

bent-over side raises 3s
8x12
2x10x12

power shrugs 4s
10x90
10x100 PR
8x110
6x120

triceps dips 8s
opwarming:
2x8xBW
werksets:
10x(BW+10)
8x(BW+20) PR
7x(BW+20)
5x(BW+20)
4x(BW+20)
8xBW

cable triceps extensions 4s
10x50
10x65
10x70
10x75

one arm DB triceps extensions 3s
3x10x14

bench dips 1s
30xBW

Comment:
Triceps ging iets minder, wat te snel gewicht verhoogt bij het dippen, cable triceps extensions in het begin te licht gedaan en de one arm DB triceps extensions wou ik nog eens proberen, maar voelde ze nog altijd in mijn elleboog, maar had geen zin om aan een andere oefening te beginnen dus maar voortgedaan. Dus triceps moet ik de volgende keer wat harder aanpakken. Ik ga nu de komende 2 weken ook iets hoger gaan in reps (6 à 10 ongeveer) en denk dat ik dan mss beter een paar setjes minder doe om de intensiteit hoog te houden.

Vette pr's :thumbs:

kerel :)

Ge zijt goe bezig, ik wist wel da ge van veel dingen op de hoogte was, maar als ik het hier zo lees, dan blijkt echt wel hoe grondig je alles uitpluist.
De helft van de afkortingen en benamingen die ge hier neertypt zijn mij nog onbekend, er is dus nog veeeeeel werk aan de winkel voor mij.
Ik hoop da R. me een deftig eetschema geeft en een goeie training, maar 'k ga nu ik dbb ken zeker hier eens kijken wa anderen van mijn schema's denken, binnenkort start ik ook met een logje (en anderzijds zie ik dit ook als de echte start van mijn bb-"carrière", de periode hiervoor was nie altijd even intensief en even doordacht, gewoon een basis leggen).

keep up the good work
Ik blijf uwe log volgen

Ik vind het anders wel sjiek dat je 20 kg add bovenop je gewicht (wat neem ik aan toch +80kg zal zijn ?) voor die dips . MP ' s zijn niet slecht (beter dan de mijne hoor ) maar had er meer van verwacht !
Anywy , keep up the good work .

kerel :)

Ge zijt goe bezig, ik wist wel da ge van veel dingen op de hoogte was, maar als ik het hier zo lees, dan blijkt echt wel hoe grondig je alles uitpluist.
De helft van de afkortingen en benamingen die ge hier neertypt zijn mij nog onbekend, er is dus nog veeeeeel werk aan de winkel voor mij.
Ik hoop da R. me een deftig eetschema geeft en een goeie training, maar 'k ga nu ik dbb ken zeker hier eens kijken wa anderen van mijn schema's denken, binnenkort start ik ook met een logje (en anderzijds zie ik dit ook als de echte start van mijn bb-"carrière", de periode hiervoor was nie altijd even intensief en even doordacht, gewoon een basis leggen).

keep up the good work
Ik blijf uwe log volgen

Ik leer ook nog elke dag bij en heb ook gewoon veel tijd verloren door dingen te proberen en uit te zoeken qua training en voeding, maar het voordeel is dat je daarna wel weet wat je wel en niet moet doen. Als je heel de tijd op schema's van een trainer traint heb je dat minder. R. zijn schema's zijn niet slecht, maar ik maak gewoon liever de mijne.
Ik heb 2 dingen geleerd:
1) voeding moet gewoon goed zijn. Maar moet je zelf beetje uitzoeken wat en hoe.
2) 100% knallen in de gym en niet naar daar gaan om een praatje te slaan.

Ik vind het anders wel sjiek dat je 20 kg add bovenop je gewicht (wat neem ik aan toch +80kg zal zijn ?) voor die dips . MP ' s zijn niet slecht (beter dan de mijne hoor ) maar had er meer van verwacht !
Anywy , keep up the good work .

Gewicht is nu een dikke 87kg, 's morgens en nuchter, dus in de gym rond de 90. Dips gingen gewoon minder dan vorige keer, daarom was ik niet tevreden.
MP moeten beter weet ik, maar doe ze nog maar 6 weken en elke training word ik een beetje sterker. Daarvoor altijd front press zittend in de smith gedaan - breezah-oefening dus, PR daar was 6x65kg en 1RM van 80kg.

je fysiek is veel beter als de mijne terwijl ik hoge stats heb:( oneerlijk:mad:

haha nee goed bezig hoor

je fysiek is veel beter als de mijne terwijl ik hoge stats heb:( oneerlijk:mad:

haha nee goed bezig hoor

Mijn stats: BP 110kg (maart 07), SQ 10x110 iets boven parallel (van de zomer) en DL 5x125. Eigenlijk zijn het gewoon mijn squat, DL en MP die zuigen, rest valt wel mee. Fysiek komt mss mede door de droogte, als ik een trui aan heb zie je met moeite dat ik train (heb ook een smal frame).

Die Mp moet hoger maar dat komt wel gezien je er nog maar een aantal weken mee bezig bent . Ben er ook sinds een weekje of 2 mee begonnen en zit aan 5x45 kilo . Hoop de 60 binnen de maand te bereiken .

Die Mp moet hoger maar dat komt wel gezien je er nog maar een aantal weken mee bezig bent . Ben er ook sinds een weekje of 2 mee begonnen en zit aan 5x45 kilo . Hoop de 60 binnen de maand te bereiken .

Zal wel lukken, succes in elk geval :thumbs:

Training van vandaag:
rug, biceps en buik (1u10min):

BOR 4s
10x45 PR
10x50 PR
8x55 PR
6x60 PR

low pulley rows 3s
10x55 PR
10x60 PR
8x65 PR

chins 3s
5xBW
6xBW
5xBW

front pulldown 4s
2x8x60
2x6x65

preacher curl 6s
8x27 (opwarming)
2x10x31
8x35 PR
6x37 PR
5x37

BB curl 4s
2x10x40
2x8x45

one arm DB curl, elleboog op 60° bankje 4s
2x10x16 PR
(links 8, rechts 6 + 2 met hulp)x18
(links 5, rechts 4)x20
-> ik ben rechtshandig, rechterarm is ook iets dikker, maar begin altijd met links

21 1s
35kg

buik

Comment:
Biceps ging lekker, rug voor het gevoel niet, maar gewichten waren blijkbaar wel erg netjes voor mij (vorige rugtraining was net omgekeerd, weinig gewicht, goed gevoel :rolleyes:)

lekker die bors he, heb ze vandaag ook gepakt

goede training man

peace

Doe je trouwens ook deadlifts?! Want de enige aanmerking die ik heb op je fysiek
na het bekijken van je foto's is dat je nog wel wat massa op je onderrug kan gebruiken.

lekker die bors he, heb ze vandaag ook gepakt

goede training man

peace

yep leuke oefening, ik doe ze wel vrij strikt, bijna horizontaal hangen.

Doe je trouwens ook deadlifts?! Want de enige aanmerking die ik heb op je fysiek
na het bekijken van je foto's is dat je nog wel wat massa op je onderrug kan gebruiken.

Goed gezien man,
in het begin paar maanden gedaan, dan hele tijd uit onwetendheid niet, sinds deze zomer weer mee begonnen. Nu een weekje of 2 geleden, omdat ik wat sukkel met mijn onderrug door een naar voor gekanteld bekken. Kwam door die spiertjes die van het bovenbeen naar de buik lopen (naam iets met ...psoa) die verkort waren. Intussen zijn deze op lengte. Maar onderrug zeurde nogal en ik dacht ik ga hem ff rust gunnen, want er moet ook 2x/week gesquat worden en dat is toch ff een prioriteit. Na volgende week ga ik hem weer in mijn schema opnemen, ben alleen nog aan het twijfelen tussen DL op rug- of benendag.

vandaag leg day + borst:

full squat 7s
10x50
10x60
2x8x70
6x80 PR
8x80 PR
fail@ 90
4x85 PR

hangclean 3s
10x30
4x50 kon nog wel een paar extra reps doen, maar techniek was niet meer goed en ik ben daaraan aan het werken
8x40

leg ext. 3s
8x65
7x70

leg curl 3s
8x35
8x40
5x45

calf raises (zittend) 4s
2x10x90 PR
6x100
7x100 PR

shoulder dislocations 4s
3x8 en 1x6

incline 30° BP 7s
opwarming:
9x45
7x55
Timed Total Tonnage 5x5 in 6min40s + laatste set:
5x75
5x80
5x85
(4 + 1 met hulp = 4,5)x85
(4 + 1 met hulp = 4)x80
=>totaal = 1902,5kg

incline 45° DB BP 3s
10x24
10x26 PR
8x28

fleys 3s
3x8x18

3 min stokdraaien

keep up the pr's!!!! :thumbs:

pr's vliegen de pan uit goedzo en nu doorgaan

Er is er eentje hard aan he gaan ! Mooie bench en fullsquat toch ook !

gaat lekker al die PR's kerel!

Terug
Naar boven