Phenochef
Huge Freak
- Waardering
- 263
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeie armen en schouders heb je al zeker , vind je lats dan weer iets minder maar misschien is de pose ietwat mislukt? Hoe zit het met die benen ?

Ik vind het anders wel sjiek dat je 20 kg add bovenop je gewicht (wat neem ik aan toch +80kg zal zijn ?) voor die dips . MP ' s zijn niet slecht (beter dan de mijne hoor ) maar had er meer van verwacht !
kerel
Ge zijt goe bezig, ik wist wel da ge van veel dingen op de hoogte was, maar als ik het hier zo lees, dan blijkt echt wel hoe grondig je alles uitpluist.
De helft van de afkortingen en benamingen die ge hier neertypt zijn mij nog onbekend, er is dus nog veeeeeel werk aan de winkel voor mij.
Ik hoop da R. me een deftig eetschema geeft en een goeie training, maar 'k ga nu ik dbb ken zeker hier eens kijken wa anderen van mijn schema's denken, binnenkort start ik ook met een logje (en anderzijds zie ik dit ook als de echte start van mijn bb-"carrière", de periode hiervoor was nie altijd even intensief en even doordacht, gewoon een basis leggen).
keep up the good work
Ik blijf uwe log volgen
Ik vind het anders wel sjiek dat je 20 kg add bovenop je gewicht (wat neem ik aan toch +80kg zal zijn ?) voor die dips . MP ' s zijn niet slecht (beter dan de mijne hoor ) maar had er meer van verwacht !
Anywy , keep up the good work .
je fysiek is veel beter als de mijne terwijl ik hoge stats heboneerlijk
haha nee goed bezig hoor
Die Mp moet hoger maar dat komt wel gezien je er nog maar een aantal weken mee bezig bent . Ben er ook sinds een weekje of 2 mee begonnen en zit aan 5x45 kilo . Hoop de 60 binnen de maand te bereiken .
)lekker die bors he, heb ze vandaag ook gepakt
goede training man
peace
Doe je trouwens ook deadlifts?! Want de enige aanmerking die ik heb op je fysiek
na het bekijken van je foto's is dat je nog wel wat massa op je onderrug kan gebruiken.
Er is er eentje hard aan he gaan ! Mooie bench en fullsquat toch ook !