XXL Nutrition

Chemical Ali 's log

• Topic Starter Topic Starter
vandaag: benen, borst (kalm) en RC (1u10min)

full squat 5s
12x50 PR
12x60 PR
10x70
10x80
10x85 PR
1ste 2 PR's zijn meer omdat ik normaal niet veel boven de 10 reps ga, laatste ben ik wel blij mee

leg ext 2s
2x12x60 PR

leg curl 3s
2x10x35
8x40

calf raises (zittend) 4s
12x90 PR
3x10x90

shoulder dislocates 3s
2x15
10

incline 30° BP 12s
12 setjes van 8 à 12 reps met 45 of 55kg, niet echt de moeite.
gewoon wat bloed rond gepompt en voorzichtig geweest voor mijn schouder, hopelijk kan ik mijn borst volgende week weer afbeulen.

Testosteron nation RC-routine 8s

2 min stokdraaien

Comment:
Benen deftig getraind, mss niet echt hoog volume, maar train ze 2x per week.
Borst aan lage intensiteit en RC-werk natuurlijk ook wel. Had achteraf niet echt het gevoel veel gedaan te hebben, baal er wel van dat ik die borst niet voor 100% kan doen momenteel.

Mooi volume op die squats .

vandaag rustdag, morgen ga ik voor de 10x40 en 8x45 MP

ben gaan trainen en heb het volgende gedaan:
schouders, triceps en traps (1u):

shoulder dislocates 3s
15
2x12

MP 9s
2x8x25
2x10x35
10x40 PR
8x40
8x45 PR
4x45
6x40

side raises 3s
12x12
10x14
12x14 PR

bent-over side raises 3s
12x12
?x?
?x14
zat wel een PR tussen, maar ben vergeten de welke juist

CGBP 6s
2x15x40
12x50
10x50
2x10x60

cable triceps extensions 4s
2x12x70 PR
2x10x80 PR

overhead cable triceps extensions 4s
2x10x40
8x40
10x40

power shrugs 5s
2x12x110
10x120
8x130 PR
7x130

2,5min stokdraaien

Damn net volume op die MP's ... Doe ik je niet na .
CGBP ook nice !

proficiat met al je PR's!

nette training

Damn net volume op die MP's ... Doe ik je niet na .
CGBP ook nice !

proficiat met al je PR's!

nette training

Bedankt jongens!

ff een update:
Mijn schouder is weer wat ontstoken (biceps-pees). Mijn vorige rustweek is mij goed bevallen en heb mij voorgenomen om na elke 7/8 weken trainen het een weekje rustig aan te doen. Geen week volledig rust, want dan moet ik er weer een beetje inkomen, maar gewoon 1-2x niet te intensief gaan trainen. Ben nu 7 weken bezig, dus ga mijn schouder nu wat laten rusten. Hopelijk is het daarna gedaan en kan ik weer voluit trainen. Volgende week ga ik 1-2x een lichte fullbody doen. Op de andere dagen doe ik 1u cardio, kan alleen maar goed zijn voor de conditie waardoor ik daarna weer intensiever kan trainen.
Vanmorgen dus 1 uurtje cardio gedaan.

Zo, dat zijn een flink zooitje PR's op deze pagina 'deload' ze volgende week.

Bedankt jongens!

ff een update:
Mijn schouder is weer wat ontstoken (biceps-pees). Mijn vorige rustweek is mij goed bevallen en heb mij voorgenomen om na elke 7/8 weken trainen het een weekje rustig aan te doen. Geen week volledig rust, want dan moet ik er weer een beetje inkomen, maar gewoon 1-2x niet te intensief gaan trainen. Ben nu 7 weken bezig, dus ga mijn schouder nu wat laten rusten. Hopelijk is het daarna gedaan en kan ik weer voluit trainen. Volgende week ga ik 1-2x een lichte fullbody doen. Op de andere dagen doe ik 1u cardio, kan alleen maar goed zijn voor de conditie waardoor ik daarna weer intensiever kan trainen.
Vanmorgen dus 1 uurtje cardio gedaan.

Goed idee van die rust . Zou dat ook moeten doen , maar ik kan het gewoon niet . Maar ga je niet serieus afvallen met al die cardio ? Of vind je dat niet erg ?

Zo, dat zijn een flink zooitje PR's op deze pagina 'deload' ze volgende week.

deload, is het woord waar ik naar zocht, mooie omschrijving voor rust :D

Goed idee van die rust . Zou dat ook moeten doen , maar ik kan het gewoon niet . Maar ga je niet serieus afvallen met al die cardio ? Of vind je dat niet erg ?

Afvallen, ik denk het niet. Spier zal je niet verliezen door een weekje minder te trainen als de voeding in orde is.
Mss verlies ik een kg of zo, maar dat zal dan wel vocht en vet zijn. Boeit mij tegenwoordig niet echt meer hoe veel ik weeg, de spiegel telt. Vroeger stond ik alle dagen op de weegschaal en was het van leuk een kg bij, nu kijk ik naar aantal kg VVM en vetpercentage.

deload/herstel-week: training 1 (1u10)

leg press 7s
12x100
6x12x125

shoulder dislocates 3s
3x15

low pulley rows 6s
12x40
5x12x50

overhead cable tric ext 6s
12x30
5x12x35

high pulley one arm cable curl 6s
5x12x15
10x15

DB press (schouders) 6s
12x8
5x12x10
belachelijk licht, maar mijn pees moet zo snel mogelijk genezen

DB shrugs 5s
5x10x32

buik

Comment:
Ben al aan het aftellen naar de dag dat mijn schouders genezen zijn, kan ik er tenminste weer voluit tegenaan gaan.

Hoe gaat het met die schouders maat ?

Heb wat lopen zoeken naar oefeningen waarbij ik niets voel, want een pees geneest enorm slecht en als je met pijn verder traint (wat ik wel zou doen, moest ik mij niet inhouden) wordt het alleen maar slechter. Is nog niet beter dan vorige week. Rechtse is ergst, linkse bijna niets alleen als ik train zou ik eens wat voelen links.

Mjah sucks bigtime ... Kan je squatten ? Anders zou ik zeggen focus je wat op LB ...

jep squatten gaat, anders idd ff wat LB focus werk, goed idee.
normaal ging ik deze week maar 2 keer trainen, om de rest ook wat te laten rusten, maar benen raken niet snel overtraind.
ok, morgen ga ik benen afbeulen.

Je kan 3 keer trainen met telkens een dag rust ... En varieer in je squats en deadlifts . Succes!

van de week dan dus woensdag en vrijdag, vanaf volgende week maandag, woensdag, vrijdag, tussendoor wel ff wat pijnvrije UB :D
DL weet ik niet of zal gaan, hangt toch een best gewicht aan je schouder, deze week ga ik mij nog wel redden met squatten etc, volgende week wel eens proberen.

zo daarnet benen afgebeuld:

deload/herstel-week: intermezzo :D - benentraining (45min)

full squat 7s
10x50
10x60
?x70
2x8x80
2x5x90 PR

leg press 3s
10x175
8x200
6x225

leg extension 3s
12x60
8x70
6x80

leg curl 5s
2x10x35
8x35
2x8x40

calf raises (zittend) 6s
3x10x90
2x8x100 PR
10x90

2 min stokdraaien

Comment:
Was al van vorige week woensdag geleden dus benen hebben genoeg rust gehad. Was een deftige training, tempo nog iets hoger en het is helemaal goed.

update:
Ga niet meer posten in dit topic. Als mijn schouder weer in orde is en ik terug op alle spiergroepen 100% kan knallen open ik wel een nieuwe.
Ondertussen hou ik me wel bezig met LB en wat cardio.

Terug
Naar boven