jordy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
g-men zei:

ded.cop zei:insanegirl!!! leuk te zien dat je nog steeds traint (thump). lekkere squat al maar ook je bench vind ik niet verkeerd hoor. Sterk team jullie... the insane team hehe.
succes met het behalen van je doelen

verder zit het met mijn grip in de handen bij deadliften nog niet relaxt, word vanzelf wel weer sterker.
en ik geen zin had om te wachten

:scared:nice, hoe oud was die kerelCheta zei:vanavond
cable pulldown
3x12 smal 35kg
3x12 breed 35kg
bench
1x10 35kg
jongen wilde mee benchen: mooi had ik gelijk spotter en kon ik een keer wat zwaarder.
1x5 45kg
1x3 55kg ( laatste twee zat ie met ze handen aan dus telt eigelijk niet)
1x8 35kg ( heel langzaam naar beneej en iets sneller omhoog, laatste herhaling met hulp)
dumbbell bench
3x10 14kg ( laatste 2 sets met hulp)
Met benchen benchte ie hetzelfde en toen ik dumbbell benchuhs deed deed ie flyes met hetzelfde gewicht alleen minder herhalingen. Motiveerde me behoorlijk. Kerel nog stoer praten dat ie keer 80kg had gebencht.. ik geloofde der nix van. Aardige jongen, dus ik zei der nix van. Leuk om keer samen te trainen had al wel eens eerder met em gedeadlift.. hij kon me toen net niet bijhouden. Altijd mooi![]()
seated row
3x12 35kg
buikspieren
cardio
3 min opwarmen
7 min 7,5
10 min 8,5
5 min uitlopen
10 min wave. leek nergens op
toen ik nog even daar op de weegschaal stond woog ik +- 77kg damnn
even wat minder eiwitten komde dagen en misschien wat minder eten, teveel puistjes/winden.. jak
:scared:
18fitie zei:

Santino88 zei:Teveel puistjes komaan gast gaan voor die spiermassa!
Waarom doe je trouwens rug/borst door elkaar?
Wat is die wave shit trouwens?
Santino88 zei:Teveel puistjes komaan gast gaan voor die spiermassa!
Waarom doe je trouwens rug/borst door elkaar?
Wat is die wave shit trouwens?