Fitness Seller

Contest Log Contestlog Vypaw BTMC 2023

• Topic Starter Topic Starter
Hamstring verrekt tijdens trainen rip

Deze week qua kracht gaat echt heel hard
Echt 3-7 reps op topsets, geen idee waar het vandaan komt lol

Gewicht is gemiddeld 100 gram hoger tov vorige week dus vermoed dat calorieën omhoog gaan vanaf volgende week

Had na 5 dagen wel wat hoger gewicht verwacht van de gear, maar wel een prestatie namelijk:

Nog steeds abs (en ab veins)

Gyno begint wel wat meer op te spelen dus denk ook dat we tamoxifen toe gaan voegen om het terug te brengen

Zou nog niet gelijk Nolva nemen, ff aankijken. je neemt ook 400mg mast ew en 50mg Provi ed. Zou dan eerder je test op 300mg zetten ipv 350mg.

Zou nog niet gelijk Nolva nemen, ff aankijken. je neemt ook 400mg mast ew en 50mg Provi ed. Zou dan eerder je test op 300mg zetten ipv 350mg.
Ja ik wacht even af wat coach zegt
Maar had sowieso al gyno

Alleen vind ik het klein beetje gyno het niet waard om me weer zo vertyfd te voelen door de SERMS

Gaat lekker, goede belichting ook wel

Hamstring verrekt tijdens trainen rip

Deze week qua kracht gaat echt heel hard
Echt 3-7 reps op topsets, geen idee waar het vandaan komt lol

Gewicht is gemiddeld 100 gram hoger tov vorige week dus vermoed dat calorieën omhoog gaan vanaf volgende week

Had na 5 dagen wel wat hoger gewicht verwacht van de gear, maar wel een prestatie namelijk:

Nog steeds abs (en ab veins)

Gyno begint wel wat meer op te spelen dus denk ook dat we tamoxifen toe gaan voegen om het terug te brengen
Isbie vorm nog wel hetzelfde omdat je opeens zulke grote stappen maakt? Zelfde tempo zelfde rom etc? Want die hamstring kan ook een teken zijn dat er iets niet lekker is gegaan. Want 3 tot 7 reps extra is eigenlijk niet mogelijk als je altijd tot failure traint.

Alleen vind ik het klein beetje gyno het niet waard om me weer zo vertyfd te voelen door de SERMS
Oke...dus eigenlijk doe je alsof je 'gek' bent want het zou natuurlijk ook kunnen verergeren als je het blijft negeren of zijn de upcoming gains dat wel waard en...hoop je dat de gyno opeens als sneeuw voor de zon zal verdwijnen?

Het jouw keuze en jouw lichaam...maar naast de acne/puisten heb je er toch weer een vervelende bijwerking / probleempje bij, denk ik dan.

Ik zou als jou was hier toch wat wijzer mee omgaan...al kan ik jouw gedrevenheid waarderen, het is mooi om progressie te zien/maken maar wil niet je te snel teveel als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik weet zelf ook dat het lastig is of kan zijn...om de juiste beslissingen te nemen als de mind iets anders wilt dan het lichaam nodig heeft.

Oke...dus eigenlijk doe je alsof je 'gek' bent want het zou natuurlijk ook kunnen verergeren als je het blijft negeren of zijn de upcoming gains dat wel waard en...hoop je dat de gyno opeens als sneeuw voor de zon zal verdwijnen?

Het jouw keuze en jouw lichaam...maar naast de acne/puisten heb je er toch weer een vervelende bijwerking / probleempje bij, denk ik dan.

Ik zou als jou was hier toch wat wijzer mee omgaan...al kan ik jouw gedrevenheid waarderen, het is mooi om progressie te zien/maken maar wil niet je te snel teveel als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik weet zelf ook dat het lastig is of kan zijn...om de juiste beslissingen te nemen als de mind iets anders wilt dan het lichaam nodig heeft.
Net wat je wilt, als je later graag een dure operatie wilt ondergaan zou ik idd lekker niks tegen de gyno doen.

Isbie vorm nog wel hetzelfde omdat je opeens zulke grote stappen maakt? Zelfde tempo zelfde rom etc? Want die hamstring kan ook een teken zijn dat er iets niet lekker is gegaan. Want 3 tot 7 reps extra is eigenlijk niet mogelijk als je altijd tot failure traint.
Denk dat ik nu eindelijk helemaal gewend ben aan de nieuwe gym en apparatuur en dat ik nu echt aan het plussen ben.

Die hamstring was eigen schuld, slecht geslapen (voor het eerst in maanden) door werk. En niet super goed opgewarmd.

Zou je door die continue strijd tegen (soms niet te milde) bijwerkingen óf je stacks óf je doseringen niet een keer goed onder de loep nemen? Dit lijkt mij niet echt leuk kuren.

Zoals ik al zei ik wacht even af wat coach zegt. Ik voelde me de andere keer aardig vertyfd door de nolva. Maar dat had ook de roaccutane kunnen zijn die ik er toen naast runde. Vorige keer heb ik raloxifeen gebruikt en was mn gyno binnen 2 weken al weer weg.

Soms irritant dat ik meerdere variabelen tegelijk heb gehad waardoor het lastig voor mij te tracken is.

Net wat je wilt, als je later graag een dure operatie wilt ondergaan zou ik idd lekker niks tegen de gyno doen.
Ik wil sowieso die gyno operatie gaan doen in de toekomst. Daarbij is de gyno nu lichtelijk zichtbaar. Maar de tepel is gevoelig weer. Wellicht is het ook een flare up van cruise naar blast. Dat heb ik ook al een keer gehad.

Zou je door die continue strijd tegen (soms niet te milde) bijwerkingen óf je stacks óf je doseringen niet een keer goed onder de loep nemen? Dit lijkt mij niet echt leuk kuren.
De acne was denk ik puur door de tren olie.
Gezien ik geen enkele kuur daarvoor ongeacht dose veel acne klachten had.

Dat is eigenlijk de meest fucked up bijwerking ook geweest.

Als ik nou na deze kuur weer vol acne zit en b*ch titties heb ga ik wel op tennis ofzo tho :roflol:

Agreed. Vind sides de ellende echt niet meer waard. "vroeger" was 't zweten van tren en de Parkinson van Clen hardcore, nu moet ik er niet meer aan denken. Een keer wat vocht is onvermijdelijk maar alles meer dan dat, ook mentale sides, is 't niet meer waard.

Agreed. Vind sides de ellende echt niet meer waard. "vroeger" was 't zweten van tren en de Parkinson van Clen hardcore, nu moet ik er niet meer aan denken. Een keer wat vocht is onvermijdelijk maar alles meer dan dat, ook mentale sides, is 't niet meer waard.
Ik ga het deze blast nog een keer aankijken

Maar de gains op cruise+ zijn ook gewoon meer dan prima

Vooral als je dan niet 400 sides hebt, waar je weer shit voor moet nemen, dat je lichaam weer fucked

Ik ga het deze blast nog een keer aankijken

Maar de gains op cruise+ zijn ook gewoon meer dan prima

Vooral als je dan niet 400 sides hebt, waar je weer shit voor moet nemen, dat je lichaam weer fucked
Snap je wel hoor. Heb ook nog 4 of 5x tren/nandrolone/orals geprobeerd ondanks dat ik eigenlijk wel wist dat ik er darmontstekingen aan over hield. 😂 Op een gegeven moment kwam die switch en nu is 't echt alleen nog spul waar ik geen sides van heb dus voor mij qua AAS test, mast, bold en eventueel DHB.

Snap je wel hoor. Heb ook nog 4 of 5x tren/nandrolone/orals geprobeerd ondanks dat ik eigenlijk wel wist dat ik er darmontstekingen aan over hield. 😂 Op een gegeven moment kwam die switch en nu is 't echt alleen nog spul waar ik geen sides van heb dus voor mij qua AAS test, mast, bold en eventueel DHB.
Recentelijk nog goeie DHB gehad?

Kcals geupped naar
3300 TD
3200 NTD

Week 2 van blast

Vanochtend gewicht 78,7 maar ben uitgeschoten met hele zoute kruiden met meal preps, dus denk dat komende 3 dagen vertekend beeld gaat geven.

Merk mentaal dat ik wel iets prikkelbaarder ben in het verkeer

Gewicht blijft nog steeds erg stabiel rond de 77,7ish

2e week cycle nu

C7FAD650-5C8F-4984-B70A-DF0AED8F9BBE.jpeg

Vascularity gaat wel hard

Precies een jaar tussen ook

694CEFA7-40F0-4EA3-9136-710BDDE9AC68.jpeg

Nog steeds even scheve connectie :roflol:

Terug
Naar boven