- Waardering
- 27.779
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Gramps HRT is 3iuHahaha oh ja ik hoor juist
Liever 2iu hg gh dan 5iu ug gh![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gramps HRT is 3iuHahaha oh ja ik hoor juist
Liever 2iu hg gh dan 5iu ug gh![]()

Ik zet nu 3iu2iu op je 25e is zo zonde van je centen imo. Dat is net iets meer dan replacement dose voor de gemiddelde gezonde man van 25.
Als jij legit trt zet, dus waardoor je waarden gewoon gemiddeld zijn, maak je echt niet meer gains dan wanneer je zonder trt gemiddelde waarden hebt. Iig niet merkbaar. Maargoed, er zal vast een debiel onderzoek zijn gedaan onder mensen die single leg squats op bosuballen doen dat aangeeft dat 't wel zo is haha.Ik zet nu 3iu
Maar 2iu “zonde”, ook met trt op 25e jarige leeftijd maak je meer gains dan eigen test doordat de waarden stabieler blijven
Lijkt mij met GH net zo dan toch?
Als jij legit trt zet, dus waardoor je waarden gewoon gemiddeld zijn, maak je echt niet meer gains dan wanneer je zonder trt gemiddelde waarden hebt. Iig niet merkbaar. Maargoed, er zal vast een debiel onderzoek zijn gedaan onder mensen die single leg squats op bosuballen doen dat aangeeft dat 't wel zo is haha.
fair enoughIk vind 3iu een prima dose voor nu en heb ook echt wel het idee dat mn lichaam er een stuk anders uitziet, ben dan ook wel nieuwsgierig als ik kap hoe snel die look dan al weer weg zaktIk ben begin 30 nu en heb best een tijd op 3.3 iu hgh gezeten. Voor m'n gevoel bleef ik ietsje makkelijker wat droger en m'n olifantenhuid werd ietsje dunner maar dat was zo minimaal. Vanaf 5 iu ging de look wel echt veranderen en had ik, in combinatie met aas en slin, wel 't idee dat het nut had.
Slecht slapen heeft altijd invloed op je gains ook al zet je 4 gram AAS. Er zit, als ik me niet vergis, zelfs nauwelijks verschil in gains tussen midrange test waardes en hoge natuurlijke waardes. Laat staan of je nou 15 scoort door je natty aanmaak of door trt. Heb ik 't again wel over legit trt, dus niet 200 test + 100 primo wat tegenwoordig ook trt is. Of als je naar de UK top kijkt 2 gram test en een gram bold. Trt bro.fair enough
Ja mij lijkt t meer trt = stabieler dan eigen productie = netto meer gains
Als je bijv. slecht slaapt etc heeft dat geen invloed als je trt doet, wel als je natuurlijke productie hebt
Dus idem voor GH
Eigen productie wordt beinvloed door externe factoren
Zet je t zelf => netto meer winst
Sta je er een keer helemaal op hou je je pyama broek aanOchtendgewicht: 77,9kg
Startpunt blast:
![]()
Latspread still shitty af
Eens kijken of we nog mooie gains kunnen maken komende maand voordat de contest eindigt![]()
Hahahaha ja benen foto komt er nog aanSta je er een keer helemaal op hou je je pyama broek aan
Als je een start punt wilt laten zien show dan alles
Maar goed lean om mee te starten. Succes!

Vind hem zelf lelijk doordat ik zo scheef sta
waarom zet je je benen dan niet gewoon naast elkaar? want je leunt op je rechterbeen je gaat zelf schreef staan.Vind hem zelf lelijk doordat ik zo scheef sta
Moet dat echt gaan fixen want heb dat bijna bij al mn poses (al valt het bij sommige minder op)
En de oneven lats maken t helemaal scheef
Let maar op hoe snel die taille verdwijntSucces met je Blast dikkieMooie bouw heb je met slanke taille

Had toen ter tijd posing les en dat was met 1 been naar achter en alles aanspannen voor de double back bicep & lat spreadwaarom zet je je benen dan niet gewoon naast elkaar? want je leunt op je rechterbeen je gaat zelf schreef staan.
Vind je latspread namelijk juist 1 van je betere poses hier
Lat spread is juist je beste pose, alleen traps relatief dun.Ochtendgewicht: 77,9kg
Startpunt blast:
![]()
Latspread still shitty af
Eens kijken of we nog mooie gains kunnen maken komende maand voordat de contest eindigt![]()
Die heb ik heel mn leven geskipt dus dat klopt hahahaLat spread is juist je beste pose, alleen traps relatief dun.

Schouders lijken daardoor wel weer breder...Die heb ik heel mn leven geskipt dus dat klopt hahaha