AndroidHealthClinic

Contest Log Contestlog Vypaw BTMC 2023

2iu op je 25e is zo zonde van je centen imo. Dat is net iets meer dan replacement dose voor de gemiddelde gezonde man van 25.

• Topic Starter Topic Starter
2iu op je 25e is zo zonde van je centen imo. Dat is net iets meer dan replacement dose voor de gemiddelde gezonde man van 25.
Ik zet nu 3iu

Maar 2iu “zonde”, ook met trt op 25e jarige leeftijd maak je meer gains dan eigen test doordat de waarden stabieler blijven

Lijkt mij met GH net zo dan toch?

Ik zet nu 3iu

Maar 2iu “zonde”, ook met trt op 25e jarige leeftijd maak je meer gains dan eigen test doordat de waarden stabieler blijven

Lijkt mij met GH net zo dan toch?
Als jij legit trt zet, dus waardoor je waarden gewoon gemiddeld zijn, maak je echt niet meer gains dan wanneer je zonder trt gemiddelde waarden hebt. Iig niet merkbaar. Maargoed, er zal vast een debiel onderzoek zijn gedaan onder mensen die single leg squats op bosuballen doen dat aangeeft dat 't wel zo is haha.

Ik ben begin 30 nu en heb best een tijd op 3.3 iu hgh gezeten. Voor m'n gevoel bleef ik ietsje makkelijker wat droger en m'n olifantenhuid werd ietsje dunner maar dat was zo minimaal. Vanaf 5 iu ging de look wel echt veranderen en had ik, in combinatie met aas en slin, wel 't idee dat het nut had.

Als jij legit trt zet, dus waardoor je waarden gewoon gemiddeld zijn, maak je echt niet meer gains dan wanneer je zonder trt gemiddelde waarden hebt. Iig niet merkbaar. Maargoed, er zal vast een debiel onderzoek zijn gedaan onder mensen die single leg squats op bosuballen doen dat aangeeft dat 't wel zo is haha.
:roflol: fair enough

Ja mij lijkt t meer trt = stabieler dan eigen productie = netto meer gains

Als je bijv. slecht slaapt etc heeft dat geen invloed als je trt doet, wel als je natuurlijke productie hebt

Dus idem voor GH
Eigen productie wordt beinvloed door externe factoren

Zet je t zelf => netto meer winst

Ik ben begin 30 nu en heb best een tijd op 3.3 iu hgh gezeten. Voor m'n gevoel bleef ik ietsje makkelijker wat droger en m'n olifantenhuid werd ietsje dunner maar dat was zo minimaal. Vanaf 5 iu ging de look wel echt veranderen en had ik, in combinatie met aas en slin, wel 't idee dat het nut had.
Ik vind 3iu een prima dose voor nu en heb ook echt wel het idee dat mn lichaam er een stuk anders uitziet, ben dan ook wel nieuwsgierig als ik kap hoe snel die look dan al weer weg zakt

:roflol: fair enough

Ja mij lijkt t meer trt = stabieler dan eigen productie = netto meer gains

Als je bijv. slecht slaapt etc heeft dat geen invloed als je trt doet, wel als je natuurlijke productie hebt

Dus idem voor GH
Eigen productie wordt beinvloed door externe factoren

Zet je t zelf => netto meer winst
Slecht slapen heeft altijd invloed op je gains ook al zet je 4 gram AAS. Er zit, als ik me niet vergis, zelfs nauwelijks verschil in gains tussen midrange test waardes en hoge natuurlijke waardes. Laat staan of je nou 15 scoort door je natty aanmaak of door trt. Heb ik 't again wel over legit trt, dus niet 200 test + 100 primo wat tegenwoordig ook trt is. Of als je naar de UK top kijkt 2 gram test en een gram bold. Trt bro.

Maar goed, uiteindelijk zal 't meeste in je kop zitten. Als iemand door trt zichzelf kan aanpraten dat ie zich beter voelt ook al zijn testwaardes 't zelfde zal ie allicht beter en harder trainen ergo meer gains.

Vanaf morgen dus blasten, krijg dan ook m'n nieuwe calorieën binnen.

EAA's en intra carbs zijn op dus heb deze op MyProtein besteld, de EAA's daar zijn voornamelijk echt belachelijk goedkoper tov concurrenten.

Weekgemiddelde is nu 77,8kg waar die de week ervoor nog op 76,6 lag.

Feedback van trainingen verwerkt qua vorm.

Train nu op zaterdagen in de gym waar ik werk omdat de gym waar ik normaal sport dicht is nadat ik klaar ben met werken.
Ik wil wel zo consistent mogelijk de dagen aanhouden en trainingen aanhouden. Dus doe ik zaterdag altijd pull/bicep met die equipment.
Hebben daar een lat pulldown en row met 2 katrollen dus kan daar weer de rugoefeningen doen die ik in m'n eigen gym niet kon doen wat wel nice is.

Heb oprecht nog nooit zo autistisch geleefd als nu lol

Ochtendgewicht: 77,9kg

Startpunt blast:

?hash=35d7b1678ce51de36bfc8b49d377f503.png

Latspread still shitty af

Eens kijken of we nog mooie gains kunnen maken komende maand voordat de contest eindigt :p

Bijlagen

• 1690800151834.png
    1690800151834.png
    500,8 KB · Weergaven: 438
Ochtendgewicht: 77,9kg

Startpunt blast:

?hash=35d7b1678ce51de36bfc8b49d377f503.png

Latspread still shitty af

Eens kijken of we nog mooie gains kunnen maken komende maand voordat de contest eindigt :p
Sta je er een keer helemaal op hou je je pyama broek aan :P
Als je een start punt wilt laten zien show dan alles :P

Maar goed lean om mee te starten. Succes!

Kuur is trouwens iets anders dat ik ik zei:

350 test
400 mast
200 npp
50 proviron

Kcals blijven voorlopig hetzelfde gezien gewicht mooi toeneemt

Succes met je Blast dikkie :flexbiceps: Mooie bouw heb je met slanke taille

Vind hem zelf lelijk doordat ik zo scheef sta

Moet dat echt gaan fixen want heb dat bijna bij al mn poses (al valt het bij sommige minder op)

En de oneven lats maken t helemaal scheef
waarom zet je je benen dan niet gewoon naast elkaar? want je leunt op je rechterbeen je gaat zelf schreef staan.
Vind je latspread namelijk juist 1 van je betere poses hier

Succes met je Blast dikkie :flexbiceps: Mooie bouw heb je met slanke taille
Let maar op hoe snel die taille verdwijnt :roflol:

waarom zet je je benen dan niet gewoon naast elkaar? want je leunt op je rechterbeen je gaat zelf schreef staan.
Vind je latspread namelijk juist 1 van je betere poses hier
Had toen ter tijd posing les en dat was met 1 been naar achter en alles aanspannen voor de double back bicep & lat spread
Zo doende dat dat er een beetje is in gebleven

Overigens afgelopen 2 dagen pre genomen
2 dagen diarree :roflol:

Merk nu pas hoe gevoelig mn maag is voor shit (logisch ook ivm erfelijk gedoe)

No wonder dat ik zoveel problemen had in mn bulks

Zodra ik een cheat meal eet of teveel cafeïne neem, of te snel eet/te weinig kauw heb ik gelijk hinder ervan

Volgende week split diensten draaien dus hoop de 8 uur slaap te redden maar gaat wel lastig worden, dat zijn dan factoren waar ik nu wel om stress, idem voor meal timing die week. Ik wil nu alles zo perfect aanpakken dat wanneer het niet lukt ik mezelf gek praat. Terwijl dat nergens voor nodig is.

Elke dag 10k stappen, 15 min cardio haal ik wel easy

Kracht gaat goed, meal timing gaat goed alleen is soms savonds ivm werk even puzzelen

Slaap gaat ook lekker, ben ook (weer) gestopt met blowen en heb instant betere slaap.

Ene dag voelt mn shape echt goed aan en ben ik er hlij mee, andere dag draag ik het liefst heel de dag alleen maar oversized shit en voel ik me onzeker.

Ochtendgewicht blijft nu redelijk stabiel.

Kuur aimen we nu voor 12 weken.

Trainingen loggen vind ik echt niet zoveel meerwaarde bieden, ook voornamelijk omdat ik alles nu met pen en papier doe.

Ik gebruik deze log meer als dagboek :P

Terug
Naar boven