AndroidHealthClinic

Contest Log Contestlog Vypaw BTMC 2023

Ligt denk ik ook aan de wedstrijd
Vond Siggi’s best een aardig niveau

Wil ook wel echt mee doen om te winnen, maar sta tegelijk dan ook het liefst ook tegen echt goede competitie

Anders voelt het alsnog niet echt als een win
Is het ook. Maar denk oprecht dat je prima in de top 5 past en hoe je dan uiteindelijk gaat eindigen ligt aan posing en aandacht trekken.
Alles moet staan als een huis. En met posing wordt je ook harder en harder.
Natuurlijk als er een monster staat zal je het moeilijk hebben. Maar gaat niet enkel om spiermassa maar om classic looks, symmetrie, hardheid en hoe droog je oogt.
Classic looks is volgens mij prima afgevinkt en symmetrie ben je hard mee bezig. (lats was volgens mij een dingetje waar je onzeker over was)
Hardheid en droog staan daar kan je aan werken.

• Topic Starter Topic Starter
Is het ook. Maar denk oprecht dat je prima in de top 5 past en hoe je dan uiteindelijk gaat eindigen ligt aan posing en aandacht trekken.
Alles moet staan als een huis. En met posing wordt je ook harder en harder.
Natuurlijk als er een monster staat zal je het moeilijk hebben. Maar gaat niet enkel om spiermassa maar om classic looks, symmetrie, hardheid en hoe droog je oogt.
Classic looks is volgens mij prima afgevinkt en symmetrie ben je hard mee bezig. (lats was volgens mij een dingetje waar je onzeker over was)
Hardheid en droog staan daar kan je aan werken.
Denk dat hardheid en droog staan wel goed moet komen

Wellicht lastig om nu al een uitspraak over te doen, maar snel droog staan lukte altijd al wel

Alleen ben nooit wedstrijddiep gegaan natuurlijk

Denk dat hardheid en droog staan wel goed moet komen

Wellicht lastig om nu al een uitspraak over te doen, maar snel droog staan lukte altijd al wel

Alleen ben nooit wedstrijddiep gegaan natuurlijk
dat is elke keer weer net een andere route om te bewandelen.
Beter tijd nemen en op tijd klaar staan dan tekort en alles op alles moeten zetten met de nodige spiermassa verlies.

Volgend jaar Classic bij Benelux/Siggi’s hoopte ik

Maar hoe serieuzer ik bezig ben met mn fysiek hoe meer ik eigenlijk niet op podium wil en des te meer ik wil bouwen

Ben echt intens blij dat ik niet mee heb gedaan vorig jaar want als ik nu terug kijk op mn tysiek vond ik hem echt erg slecht

Ga het sowieso niet winnen op massa, maar mn fysiek begint qua verhoudingen wel steeds beter te worden en dat geeft me hoop

Denk ook voornamelijk dat ik het moet gaan hebben van mn conditionering en ratio’s.
Zou leuk zijn man, Siggi voor mij ook de aim 2024. Al zullen we niet dezelfde lengteklasse staan wss.

Las dat je laatst pre had genomen en er slecht op ging(vertering/bloat)Ik heb dit ook best vaak eigenlijk, neem je nu niks voor je training?

Las dat je laatst pre had genomen en er slecht op ging(vertering/bloat)Ik heb dit ook best vaak eigenlijk, neem je nu niks voor je training?
Ik neem nu minder pre/cafeïne.
Ik merk dat zodra ik boven de 300mg cafeïne kom (wat je dus al snel hebt met 1 scoop pre) ik gelijk last van darmen heb.
Of als ik bijvoorbeeld 2-3 zero monsters drink (denk door de hoeveelheid sweeteners)
Dus nu neem ik meestal gewoon 1 blik monster van te voren of 1 scoop pre. Maar zelfs met 1 scoop pre is m'n ontlasting niet echt top. Dus als deze pot op is ga ik het niet meer kopen ook.

Weight jump naar 79,6kg vandaag.

Vorige week m'n vrije meal gehad, iets uit de hand gelopen en rond de 2000 kcal gegeten waar ik normaal 1300 kcal eet voor een vrije meal.

Maakt de weight gain ook weer lastiger te tracken, dus ga het nu steady rond de 1300 houden.

Wil ten slotte niet weer m'n offseason verknallen door te snel te veel eten :p

Daarentegen begint m'n libido eindelijk weer op te komen dagen.

No fucking joke, heb 7+ weken amper libido gehad

Zodra ik ab veins heb kan ik volgens mij gewoon fluiten naar m'n libido, nu zijn ze langzaam aan het vervagen en m'n libido begint weer langzaam terug te kruipen
Voorheen ging ik veel sneller in vet % omhoog dus had ik er minder last van, maar dit was wel ff taai

(En het is natuurlijk begin week 3 van blast, dus dat zal ook wel z'n ding doen)

Begin wel echt goed vol te lopen, 1 nieuw puistje gehad op m'n nek maar voorderest blijft acne weg. Pumps zijn goed, kracht gaat heeel lekker en begin ook steeds meer feel met m'n oefeningen te krijgen.
Morgen Pull/Hams, meest vervelende dag omdat ik soms nog worstel met bepaalde set-ups en feeling.

Ik neem nu minder pre/cafeïne.
Ik merk dat zodra ik boven de 300mg cafeïne kom (wat je dus al snel hebt met 1 scoop pre) ik gelijk last van darmen heb.
Of als ik bijvoorbeeld 2-3 zero monsters drink (denk door de hoeveelheid sweeteners)
Dus nu neem ik meestal gewoon 1 blik monster van te voren of 1 scoop pre. Maar zelfs met 1 scoop pre is m'n ontlasting niet echt top. Dus als deze pot op is ga ik het niet meer kopen ook.
Zou je de monster niet eens dumpen. En gewoon zero cola, Fanta, 7up in de plaats.
Of gewoon echt hardcore en kraanwater hahahaha

Zou je de monster niet eens dumpen. En gewoon zero cola, Fanta, 7up in de plaats.
Of gewoon echt hardcore en kraanwater hahahaha
Vind Monster erg lekker en het stilt mn honger goed

Mn eetlust is namelijk nog steeds sky high en heb elke dag nog steeds het gevoel alsof ik in een zieke deficit zit

1AD66D93-D399-417C-8C95-3128F36CC785.jpeg

3 maanden progress, +7kg

Slow but steady

Heb wel constant de drang om meer te eten, ik doe het niet maar de urge om af en toe te snacken is echt hoog

Vooral omdat ik dus die switch van IIFYM naar volledig clean heb gemaakt

Overigens week 3 van de blast en mentaal wel een switch

Ik zit echt vol haat/afgunst ofzo, kan het niet echt omschrijven

Ik erger mijzelf intens snel en mensen komen al gauw idioot over

Daarentegen ben ik opeens wel weer een stuk ondernemender en doelgericht

Dit was de vorige keer aan de tren eigenlijk ook, toen was mijn empatisch vermogen 0,0

Geduld is ook non-existent

Ik ga het nog even aankijken maar misschien dat de NPP eruit gaat als het zo door blijft gaan, heb namelijk niet het gevoel dat het veel heeft bij gedragen de vorige keren en wie weet wat deze negatieve mentaliteit te weeg gaat brengen in de toekomst

Ik ben er me wel van bewust dus probeer me er op aan te passen maar soms zit ik zo in mn hoofd dat het niet lukt

Zou het misschien iets met dopamine/prolactine kunnen zijn?

Wellicht dat mn cravings daarom ook opeens sky high zijn

En de dwang om dingen te bereiken ook een stuk hoger is

• Like
Waarderingen: Onit
Zou het misschien iets met dopamine/prolactine kunnen zijn?
Het zou idd kunnen dat de hormonen met je aan de gang gaan...maar of het de NPP is? De test, mast en provi zijn lekker androgeen dus...een combi/cocktail van deze middelen geeft natuurlijk bijwerkingen en deze hebben invloed op je gemoedstoestand en daar moet je misschien nog even aan wennen.

( Bullshitshark zou zeggen dat je een oud wijf bent..)

Het zou idd kunnen dat de hormonen met je aan de gang gaan...maar of het de NPP is? De test, mast en provi zijn lekker androgeen dus...een combi/cocktail van deze middelen geeft natuurlijk bijwerkingen en deze hebben invloed op je gemoedstoestand en daar moet je misschien nog even aan wennen.

( Bullshitshark zou zeggen dat je een oud wijf bent..)
Is sowieso lastig te pinpointen inderdaad maar NPP lijkt mij het meest aannemelijk

De tijd zal het leren

Daarom verhoog ik altijd langzaam. Ben ook fucking gevoelig voor die mentale shit.

Terug
Naar boven