Maximum Effort
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.877
vacuumsPrecies man, is even de perfecte balans vinden tussen dikkere abs kweken en een smalle waist behouden
Dus zo effectieve hoeveelheid volume toepassen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vacuumsPrecies man, is even de perfecte balans vinden tussen dikkere abs kweken en een smalle waist behouden
Dus zo effectieve hoeveelheid volume toepassen
Die moet ik ook gaan oefenen ja, goeie
Doe ook mee?

Doe je ook obliques?Zelf tot een klein jaartje geleden abs nooit direct aangepakt en sinds een jaar doe ik dusdanig vaak 2x pw 4 sets (nu zelfs vaker🫠) dat je degelijk verschil ziet in de “dikte” van de blokken. Zal deels genetisch zijn, maar abs zijn ook spieren die je “dikker” kunt maken dmv trainen.
Nope, 8 sets abs pw verdeeld over 2 dagen. Leg raises/crunchy machine

Die doe ik ook beide, grappig, maar ik doe ook cable twists erbij voor obliques. Kweetnie met welke oefening ik die spier anders pak.Nope, 8 sets abs pw verdeeld over 2 dagen. Leg raises/crunchy machine
Nee ik krijg daar meestal acne

ga je nu in vypaw zijn log loggen joh?Nope, 8 sets abs pw verdeeld over 2 dagen. Leg raises/crunchy machine

Hoevaak doe je deze en wat merk je er van? Train je nog wel regulier abs er naast?
Ik doe ze nu sinds een paar weken abs train ik niet. Vind Kuba ook niet nodig.Hoevaak doe je deze en wat merk je er van? Train je nog wel regulier abs er naast?
@Vypaw Goeie quads wel!
Doe je ze liggend, staand, hoeveel sets? Hoe lang per set? Hoe vaak per week?Ik doe ze nu sinds een paar weken abs train ik niet. Vind Kuba ook niet nodig.
Maar ik moest vacuüm doen ivm trillen strakker te krijgen en midsectie controller en moet zeggen dat ik wel verschil zie/voel.
Moet eigenlijk elke dag doen maar doe het als ik eraan denk. Moet eigenlijk een wekker of reminder zette ln in mijn agenda
Staand en te onregelmatig.Doe je ze liggend, staand, hoeveel sets? Hoe lang per set? Hoe vaak per week?
Ik wil ze ook gaan doen.
Ik denk tegen een aanrecht staand, en dan gewoon 3 x zo lang mogelijk oidDoe je ze liggend, staand, hoeveel sets? Hoe lang per set? Hoe vaak per week?
Ik wil ze ook gaan doen.
Dit is de allerbeste methode om zo diep mogelijk je navel tegen je ruggengraat te trekken.Staand en te onregelmatig.
Ga ze vanaf morgen ochtend nuchtere maag weer doen 3 sets till failure (paars hoofd)
Nee ellebogen op aanrecht en dan zo veel mogelijk uitblazen en dan strot dichthouden en inademen terwijl je dus voorover gebogen staat. 3x paar sec zou ik mee beginnen heb wel aparte spierpijn de eerste paar keer