AndroidHealthClinic

Contest Log Contestlog Vypaw BTMC 2023

Zelf tot een klein jaartje geleden abs nooit direct aangepakt en sinds een jaar doe ik dusdanig vaak 2x pw 4 sets (nu zelfs vaker🫠) dat je degelijk verschil ziet in de “dikte” van de blokken. Zal deels genetisch zijn, maar abs zijn ook spieren die je “dikker” kunt maken dmv trainen.
Doe je ook obliques?

• Topic Starter Topic Starter
1686287094990.png

73,5 kg ochtendgewicht / foto's op lege maag

Hier de 4 mandatories

Afgelopen jaar heb ik armen & chest iets te veel gefreestyled (mede ook door last van pols en schouder issues), meestal op gevoel gedaan (gewicht en reps) en dit is ook terug te zien :p

Benen heb ik 1+ jaar lang met niemand anders getrained, nooit off-progrram gegaan en altijd m'n progressie bijgehouden, en denk dat voornamelijk quads wel echt een goede strong point is geworden hierdoor

Ik denk als ik m'n armen en chest kan bijtrekken dat het gehele plaatje al zoveel beter oogt

Ben vooral blij met Abs & Thighs / Double Back Bicep

MMC met m'n linker schouder is wel whack tijdens poses zoals lat spreads of front double biceps, dus hier moet ik ook nog duidelijk aan werken

Zijn die wondjes op je buik van de MT2? In!

In!

In!

Hoevaak doe je deze en wat merk je er van? Train je nog wel regulier abs er naast?

@Vypaw Goeie quads wel!
Ik doe ze nu sinds een paar weken abs train ik niet. Vind Kuba ook niet nodig.
Maar ik moest vacuüm doen ivm trillen strakker te krijgen en midsectie controller en moet zeggen dat ik wel verschil zie/voel.

Moet eigenlijk elke dag doen maar doe het als ik eraan denk. Moet eigenlijk een wekker of reminder zette ln in mijn agenda

Ik doe ze nu sinds een paar weken abs train ik niet. Vind Kuba ook niet nodig.
Maar ik moest vacuüm doen ivm trillen strakker te krijgen en midsectie controller en moet zeggen dat ik wel verschil zie/voel.

Moet eigenlijk elke dag doen maar doe het als ik eraan denk. Moet eigenlijk een wekker of reminder zette ln in mijn agenda
Doe je ze liggend, staand, hoeveel sets? Hoe lang per set? Hoe vaak per week?

Ik wil ze ook gaan doen.

Doe je ze liggend, staand, hoeveel sets? Hoe lang per set? Hoe vaak per week?

Ik wil ze ook gaan doen.
Staand en te onregelmatig.
Ga ze vanaf morgen ochtend nuchtere maag weer doen 3 sets till failure (paars hoofd)

Nee ellebogen op aanrecht en dan zo veel mogelijk uitblazen en dan strot dichthouden en inademen terwijl je dus voorover gebogen staat. 3x paar sec zou ik mee beginnen heb wel aparte spierpijn de eerste paar keer

Damn die had ik redelijk goed gegokt :roflol:

Staand en te onregelmatig.
Ga ze vanaf morgen ochtend nuchtere maag weer doen 3 sets till failure (paars hoofd)

Nee ellebogen op aanrecht en dan zo veel mogelijk uitblazen en dan strot dichthouden en inademen terwijl je dus voorover gebogen staat. 3x paar sec zou ik mee beginnen heb wel aparte spierpijn de eerste paar keer
Dit is de allerbeste methode om zo diep mogelijk je navel tegen je ruggengraat te trekken.
Omdat je ingewanden dan niet ingezakt zijn wat gebeurt als je staat.
Je kan dieper. Allerlei tutorials erover te vinden.

Terug
Naar boven