Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja goed competitieve wedstrijd, we gaan zien 😁
Nee man echt alleen 200mg test, anders had ik het ook wel gezegd, maar m'n HDL was aan de lage kant dus ik wil dat die recovered zodat ik straks een push fase in kan van de coachNetjes, alleen 200mg test dit of toch stiekem wst er bij?![]()
littekenzalf/crème werkt daar beter voorDe littekens die verbeteren is echt een fabel.
GH is geen wonderspulletje
RipDe littekens die verbeteren is echt een fabel.
GH is geen wonderspulletje

Ga dit maar eens doen binnenkort ja, wilde wachten tot mn acne volledig droog was
Nou vertel...what's the magic gut health secret? (van Daan)Laatste bulk dikke digestion issues gehad, nu weet ik dat Daan verstand heeft van gut health.
Ik zit nog niet bij hem, en zit niet in een bulk atm dus heb ook geen problemenNou vertel...what's the magic gut health secret? (van Daan)
Er zijn er vast meer die gut/digestion issues hebben en jouw geheimpje willen weten..
Hier kan inderdaad iedereen van leren zonder er weer een verhoor van te makenNou vertel...what's the magic gut health secret? (van Daan)
Er zijn er vast meer die gut/digestion issues hebben en jouw geheimpje willen weten..

Als je al zo droog bent is het negen van de tien keer juist lekker om een teveel aan carbs naar binnen te jagen , gelijk vol en hard![]()
Zoals ik al zei; Shape heeft ondanks 2 dagen alles eten en drinken wat ik wil niet er perse onder geleden
Kan geen chocola meer zien
Vanaf morgen 1800 kcal
6x60 min cardio (of iig 600 kcal)
En proberen elke dag 15k stappen te hitten
Gewoon even 2 weken kijken hoever ik het kan pushen joejoe
Ohja fijne vaderdag heren

Ja precies dat manAls je al zo droog bent is het negen van de tien keer juist lekker om een teveel aan carbs naar binnen te jagen , gelijk vol en hard![]()

Zo ogen je schouders wel meteen een stuk kleiner dan dat voorover gebogen poseren wat je steeds doet. Dat bedoel ik met maak is goede fullbody pics 😜![]()
Zoals ik al zei; Shape heeft ondanks 2 dagen alles eten en drinken wat ik wil niet er perse onder geleden
Kan geen chocola meer zien
Vanaf morgen 1800 kcal
6x60 min cardio (of iig 600 kcal)
En proberen elke dag 15k stappen te hitten
Gewoon even 2 weken kijken hoever ik het kan pushen joejoe
Ohja fijne vaderdag heren