- Waardering
- 7.960
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb dit eens 100 dagen achter elkaar gedaan. Echt een kutgevoel blijft het hahaHoevaak doe je deze en wat merk je er van? Train je nog wel regulier abs er naast?
@Vypaw Goeie quads wel!
En?Ik heb dit eens 100 dagen achter elkaar gedaan. Echt een kutgevoel blijft het haha
Verwacht geen wonderen, zou ik zeggen.
..........
Hammer DB Curl
Toen realiseerde me dat ik die armblaster om mn nek moest hangen
1x10x14
1x9x14
1x8x12
Arm blaster was leuk om uit te proberen, even kijken of ik hem erin houd for the time being
Wat zullen de andere in de gym wel hebben gedacht 
Ja iemand zat me al aan te staren en toen wist ik dit is niet hoe t hoort haha
Supported T-bar row
1x12
1x9
1x8x55
Uni Low Row
1x8x50 te zwaar
2x10x40 lekker
Lat Pulldown
2x10x75
1x12x65
Neutral Grip Lat Pulldown
3x12x50
Nee begin pas 1 juli bij hem dus nu is t nog ff freestylen want nieuwe gymHoe zien je oefeningen eruit qua opbouw volgens Daan? Reps range, rpe, failure etc.
Dit is allemaal totaal andere opbouw. Of ben je het nieuwe schema nog aan het eigen maken?
fixedWaarom blijf je je hoofd ersteeds afhalen? Hahha dat geeft zo'n vertekend beeld. Ye staat met alles over je gebruik op YouTube en npo3 en dan ga je hier je hoofd steeds coveren.
@Arminius op de stem foto's moet dan wel het gehele lichaam incl hoofd gepost worden?
Anders ga ij ook foto's posten zonder sloffen en hoofd 😜

Ik doe dit ook gewoon op mn insta stories hoorWaarom blijf je je hoofd ersteeds afhalen? Hahha dat geeft zo'n vertekend beeld. Ye staat met alles over je gebruik op YouTube en npo3 en dan ga je hier je hoofd steeds coveren.

Yes man, 6 maanden 40mg roaAcne lijkt minder. Heb je roacutane gebruikt of iets anders?
Super nice hoe dat is weg getrokken 👌🏼Yes man, 6 maanden 40mg roa
Nergens last meer van nu, alleen wat littekens 👌🏻
Klopt@Arminius op de stem foto's moet dan wel het gehele lichaam incl hoofd gepost worden?