- Waardering
- 19
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die zwembandjes vanonder an de rug die zen het moeilijkste eraf t ekrijgen he
heb dat ook enz it ook in de cut maar gaat dat wel weg ooit ??
Vooruitgang!
Zocht je puffy nips maar vind ze moeilijk, wel bij triceps links foto zie je het een klein beetje..
Iig goeie vooruitgang al! Ben benieuwd, wat is je einddoel? En ga je langer dan 8 weken?

Het begint steeds beter te worden, goed zo! Je hebt net zoals ik helaas ook brede heupen. Valt helaas niets aan te doen. Hoe zit het met kracht?
Jajaja ik ben al langer bezig als de 8 weken. Ik dacht zoals velen dat ik een lager start vp had hèhè. Dus ik cut nog gewoon door. Ben nu sinds half december bezig. Dus iets van 9? 10 weken? Einddoel is een volledig zichtbaar wasborden, om daarna op een rustig tempo te groeien. En in denk dat ik geen puffy nipples heb, het is aan het weg gaan
---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 17:48 ----------
Jah klopt, maar ik denk dat als de zwembadjes weg zijn het misschien wel mee valt. Mijn heupen zijn als ik mijn vel strak trek net zo breed als m'n middel. We Will see, het is een langzame verassing haha.

Gisteren even een foto geschoten van schuin side. Buik begint nu wat meer door te komen zelfs met slechtere belichting. Niet dat het nog langer mijn bedoeling is om op vetpercentage te letten, ben ik toch nieuwsgierig wat jullie schatten bij deze foto:
![]()
Alvast bedankt!
Aankomend weekend schiet ik nieuwe high quality foto's

hoevele keer train je in de week ?
en hoe ziet je voedingsschema er dan uit op niet-trainingsdagen?
Thanks! Hoe gaat het bij jou?
Thanks! Ik blijf gewoon doorknallen tot de 10%
Nette progressie man!
gaat het cutten na 11 weken nog altijd vrij vlot vooruit?
En heb je veel krachtverlies overigens?
Ik zie toch wel duidelijk vooruitgag, lekker bezig!
Gaat lekker! Succes verder. Ben zelf ook bezig met cutten, nog 3 weekjes te gaan!