- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
HarmonyFlinke training! Waar ga je zo katabool van dit weekend dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HarmonyFlinke training! Waar ga je zo katabool van dit weekend dan?
Zaterdag naar een festivalFlinke training! Waar ga je zo katabool van dit weekend dan?

Dat dus

Vlog het en hier posten 😋👍
Ik ben wel benieuwd naar hoe jij je bulk aanpakt, dus dat ga ik volgen.Geslapen tot 4:20, 5uur in de gym...Rug-triceps:
10min crosstrainer
Rack-pull (microloading)
3x 8x 85kg
Lat-pulldown Wide-MAG
10x 85kg
7x 85kg -3reps
Lat-pulldown Medium-MAG
10x 80kg +2reps
8x 80kg
Lat-pulldown Close-MAG
9x 75kg +1rep
8x 75kg lelijk
Plate loaded high row
10x 110kg
8x 130kg
15x 100kg
Close grip Chest supported T-bar row
10x 60kg
10x 50kg
18x 40kg
Plate loaded Pullover machine
2x 15x 80kg
Close grip benchpress
10x 50kg
8x 75kg
16x 60kg
Plate loaded seated calf raise
3x 20x 50kg
rope extension/cable pushdown/dips
10x 60kg, 10x 70kg, 15x
10x 60kg, 8(halve)x 70kg, 7x opppp...
20min. Buiten joggen want zon voelde langer
Ben deze week eens een btje aan t experimenteren met variabele hoeveelheden carbs. Maandag en vrijdag hoge dagen met 3900-4000kcal, dinsdag en donderdag lage dagen met 3150-3200kcal en vandaag een medium dag met 3450kcal.
Had dan vandaag gelijk een leermomentje dat een lage dag op legday als de dag drna rug op t programma staat misschien niet zo slim was...
(Ochtend)gewicht: 86,75kg
Als ik hersteld ben van mn catabole weekend ga ik beginnen met bulken.
Heb dan 6 weken waar ik mn momentele trainingsritme met 5 of 6 trainingen per week kan doen.
Drna is de kleine 3 weken bij mij dus dan wordt het wat improviseren met trainen. Zal een mix worden van buitengym, calisthenics in speeltuin, homeworkouts, garagegym en sportschool als hij tussendoor eens een dagje bij zn moeder is....
Welkom!Ik ben wel benieuwd naar hoe jij je bulk aanpakt, dus dat ga ik volgen.
Succes. Ik heb nog zeker 2 maanden te gaan in de cut. Daarna ga ik 1 á 2 weken op onderhoud en dan ga ik ook een serieuze bulk doen.Welkom!
Ik heb iig al besloten om 4200kcal per dag te beginnen en dan de weegschaal in de gaten houden. Indien dr geen gewichtstoename is gaan de calorieën met 200 omhoog. Bulken gaat bij mij een stuk moeizamer dan cutten dus ben ook eens benieuwd hoe het gaat lopen.
Ik eet nu gemiddeld 3700 maar merk dat ik minder moeite heb met minder eten, bizar hoe dat soms gaat.Welkom!
Ik heb iig al besloten om 4200kcal per dag te beginnen en dan de weegschaal in de gaten houden. Indien dr geen gewichtstoename is gaan de calorieën met 200 omhoog. Bulken gaat bij mij een stuk moeizamer dan cutten dus ben ook eens benieuwd hoe het gaat lopen.
Thnx! Jij ook...ga t ook volgenSucces. Ik heb nog zeker 2 maanden te gaan in de cut. Daarna ga ik 1 á 2 weken op onderhoud en dan ga ik ook een serieuze bulk doen.
Voor mij is 4k echt mn "feel good" hoeveelheid...nooit honger en mn meals allemaal aangename porties (en genoeg ruimte om zo nu en dan wat lekkers in te voegen)Ik eet nu gemiddeld 3700 maar merk dat ik minder moeite heb met minder eten, bizar hoe dat soms gaat.
met 4K heb je idd wel ruimte zat om lekkere dingen gaan toe te voegen veronderstel ik =)Thnx! Jij ook...ga t ook volgen
Voor mij is 4k echt mn "feel good" hoeveelheid...nooit honger en mn meals allemaal aangename porties (en genoeg ruimte om zo nu en dan wat lekkers in te voegen)
Bijvoorbeeld standaard een muffin pre-workout (400kcal)met 4K heb je idd wel ruimte zat om lekkere dingen gaan toe te voegen veronderstel ik =)

Ja waar ik nu zit is het ook lekker man, kan rustig cheaten en als ik een maaltijd eet kan ik ze nog combineren.Thnx! Jij ook...ga t ook volgen
Voor mij is 4k echt mn "feel good" hoeveelheid...nooit honger en mn meals allemaal aangename porties (en genoeg ruimte om zo nu en dan wat lekkers in te voegen)
hou de details nu nog maar voor jezelf.. moet me al genoeg inhouden xDBijvoorbeeld standaard een muffin pre-workout (400kcal)![]()
Optimaal!Ja waar ik nu zit is het ook lekker man, kan rustig cheaten en als ik een maaltijd eet kan ik ze nog combineren.
heb ik ook "last" van, sta altijd op om 4u15 om te gaan werken, wilt zeggen op vrije dagen als ik rond dat uur durf wakker te worden dat het onmogelijk is om nog deftig verder te kunnen slapen. voel me dan ook wel uitgeslapen uit, maar namiddags begin je toch dat klopje te krijgendat is het nadeel van makkelijk uit bed komen, als ik wakker ben, ben ik ook echt wakker...

Dat dere ritmeheb ik ook "last" van, sta altijd op om 4u15 om te gaan werken, wilt zeggen op vrije dagen als ik rond dat uur durf wakker te worden dat het onmogelijk is om nog deftig verder te kunnen slapen. voel me dan ook wel uitgeslapen uit, maar namiddags begin je toch dat klopje te krijgen![]()

Wat is je trainingssplit?Gisteravond ergens rond 9uur op de bank in slaap gevallen...half 10 naar bed verhuisd, 3uur klaarwakker...dat is het nadeel van makkelijk uit bed komen, als ik wakker ben, ben ik ook echt wakker...
5,5 a 6 uur slaap valt dan in principe nog mee. Was gistermiddag ook na de lunch een half uurtje op de bank in slaap gevallen...maar optimaal is het niet.
Trainingen gaan lekker omdat ik me 's morgens uitgeslapen en fit voel. Als ik na het werk zou moeten trainen had ik een probleem. Denk dat ik door het slaaptekort toch wel gains laat liggen maar 7 tot 8 uur doorslapen lukt me helaas alleen na een "zwaar weekend" en dat ook maar een aantal nachten...
Enfin...de training van net:
Schouders
10min. Crosstrainer
OHP (microloading)
3x 8x 30kg
Die ging op zich best goed
Cable upright row ez-bar grip
10x 50kg
8x 85kg
11x 75kg
13x 70kg
Front raise dumbell
12x 15kg
10x 17,5kg
8x 20kg
Side lateral raise
20x 10kg
12 x 15kg
2x 15x 12,5kg
Reverse flye machine
2x 12x 50kg
10x 60kg
8x 70kg
Standing calf raise
3x 15x 70kg
Dumbell shrugs
20 x40kg
8x 60kg
12x 55kg
T is maar een hele kleine beweging maar voelt toch elke keer weer fijn om zo'n zwaar gewicht in handen te hebben
10min. Stairmaster
25min. Wandelen (tegenover de sportschool liggen trouwens de chocolade/gebak fabrieken van Lindt en Lambertz dus het ruikt altijd lekker als ik naar buiten kom)
(Ochtend)gewicht: 86,70kg
Weken waar ik 5x kan trainen: